Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 14:43

Kan iemand me afpraten van Happy Socks? Ik heb nog maar 2 paar sokken, waarvan 1 paar stuk is, dus niet echt veel ofzo :') . Ik heb wel nieuwe sokken nodig en ooit had ik 1 paar happy socks als cadeau gekregen, en die zijn behoorlijk robuust! Maar ook nogal duur :')
Ik wil vooral van die lage bestellen, en ik weet niet eens of die wel blijven zitten...

belle_boef

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 15:03

Wat is duur?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 15:07

Een tientje per paar...

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 15:15

Er zijn genoeg sokken op de markt die goedkoper zijn en die ook hun werk perfect doen. En als je dan toch van plan bent om iets meer geld te spenderen, kan je dat beter doen aan duurzamere sokken die beter zijn voor mens, dier en milieu.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 15:54

Sheran schreef:
Een tientje per paar...

Als je dan toch zoveel geld uitgeeft aan een paar sokken, dan kan je beter een paar Healthy Seas Sokken kopen. Bijv: https://www.ecomondo.nl/brand/healthy-seas/

Op de Equitana ben ik fan geworden van KozySocks. Minder duurzaam, maar zo leuk <3: https://kozysocks.com/en/

Maar je kan natuurlijk ook gewoon een stapel goedkope halen bij de Action :+ . Mijn ervaring is dat die ook behoorlijk robuust zijn.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 16:17

Ik kom me hier ook melden. Heel mooi, maar vol overbodige luxe. Een nieuwe trailer:
https://www.iforwilliams.net/nl/gamma/eventa/eventa-l/

het helpt alleen niet dat mijn ouders er ook zo enthousiast over waren. :')
Mijn moeder vond het fantastisch voor meerdaagse wedstrijden e.d. Ik probeer mezelf nu maar wijs te maken dat we door de corona voorlopig nog helemaal geen wedstrijden gaan rijden.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 16:30

Lau07 schreef:
Ik kom me hier ook melden. Heel mooi, maar vol overbodige luxe. Een nieuwe trailer:

Mijn moeder vond het fantastisch voor meerdaagse wedstrijden e.d. Ik probeer mezelf nu maar wijs te maken dat we door de corona voorlopig nog helemaal geen wedstrijden gaan rijden.

Ga jij'm betalen?
Dan snap ik wel waarom je moeder zo enthousiast is :+

nessinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 16:47

Lau07 schreef:

Ideaal voor enduranceruiters, zou je dus zeggen, en hoeveel hebben er zo een? Helemaal niemand, ook niet zij die duidelijk meer te besteden hebben. Hoe vaak ben je in het verleden op meerdaagse wedstrijden geweest? En miste je toen echt die dingen die deze trailer kan bieden? Hoeveel kan je auto nu trekken? Kan je niet beter een camper voor je trailer zetten als je zo graag wilt overnachten op wedstrijdterrein?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 16:58

Lau07 schreef:

Leeggewicht al 2 ton, MTM 3,5 ton. Is het leeggewicht incl. of excl. de ingerichte woonruimte? En als het excl. de inrichting is, hoeveel paard mag er dan nog mee als er eenmaal een bed, keukenblok, watervoorraad etc. aan boord is?
En wat voor auto ga je daarvoor zetten? Heb je die al of moet je die ook nog kopen? En wat gaat die kosten in de dagelijkse wegenbelasting, brandstof, verzekering en onderhoud?

Een campertje voor een gewone trailer zou ook absoluut mijn voorkeur hebben. Als je de camper niet voor dagelijks woon-werk gebruikt kan die in speciaal tarief. En kan je de camper ook nog gebruiken zonder de trailer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 17:00

Sheran schreef:
Een tientje per paar...

Kijk even bij Kruidvat. Afgelopen najaar hadden ze er hier aan pakweg 1/3 van de prijs (vlogen de deur uit natuurlijk). Na de Lockdown hier in de lokale winkel... Happy socks! Heb een paar gewone met peperkoeken mannetjes gescoord aan €4 en sneakersokken aan €3/2 paar.

Dus wie weet kan je ze ook nog ergens vinden of online.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 18:03

Sheran schreef:
Een tientje per paar...

Komen ze uit Nederland en zijn ze eerlijk gemaakt? Dan doen.
Komen ze uit lageloonlanden en gaan ze 10keer over de kop. Dan vooral niet doen.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 18:05

Lau07 schreef:

Ik klikte op de link en verwachtte een mooie trailer te zien maar helaas is trof een glanzende bak alluminium.

