_San87_ schreef:IKEA gaat 28 april weer open. Zal mij benieuwen wat voor chaos dat wordt.
Wel met de nodige maatregelen, maar dan moet je nog hopen dat men er zich aan houdt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faelynn schreef:Ja ik zit dus echt te wachten tot ikea open gaat, ik moet op vrij korte termijn een keuken gaan bestellen zodat die er op tijd is, anders als ik moet verhuizen heb ik geen keuken![]()
Nu heb ik al wel bij wat keukenzaken gekeken, maar die zijn toch nog wel behoorlijk duur, dus hoop eigenlijk bij ikea goedkoper uit te zijn, maarja dan zal ik er toch naar toe moeten, hoop maar dat het niet te druk is
_San87_ schreef:Faelynn schreef:Ja ik zit dus echt te wachten tot ikea open gaat, ik moet op vrij korte termijn een keuken gaan bestellen zodat die er op tijd is, anders als ik moet verhuizen heb ik geen keuken![]()
Nu heb ik al wel bij wat keukenzaken gekeken, maar die zijn toch nog wel behoorlijk duur, dus hoop eigenlijk bij ikea goedkoper uit te zijn, maarja dan zal ik er toch naar toe moeten, hoop maar dat het niet te druk is
Je kunt je op de site wel alvast orïenteren, toch? Dat vind ik van IKEA altijd fijn, op de site lekker sneupen en dan in het echt kijken en meteen ophalen.
Faelynn schreef:_San87_ schreef:
Je kunt je op de site wel alvast orïenteren, toch? Dat vind ik van IKEA altijd fijn, op de site lekker sneupen en dan in het echt kijken en meteen ophalen.
Ja ik weet al wel wat voor een keuken ik wilhet gaat voor mij nu echt om de kosten, zit met een heel strak budget, maar op de website kan je alleen maar alles los vinden, losse kastdeurtjes, handgrepen, werkblad etc en ik heb daar in geen idee wat ik nodig heb en wat het totaalplaatje dan gaat zijn en kosten in de maat die ik nodig heb, en of dat überhaupt kan natuurlijk + wil toch wel even de kwaliteit bekijken en advies hebben, durf zo'n grote aankoop niet te doen zonder het goed bekeken en overwogen te hebben.
Dit komt het dichtst bij het geen dat ik wil, wel zwart, maar dan wel iets minder zwart haha, lichter blad en lichte handgrepen enzo.
https://www.ikea.com/nl/nl/rooms/kitche ... ub07edfb0b
kan het sowieso niet gelijk meenemen, een keuken past niet in mijn Hyundai i10, maar als het niet veel scheelt in kosten met een keukenzaak, dan haal ik het denk ik eerder in de keukenzaak, alleen dan heb ik rekening te houden met een levertijd van gemiddeld 12 weken bij de meeste, 1 Juli krijg ik de sleutel al van de woning
Janine1990 schreef:Bedrag wat ik noemde zat nogal veel bij in hoor, en ik heb het niet goedkoop gehouden.
Je moet gewoon niet naar de grote jongens gaan zoals Keukenkampioen enzo, die hebben altijd van die rare stuntprijzen. En de kleinere keukenzaken die hebben gewoon de prijzen zoals ze zijn.
Keukenzaak waar ik ben geweest had weinig negatiefs over Ikea hoor, behalve dat ze niet zulk maatwerk kunnen leveren waardoor je vaak met passtukken zit die in de meer beperkte ruimtes gewoon zonde zijn (zoals in mijn geval).
Inrichten is gewoon superleuk en ook met een klein budget heel goed te doen! Mijn zusje moest vorig jaar halsoverkop (een deel van het dak bleek zo slecht dat ze ook meteen de keuken mee hebben verbouwd) een keuken moeten kopen. Die hebben geluk gehad op marktplaats! Een plaatje van een keuken voor maar 400 euro!!!
Is echt wel de moeite waard om ook even te kijken!
Heb ik ook gedaan, maar ik heb echt hele vreemde maten in mijn huis