Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissAnnemijn schreef:Geen pakketje maar een kaartje hier. Proefdruk is de 21e verzonden vanaf Kaartje2go, nog niets binnen. Er is een 2e op de bus nu hopelijk komt die snel aan
hwn schreef:MissAnnemijn schreef:Geen pakketje maar een kaartje hier. Proefdruk is de 21e verzonden vanaf Kaartje2go, nog niets binnen. Er is een 2e op de bus nu hopelijk komt die snel aan
Heb je intussen je 2de zending ontvangen?
Mijn nieuwjaarskaartjes (ook kaartje2go) zijn vrees ik verloren gegaan bij PostNL. Op Track & Trace staat al sinds de 29ste: "Delivery moment still unknown
Shipment is expected, but not yet in sorting process". Op PostNL Tracy (track & trace binnen depot van PostNL staat iets in de trant van: "pakket niet aangetroffen in verwachte zending". In februari hoef ik ze natuurlijk ook niet meer. Wel ironisch, als baliebediende bij PostNL geen nieuwjaarskaartjes kunnen uitdelen doordat ze zoek raken bij PostNL.
Rennie89 schreef:Normaal geen problemen met post nl maar deze is wel vrij bizar.
Ik krijg nog met regelmaat aangetekende post enzo (incasso’s ) van vorige bewoner, deze accepteer ik niet. Ik kreeg nu een niet thuis bericht op de app voor een pakket wat ik niet ken, werd naar afhaalpunt gebracht maar er stond geen naam bij, alleen maar mijn adres. Ik bestel veel bij aliexpres dus wellicht dat er een track en trace omgezet is, wat ook kan, maar wou geen moeite doen door naar een ophaalpuntvte rijden als het pakket niet van mij is dus ik belde gisteren middag. Pakket zou om 10:30 daar afgeleverd zijn. En de mevrouw zei dat er geen pakket was.... bijzonder? Terwijl in de app duidelijk staat dat het daar zou moeten zijn... ik probeer het vanmiddag weer, maar blijf het raar vinden.,.
Rennie89 schreef:Is toch zo onnodig? Ik kreeg zelfs een deurwaarder voor de deurheel veel incasso’s etc, boetes ook. Had belastingdienst gebeld of er voor mij gevolgen zijn, wat niet het geval is. Dit is mijn huis, geen idee waar de vorige bewoner nu woont en dat mogen die instanties lekker zelf uitzoeken