Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 21:49

Yontheke schreef:
Dit is mijn preview:
[ [url=m/wd0SG1.png]Afbeelding[/url] ]

Ik ben hier echt heel blij mee, helemaal mijn ding.

Nu heb ik echt iets stoms gedaan en wilde al kijken voor een volgende box en klikte per ongeluk een nieuwe styliste aan terwijl ik mijn huidige wil houden. Ik kan echt helemaal nergens terug naar mijn oude styliste en krijg als ik nu een nieuwe box wil bestellen telkens 6 dezelfde stylistes om uit te kiezen. Weet iemand hoe ik toch terug naar mijn oude styliste kan switchen? Dit is echt heel vervelend. Kan haar nu blijkbaar ook geen berichtje meer sturen.

Wie is je styliste? Heb je de preview wel geaccepteerd enzo? Even Zalon een bericht sturen?

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 21:52

Tanya schreef:
Yontheke schreef:
Dit is mijn preview:

Nu heb ik echt iets stoms gedaan en wilde al kijken voor een volgende box en klikte per ongeluk een nieuwe styliste aan terwijl ik mijn huidige wil houden. Ik kan echt helemaal nergens terug naar mijn oude styliste en krijg als ik nu een nieuwe box wil bestellen telkens 6 dezelfde stylistes om uit te kiezen. Weet iemand hoe ik toch terug naar mijn oude styliste kan switchen? Dit is echt heel vervelend. Kan haar nu blijkbaar ook geen berichtje meer sturen.

Wie is je styliste? Heb je de preview wel geaccepteerd enzo? Even Zalon een bericht sturen?

Ik krijg telkens een foutmelding als ik op contact klik. Krijg enkel de vraag en antwoord sectie.
Ja, deze box is al onderweg naar mij.
Mijn styliste voor deze box was Iris uit Waalwijk en wil haar dus graag terug voor een eventueel volgende box.

xJikke

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 21:56

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 21:58

Helaas niet omdat ik een account heb op de Belgische zalon -O-

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 22:00

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 22:02

Yontheke schreef:
Dit is mijn preview:

Wauw! Dat is wel echt een leuke box ja! Die zou ik ook wel willen. Ik kan je helaas niet helpen met de stylist kiezen... Ik zou Zalon even een berichtje sturen via facebook messenger ofzo.

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 22:06

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 22:18

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 22:43

Gisteren mijn box binnen en aangegeven rokje 1 maat kleiner te willen hebben.. komt morgen al geleverd:D
De eerste bestelling heeft ruim een week geduurd..
nou ja, ik ben blij. Hopelijk nu de juiste maat..

Denise_Storm
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 23:05

Ik heb mijn box deels uitgepakt vandaag en gepast. De bloesjes doe ik morgen even als ik een broek aan heb.

Jumpsuit is best leuk haha, maar weet niet of ik het genoeg draag.

Beige rokje is niet mijn model. Te strak bij buik en beetje te tuttig ofzo.

Dat zwarte bloesje zit goed, maar ik heb veel zwarte bloesjes dus moet even denken of ik hem houd.

Lange rok zit goed! Denk dat ik die wel leuk genoeg vindt om te houden

Die jurk zit qua model echt perfect. Maar ik vind hem wel echt te duur. En hij is open tussen decolleté.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 23:08

Afbeelding
Dit is onderweg naar mijn zusje, vind haar stylist veel leuker :+ Misschien dat ik daar volgende keer ook wel een box bestek :D

@denise_storm: Dat tweede jurkje staat je onwijs leuk! Jammer van het decollete

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 08:21

Yontheke, mooie preview inderdaad :j

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 08:32

Heb het ook maar eens geprobeerd. Ik neig er een beetje naar om veel dezelfde kleuren en vormen te kiezen, ben benieuwd of ik zo eens wat andere dingen krijg. Gisteravond mijn profiel ingevuld en voor de stylist gegaan waar ik als eerste aan werd gekoppeld. Gaf ie vervolgens aan dat mijn preview halverwege juli pas komt. De groetjes! Die dus maar geannuleerd. Vanochtend opnieuw geprobeerd en een andere styliste gekozen, nu staat er dat ik vandaag of morgen de preview krijg :) .

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 10:20

Nou ik heb Mn box binnen (preview hier ook al eerder geplaatst) en ik was zo enthousiast maar het passen was 1 grote flop :o
Geen van de tops past, allemaal te strak om de borsten. Broek zat enorm lekker, zo’n fijne zachte spijkerstof maar heb een lengtemaat S gekregen terwijl ik 1.80m ben, dus die broek eindigt ergens halverwege Mn kuiten :') 1 rok was 2 maten te groot.
Blijft over een kort broekje, de andere rok en de jumpsuit... de jumpsuit vind ik zoooo mooi en zit zo lekker maar denk dat ik er niet mee weg kom qua figuur. Kort broekje en rok waren ok, niet spectaculair maar ook alleen los gepast dus zou ze eigenlijk nog even moeten stylen zoals ik het normaal zou doen. Maak later nog wel even foto’s voor het beeld erbij.

Ik ben echt zwaar teleurgesteld :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 11:27

Ik heb geen fotos gemaakt want ik ga mijzelf niet zo onflautteus op internet zetten :') alles was het net niet op 1 jurkje na, die vond ik geweldig!

Afbeelding

Tweede van links op de onderste rij blijft. Verder leek ik met de shirtjes bijv ineens op mijn oma. Die droeg wijde dingen (met printjes) erop..

