Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:09

De hik, en het stopt maar niet. Schaam me dood. :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:21

MarlindeRooz schreef:
Hersenschudding... al sinds woensdag zoet. Leek dit weekend goed te gaan. Bijna geen last ergens van. Maar gisteren met gierende (Fiets)banden naar huis gegaan want werd onwel op werk. En van gisteren 3 uurtjes werken toch weer terug bij af. Net 1,5 uur geslapen en word nog steeds slecht wakker.

Gelukkig ben ik geen rusteloos persoon dat altijd bezig is en wil zijn... KUCH. Donderdag proberen een paar uurtjes te werken en tot die tijd niks doen.

(Ja ik neem rust en de HA is gebeld en advies wordt opgevolgd)

Niet mij na gaan doen nadat ik een hersenschudding had! Ik dacht ook na 5 dagen ik wil weer werken! Tot op de dag van vandaag spijt van gehad. Ik heb zeker maanden met hoofdpijn rondgelopen. Na 8 weken was het geheugen weer helemaal goed terug. Ik krijg ook snel weer hoofdpijn als ik mijn hoofd stoot. Dus inderdaad goed rust nemen zeker een week heel rustig aan doen. Dan hersteld het al zo goed weer dat je daarna weer rustig dingen op kunt pakken.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:26

Beterschap Marlinderooz... uit ervaring; beter ook geen internet en tv volgen de eerste dagen.
Echt rust, eten en slapen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:32

Dat ik in de verkeerde volgorde de keuken heb schoongemaakt en nu ik wel weer de vloer daar kan doen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:36

Ineke2 schreef:
Beterschap Marlinderooz... uit ervaring; beter ook geen internet en tv volgen de eerste dagen.

Ja doe ik ook. Hooguit beetje op mijn telefoon en podcasts luisteren. Gelukkig zijn mijn bazen terug van vakantie. Die heeft me direct uitgeroosterd en gezegd dat ik rustig aan moet doen

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:38

MarlindeRooz schreef:
Ineke2 schreef:

Ja doe ik ook. Hooguit beetje op mijn telefoon en podcasts luisteren. Gelukkig zijn mijn bazen terug van vakantie. Die heeft me direct uitgeroosterd en gezegd dat ik rustig aan moet doen

Probeer eventueel je telefoon tekst wat groter te zetten. Ik kreeg extra last van de telefoon door de te kleine letters. Je ogen moeten meer focussen.
Beterschap :(:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:39

MarlindeRooz schreef:
Ineke2 schreef:

Ah beterschap. :(:)
Dat is toch nog een beste klap geweest.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:50

De manier hoe iemand iets bij het nieuws vertelde. Heb het verwijdert want blijkbaar heb ik het verkeerd begrepen maar op mij kwam het héél bijzonder over.
Laatst bijgewerkt door xDenies op 27-07-20 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:55

Dat was zijn advocaat, die uitlegde hoe hij probeerde te voorkomen dat de zelfmoordpoging gedaan ging worden. Misschien terug kijken, op mij kwam het nl heel anders over?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:57

zigranta schreef:
Dat was zijn advocaat, die uitlegde hoe hij probeerde te voorkomen dat de zelfmoordpoging gedaan ging worden. Misschien terug kijken, op mij kwam het nl heel anders over?

Heb mijn tekst aangepast.. zo kwam het dus niet op mij over.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 18:02

Van die mensen die alleen een duim terug omhoog sturen als je een bericht stuurt waar je best een antwoord op kunt verwachten.

Soms snap ik niks van wat ze nou wil hoor.. Het is dat ik vrij gehecht aan haar ben en ik snel ergens wat achter zoek.

Waarschijnlijk zit ze weer ergens mee maar dat krijg je er niet zomaar uit. Ging de laatste tijd weer vrij goed eigenlijk.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 18:03

@ Denies Lastig soms hoor, hoop dat als je het terug ziet, je gevoel anders is.(En misschien heb ik het wel verkeerd, kan natuurlijk ook gewoon)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 18:17

Mijn 'planten verzorging ski's'. Voorheen liet ik ze net niet op het randje uitdrogen. Nu ben ik in mijn ogen echt heel goed bezig geweest de afgelopen 2 maand en nu groeit er opeens, wat ik echt super smerig vind, een paddenstoel bij mijn plant. Waarschijnlijk nu weer net te veel water gegeven. Durf het er ook niet uit te halen :').

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 18:54

Paddestoel in je plant komt meestal omdat hij te veel water heeft ja. Is eigenlijk gewoon schimmel. Je kan hem het beste in nieuwe aarde zetten voor de wortels gaan rotten

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 20:58

Sicayes schreef:
:')

Op de een of andere manier heb ik dat ook Seventje, maar puur en enkel met snijden in m'n vingers (ongeacht het tijdstip)
Vinger-schade-fobie ofzo :+ Elders maakt het me allemaal niks uit maar als ik in mn vingers snij of wat dan ook ga ik echt out.

OMG dit heb ik precies. Dacht dat ik de enige was met een vinger-snij-fobie. Voor de rest kan ik (of iemand anders) bloeden als een rund, kan ik prima tegen. Sneetje in de vinger? Hup, out.

Ik voel mij al een stuk beter nu ik weet dat ik een lotgenoot heb.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 21:24

Iemand belt aan, ik verwacht geen bezoek en geen post. Rot op -O-

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 21:32

Ineke2 schreef:

Haha ik ben ook echt zo :') doe ook echt niet open voor onbekenden als ik niemand verwacht..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 21:34

V_Naomi schreef:
Ineke2 schreef:

Haha ik ben ook echt zo :') doe ook echt niet open voor onbekenden als ik niemand verwacht..

Dit doe ik ook :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 21:34

Ik ook niet, laat ik mijn vent wel doen :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 21:53

Haha gelukkig ben ik dan niet de enige :D

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 22:03

Ineke2 schreef:

Dit idd, zijn we familie :')
Of van die verkopers die dan op mijn raam kloppen als de bel eraf is..... Blijf van mijn deur af -:(-
:')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 23:02

Ineke2 schreef:

Dit dacht ik zaterdag ook, maar mijn vriend was zondag jarig dus misschien een kadootje via de post. Dus wel open gedaan; was het taart van z’n baas :9

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 23:24

Dat ik tragisch moet toekijken hoe mijn 1.5 dag oude hamsternestje steeds kleiner wordt :( En niemand een idee wat de reden kan zijn. Damnit.

Nee het is niet zomaar een nestje. Fok al 7 jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 01:20

Die pauperhond hier in de straat die de hele nacht loopt te keffen. Elke. F*cking. Nacht. En ik weet niet waar het kreng woont, dus kan ook geen briefje door de bus gooien of dat beest alsjeblieft gewoon binnen kan zitten ‘s nachts, maar ik ben er zó klaar mee. :x Gelukkig ben ik hier over anderhalve week weg. :')

Ook: mensen hier die hun honden midden op de stoep laten poepen en het niet opruimen. Er ligt elke dag wel een nieuwe hoop ergens op de stoep hier. Je woont midden in de stad, neem zakjes mee. :roll: Vandaag moest ik even snel terug naar huis rennen want ik was wat vergeten, en ik ben er dus middenin gaan staan... en door het hele gebouw heen ligt vloerbedekking... :x

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 01:28

Dat ik me echt kapot schrok van een of andere gare nachtmerrie. Sliep net lekker en ben nu super wakker en vol adrenaline. :+