Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:38

verootjoo schreef:
Omdat dat sociaal is?

Ik zit (hopelijk) niet zo in elkaar :=

Ik ben niet sociaal dus dat probleem heb ik gelukkig niet :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:38

Elnienjo ben je echt 50?

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 14:39

MarcoBorsato schreef:
Elnienjo ben je echt 50?

yep

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:14

Als aanvulling op de pil: de pil geeft je lichaam het gevoel dat je permanent zwanger bent en mede door de feromonen, val je dan op de verkeerde man. Vaak. Of kan het voor een relatiebreuk zorgen als je stopt met de pil of juist begint.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:34

Mijn unpopular opinions:
1 Het is niet in mijn belang dat de verhuurder van mijn appartement een nieuwe huurder vind, dus als kijkers iets vragen geef ik eerlijk antwoord (vinden ze niet leuk)

2 Als begroeting is gewoon hoi roepen genoeg, ik hoef geen handjes, knuffels of nog erger zoenen van iedereen

3 Water drinken is niet ongezellig

4 Beleefdheidsvragen waar mensen geen antwoord op willen hebben moeten ze gewoon niet stellen

5 Vrienden kan je ook te vaak zien

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:36

elnienjo schreef:
Riddershow schreef:
Vliegtax moet er komen, verre vakantie is geen algemeen goed/recht. Er is genoeg in de regio of met de auto en andere vervoersmiddelen te doen. Maar andere openbare vervoersmiddelen moeten wel goedkoper (ok, dat laatste wil waarschijnlijk iedereen wel)

Niet mee eens. Op verre bestemmingen vind ik meer van mijn gading dan in het overbevolkte volgebouwde west Europa.
En van de rest van het OV maak ik geen gebruik dus dat hoeft van mij niet, zolang autorijden maar niet duurder wordt.

Niemand zegt dat je niet mag vliegen. Maar het is geen 1e levensbehoefte en hoeft het dus ook niet gesponsord te worden door de overheid. Dus gooi er reële belastingen overheen die weer nuttig besteed worden. En natuurlijk zit iedereen graag voor een duppie vooraan en wil niemand dat de kosten omhoog gaan.

Over het ov. Ik ga ook nooit met het OV, mede omdat het echt heel duur is. Ik wilde goed voor het milieu naar noord Duitsland met de trein gaan, overstappen vond ik geen probleem, iets extra betalen ook niet. Maar voor wat het me moest kosten (met een kind erbij) kon ik 3x met de auto op en neer. Tja, dan weet ik het wel. En wil je verschil maken wat betreft internationaal OV, zal dat anders moeten.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:36

Karma schreef:
Als aanvulling op de pil: de pil geeft je lichaam het gevoel dat je permanent zwanger bent en mede door de feromonen, val je dan op de verkeerde man. Vaak. Of kan het voor een relatiebreuk zorgen als je stopt met de pil of juist begint.

Iemand ook info over wat met een spiraaltje? :') lijkt me dichter in de buurt van zonder pil dan met pil?
Ben benieuwd welke mannen ik nu dan aantrek :Y)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 15:41

Sintara schreef:
Mijn unpopular opinions:
1 Het is niet in mijn belang dat de verhuurder van mijn appartement een nieuwe huurder vind, dus als kijkers iets vragen geef ik eerlijk antwoord (vinden ze niet leuk)

2 Als begroeting is gewoon hoi roepen genoeg, ik hoef geen handjes, knuffels of nog erger zoenen van iedereen

4 Beleefdheidsvragen waar mensen geen antwoord op willen hebben moeten ze gewoon niet stellen

Ik hou van jouw unpopular opinions *\o/*

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:05

Grappig dat het inmiddels een half discussietopic is geworden

- Mensen die dik zijn hoeven hun mening niet te uiten over dunne mensen (gratenpakhuizen)
- Als ik een scheet moet laten... Dan wil ik die gewoon kunnen laten. (iets met buikpijn ;) )

Even een hele lokale unpopular opinion:
- Drugs maakt mensen anti-sociaal

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:10

Sintara schreef:
Mijn unpopular opinions:

Oh top, wil jij mijn vriendin zijn?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:11

Ik vind katten vieze beesten, pissen in de kattenbak en met diezelfde poten lopen ze over je aanrecht en tafel. Ook vind ik kattenbakken enorm stinken. Of ze schijten andermans tuinen vol.

