Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Hersenschudding... al sinds woensdag zoet. Leek dit weekend goed te gaan. Bijna geen last ergens van. Maar gisteren met gierende (Fiets)banden naar huis gegaan want werd onwel op werk. En van gisteren 3 uurtjes werken toch weer terug bij af. Net 1,5 uur geslapen en word nog steeds slecht wakker.
Gelukkig ben ik geen rusteloos persoon dat altijd bezig is en wil zijn... KUCH. Donderdag proberen een paar uurtjes te werken en tot die tijd niks doen.
(Ja ik neem rust en de HA is gebeld en advies wordt opgevolgd)
Ineke2 schreef:Beterschap Marlinderooz... uit ervaring; beter ook geen internet en tv volgen de eerste dagen.
Echt rust, eten en slapen.
MarlindeRooz schreef:Ineke2 schreef:Beterschap Marlinderooz... uit ervaring; beter ook geen internet en tv volgen de eerste dagen.
Ja doe ik ook. Hooguit beetje op mijn telefoon en podcasts luisteren. Gelukkig zijn mijn bazen terug van vakantie. Die heeft me direct uitgeroosterd en gezegd dat ik rustig aan moet doen
MarlindeRooz schreef:Ineke2 schreef:Beterschap Marlinderooz... uit ervaring; beter ook geen internet en tv volgen de eerste dagen.
Ja doe ik ook. Hooguit beetje op mijn telefoon en podcasts luisteren. Gelukkig zijn mijn bazen terug van vakantie. Die heeft me direct uitgeroosterd en gezegd dat ik rustig aan moet doen
Sicayes schreef:![]()
Op de een of andere manier heb ik dat ook Seventje, maar puur en enkel met snijden in m'n vingers (ongeacht het tijdstip)
Vinger-schade-fobie ofzoElders maakt het me allemaal niks uit maar als ik in mn vingers snij of wat dan ook ga ik echt out.