Blauwe broek zat heerlijk maar heb nog zo’n broek. Zwarte broek was te lang en kreeg ik nog niet over mn kont (brede heupen). Broeken is altijd drama hier. Hij was heel leuk, grotere maar zou kunnen maar dan is hij veel te lang (korte benen)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 11:48

Hanafubuki schreef:
Ik heb geen fotos gemaakt want ik ga mijzelf niet zo onflautteus op internet zetten :') alles was het net niet op 1 jurkje na, die vond ik geweldig!

[ [url=m/7JGPDy.png]Afbeelding[/url] ]

Tweede van links op de onderste rij blijft. Verder leek ik met de shirtjes bijv ineens op mijn oma. Die droeg wijde dingen (met printjes) erop..

Blauwe broek zat heerlijk maar heb nog zo’n broek. Zwarte broek was te lang en kreeg ik nog niet over mn kont (brede heupen). Broeken is altijd drama hier. Hij was heel leuk, grotere maar zou kunnen maar dan is hij veel te lang (korte benen)

Die hakken <3 heb je linkje

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 11:53

Mijn box is ook binnen! Vond het een leuke ervaring voor 1x, maar ik denk dat ik toch beter zelf kan shoppen...

Komt ie:
Afbeelding
Replay jeans, heel mooi. Helaas veel te lang. Top zat niet mooi.

Afbeelding
Zelfde jeans met Tommy longsleeve. Die zat verrassend mooi en blijft misschien.

Afbeelding
Dit jurkje was een goede zet en die blijft <3

Afbeelding
Tommy jeans, stond helemaal open aan de achterkant. Top vind ik de pasvorm niet mooi en te kort.

Afbeelding
Deze top vond ik gewoon stom.

Afbeelding
Het idee van de blouse is leuk, maar aan de achterkant ook super kort.

Al met al toch wat aan overgehouden. En geleerd dat ik zelf misschien eens buiten m'n comfortzone moet shoppen, dus heb ik zelf maar vast een bestelling geplaatst met wat meer aparte dingen om te proberen. :+

Er zaten ook nog 2 paar sneakers bij, maar die heb ik echt niet nodig... Twijfel over 1 paar, maar 100 euro voor iets waar ik al meer dan genoeg van heb....

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 11:59

Dat rode bloesje<3

Ik vind wel jammer dat van de drie dingen die ik heb afgewezen er maar eentje vervangen is. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 12:02

Gianti schreef:
Hanafubuki schreef:

[ [url=m/7JGPDy.png]Afbeelding[/url] ]

Die hakken <3 heb je linkje

https://www.zalando.nl/wallis-celestia- ... v-a12.html

Ze zijn ook erg mooi! Maar helaas al wat vies en ik twijfelde zelf of ze wat toevoegden tov alle hakken die ik al heb :j

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 12:11

Mijn box kan ik vandaag (als het goed is) ophalen bij het post nl punt *\o/*

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 12:14

@denise_storm ik vind de jurk en de rok echt heel gaaf!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 12:25

Oh dat rode blousje staat je wel heel goed, jammer dat die dan niet goed past.

Ik vind ook dat mijn een teleurstelling was. Ik wilde de blauwe of witte blouse wel houden, maar donkerblauw vind ik niet wat voor de lente/zomer en die witte vond mijn vriend niet zo. Dus denk dat alles maar terug gaat. Heb wel wat andere dingen zelf besteld bij zalando lounge. Duurt alleen even voordat t er is.

Sky_As
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 12:48

Ik heb mijn box ook binnen en gepast. Vond er weinig kleur in zitten. Dit had ik als inspiratie

Afbeelding

Dit was mijn box:

Afbeelding

Ik heb een aantal dingen gehouden. Zwarte flair broek, iets uit mijn comfort zone maar zat best leuk. Beige trui met knopen was gewoon mooie basic, zwarte t-shirt met grote knopen was ook wel oké en niet te duur. Zwart witte blouse heb ik ook gehouden (zie foto hieronder, touwtjes moeten gestrikt worden). Voor mij iets wat ik nooit zelf gekocht had, was ook vrij prijzig voor mijn doen maar vond hem mooi genoeg en goede kwaliteit.

Afbeelding

Blauwe blousejurk vond ik verschrikkelijk. Groene jurk was hele goedkope stof om te voelen. Zwarte blousejurk was 80 euro... Voor 20 euro had ik die misschien wel gehouden maar niet voor dat geld.

Sandalen zaten niet fijn en daar waren ze te duur voor. Zwarte trui was een naveltruitje en daar heb ik het figuur niet voor maar ook de leeftijd niet meer. Andere zwarte T-shirt was 40 euro vind ik te veel voor zoiets simpels. Colbert was goede kwaliteit maar leek wel een wedstrijdjasje en niet mijn ding.

Van de week komt ook mijn bestelling van de 77onlineshop, ben benieuwd, daar heb ik oa van de volgende foto's dingen besteld :witte broek, roze broek, spijker jasje, wit topje, roze colbert, bloemen broek

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 12:53

77online shop heeft die ook goede kwaliteit kleding?
Ziet er wel heel mooi uit.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 12:55

Sky_As, heel vreemd dat je een bijna volledig zwarte box hebt gekregen... Het is niet alsof dat in je preview naar voren komt. Echt bizar en heel erg saai van die stylist! In je eigen bestelling zit al heel wat meer kleur!