Mensen met opgespoten lippen vind ik vaak op van die opblaaspoppen lijken met zo'n open mond.

Ik vind kinderen ( behalve mijn neefje en nichtje ) niet leuk....zit je ergens te wachten beginnen ze aandacht van je te trekken, en die moeders vinden dat dood normaal en gaan er vanuit dat iedereen dat leuk vindt. En ik kan al helemaal niet tegen het gekrijs.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:16

IMJ schreef:
Oh top, wil jij mijn vriendin zijn?

Gezellig :P

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:16

elnienjo schreef:
Magrathea schreef:
Edit: enneh, "hullie doen het ook" was toen je 5 was ook al geen excuus geloof ik :=

Gelukkig heb ik schijt aan wat anderen vinden en trek ik gewoon m'n eigen plan. Zolang ik het kan betalen ten minste. Het zal mijn tijd nog wel duren en ik heb gelukkig geen nieuwe generatie veroorzaakt waar ik me zorgen om moet maken ;)

Op dit soort momenten hoop ik gewoon dat reïncarnatie echt bestaat. Dat je over 50 jaar weer terug komt, kijken hoe je dan gaat leven en hoe naar de klöte de wereld dan is, mede door mensen zoals jou.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:27

Dat geldt ook voor iedereen die maar doorjonkt natuurlijk.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:41

Ik weet niet hoe een vegan gezin met 2 kinderen zich verhoudt tot een vleesetende egoist die de wereld rond vliegt omdat we allemaal lekker schijt hebben aan elkaar.

Die kinderen kunnen dan wellicht bijdragen aan oplossingen, als je toch schijt hebt dan doe je ook niet zoveel aan de problematiek.

Unpopular opinion :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:43

Het zijn ook altijd mensen die toch geen kinderen wilden die dan roepen hoe erg het allemaal is.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:50

Pantykous schreef:
Ik weet niet hoe een vegan gezin met 2 kinderen zich verhoudt tot een vleesetende egoist die de wereld rond vliegt omdat we allemaal lekker schijt hebben aan elkaar.

Die kinderen kunnen dan wellicht bijdragen aan oplossingen, als je toch schijt hebt dan doe je ook niet zoveel aan de problematiek.

+1

Het is niet zo zwart wit dat je als mama gelijk een grootvervuiler bent en als eenling je heilig bent en de aarde geen schade aanricht. Het is allemaal een stuk genuanceerder.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 16:53

Nou.. met de luiers die wij in 2,5 jaar er doorheen gejast hebben :+
Nu had ik natuurlijk herbruikbare kunnen gebruiken, maar heb dat niet gedaan

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:17

Over dat vliegen he... mijn vriendin woont in Hongarije, en als ik een beetje handig boek vlieg ik voor €45 heen en weer...
Eigenlijk absurd....

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:34

Winged schreef:
Grappig dat het inmiddels een half discussietopic is geworden

- Mensen die dik zijn hoeven hun mening niet te uiten over dunne mensen (gratenpakhuizen)

Eensch. En dat geldt ook zeker andersom. De valse dingen die slanke mensen weten te maken soms.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:36

Nog 1:

Vrouwen moeten zichzelf geen mama noemen tegen derden.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:36

MarcoBorsato schreef:
Het zijn ook altijd mensen die toch geen kinderen wilden die dan roepen hoe erg het allemaal is.

Idem met mensen die toch geen verre vliegreizen willen maken natuurlijk :P

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:38

Pantykous schreef:

Het is met kinderen net zoals met loterijtickets, er valt maar zelden een hoofdprijs op (nobelprijswinnaarmateriaal e.d.) De meesten worden ook gewoon consumerende vervuilertjes zoals de meesten van ons.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 17:56

Amerikanen zijn een hysterisch volk :+

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:01

Volgens mij is dat niet heel erg 'unpopular' :+