Voor dat bedrag kan je beter een vrachtwagen kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 19:19

Sheran schreef:
Kan iemand me afpraten van Happy Socks? Ik heb nog maar 2 paar sokken, waarvan 1 paar stuk is, dus niet echt veel ofzo :') . Ik heb wel nieuwe sokken nodig en ooit had ik 1 paar happy socks als cadeau gekregen, en die zijn behoorlijk robuust! Maar ook nogal duur :')
Ik wil vooral van die lage bestellen, en ik weet niet eens of die wel blijven zitten...

Dit soort sokken, maar dan lage?

Afbeelding
Serieus >;) :roll: :\ -O-
Why? Ben je 6?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 19:21

Happy socks zijn naadloos, zitten supercomfortabel, je hebt ze ook met minder schreeuwerig patroon, ze gaan heel lang mee en ze zijn gewoon leuk.

En zoals ik al zei, hier zijn ze soms aan fiks lage prijzen in aanbieding bij Kruidvat :Y)

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 19:31

Ik koop ook alleen maar sokken met leuke afbeeldingen. (en ja, ik voel me 6!)
Soms inderdaad happy socks in de aanbieding (kruidvat, op=op shop) maar ik heb ook wel eens een paar gescoord bij de primark, die het overigens langer doen dan de meeste (dure) merksokken.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 20:23

Roodvos schreef:
Sheran schreef:
Een tientje per paar...

Als je dan toch zoveel geld uitgeeft aan een paar sokken, dan kan je beter een paar Healthy Seas Sokken kopen. Bijv: https://www.ecomondo.nl/brand/healthy-seas/

Op de Equitana ben ik fan geworden van KozySocks. Minder duurzaam, maar zo leuk <3: https://kozysocks.com/en/

Maar je kan natuurlijk ook gewoon een stapel goedkope halen bij de Action :+ . Mijn ervaring is dat die ook behoorlijk robuust zijn.

Oh nice, die 'goede' sokken. :D Daar hou ik wel van!

Ik heb eerlijk gezegd geen idee van het productieproces van de Happy Socks. Ik had een paar en dacht: oeehhh fijn, meer hebben _O-. Als een goede westerlinge...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 20:40

De klantenservice is iig fantastisch als er wat misloopt. Zat een foutje in een bestelling, kreeg eerst gratis het goede paar toegestuurd, het foute mochten we ook houden en als compensatie mochten we nog 2 paar extra gratis uitzoeken.
Wij dragen hier niks anders meer _O-

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 23:04

Ik vind die Happy Socks echt totaal niet zitten. Ik las hierboven naadloos, nou dan heb ik andere denk ik want die van mij hebben zo’n rand bij de tenen. Die hiel schuift ALTIJD af richting tenen waardoor het stront vervelend loopt. Ik heb ze gekocht in de aanbieding bij Dirk, geloof 1 paar voor €3. Inderdaad ook soms bij Kruidvat maar vind het echt teveel geld want ik doe ze niet meer aan omdat ze zo rot lopen. Sad socks.
Ik heb nu bamboo sokken van Björn Borg (3 voor €10 favoriet sport Leiden) en die lopen wel echt top. Ook met leuke motiefjes!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 00:16

xSCWx schreef:
Ik heb nu bamboo sokken van Björn Borg (3 voor €10 favoriet sport Leiden) en die lopen wel echt top. Ook met leuke motiefjes!

Ik heb ook bamboe. Bamboe is gewoon werelds voor sokken. Nooit meer zweetpootjes. De mijne zijn van lucovitaal 3 voor 7 euro. Gewoon in zwart of wit. Ben toch zeker geen clown met al die rare motiefjes.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 17:19

We moesten elkaar toch van de onnodige aankopen afhouden, niet elkaar tips geven? :+
Ik wil nog steeds de Incari alpaca van tig blz terug :')

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-20 17:22

antje_vip schreef:
We moesten elkaar toch van de onnodige aankopen afhouden, niet elkaar tips geven? :+
Ik wil nog steeds de Incari alpaca van tig blz terug :')

_O- ik had je te laag ingeschat.

Ik heb nog geen happy socks gekocht hoor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 17:23

Sokken kan je altijd gebruiken en als we.dan een middenweg kunnen vinden waar ze een stuk goedkoper zijn...

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 17:31

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:13

Waar heb je nu sokken voor nodig?
Het is mooi weer en blijft de komende tijd droog. Sandalen of slippers aan en gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:23

Blote voeten in sneakers na een lange, hete zomerdag. %)