verootjoo schreef:Omdat dat sociaal is?
Ik zit (hopelijk) niet zo in elkaar
Ik ben niet sociaal dus dat probleem heb ik gelukkig niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elnienjo schreef:Riddershow schreef:Vliegtax moet er komen, verre vakantie is geen algemeen goed/recht. Er is genoeg in de regio of met de auto en andere vervoersmiddelen te doen. Maar andere openbare vervoersmiddelen moeten wel goedkoper (ok, dat laatste wil waarschijnlijk iedereen wel)
Niet mee eens. Op verre bestemmingen vind ik meer van mijn gading dan in het overbevolkte volgebouwde west Europa.
En van de rest van het OV maak ik geen gebruik dus dat hoeft van mij niet, zolang autorijden maar niet duurder wordt.
Karma schreef:Als aanvulling op de pil: de pil geeft je lichaam het gevoel dat je permanent zwanger bent en mede door de feromonen, val je dan op de verkeerde man. Vaak. Of kan het voor een relatiebreuk zorgen als je stopt met de pil of juist begint.
Sintara schreef:Mijn unpopular opinions:
1 Het is niet in mijn belang dat de verhuurder van mijn appartement een nieuwe huurder vind, dus als kijkers iets vragen geef ik eerlijk antwoord (vinden ze niet leuk)
2 Als begroeting is gewoon hoi roepen genoeg, ik hoef geen handjes, knuffels of nog erger zoenen van iedereen
3 Water drinken is niet ongezellig
4 Beleefdheidsvragen waar mensen geen antwoord op willen hebben moeten ze gewoon niet stellen
5 Vrienden kan je ook te vaak zien
Sintara schreef:Mijn unpopular opinions:
1 Het is niet in mijn belang dat de verhuurder van mijn appartement een nieuwe huurder vind, dus als kijkers iets vragen geef ik eerlijk antwoord (vinden ze niet leuk)
2 Als begroeting is gewoon hoi roepen genoeg, ik hoef geen handjes, knuffels of nog erger zoenen van iedereen
3 Water drinken is niet ongezellig
4 Beleefdheidsvragen waar mensen geen antwoord op willen hebben moeten ze gewoon niet stellen
5 Vrienden kan je ook te vaak zien
elnienjo schreef:Magrathea schreef:Edit: enneh, "hullie doen het ook" was toen je 5 was ook al geen excuus geloof ik
Gelukkig heb ik schijt aan wat anderen vinden en trek ik gewoon m'n eigen plan. Zolang ik het kan betalen ten minste. Het zal mijn tijd nog wel duren en ik heb gelukkig geen nieuwe generatie veroorzaakt waar ik me zorgen om moet maken
Pantykous schreef:Ik weet niet hoe een vegan gezin met 2 kinderen zich verhoudt tot een vleesetende egoist die de wereld rond vliegt omdat we allemaal lekker schijt hebben aan elkaar.
Die kinderen kunnen dan wellicht bijdragen aan oplossingen, als je toch schijt hebt dan doe je ook niet zoveel aan de problematiek.
Unpopular opinion
Pantykous schreef:Ik weet niet hoe een vegan gezin met 2 kinderen zich verhoudt tot een vleesetende egoist die de wereld rond vliegt omdat we allemaal lekker schijt hebben aan elkaar.
Die kinderen kunnen dan wellicht bijdragen aan oplossingen, als je toch schijt hebt dan doe je ook niet zoveel aan de problematiek.
Unpopular opinion