Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 17:23

Of; Als je voor mij zingt, dan mag je ophouden :)

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 17:45

Ik erger me aan dat ik verkouden ben en tegelijk ongesteld ben. Je kunt je wel voorstellen wat er gebeurd telkens als ik nies denk ik. Grrrrrr lijf stel dan de periode uit

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 19:27

Mijn ontiegelijk korte concentratievermogen deze week. Ik moet echt knallen voor school maar het gaat zo moeizaam..

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 19:57

Dat mensen het normaal vinden om de snorharen van je hond weg te scheren!! -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 20:23

Dat mijn gejank gewoon 100% genegeerd wordt. Dankjewel. #)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 20:24

Dat ik mijn koffer nog niet heb ingepakt.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 20:57

Dat onze tuin denkt dat hij een hengst is 8)7 en helemaal gek is van onze hengstige pony en ons veulen nu bijna op eet. Gek paard het veulen was je beste vriendin! Waarom? |o

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 22:01

Laibadji schreef:
Dat onze tuin denkt dat hij een hengst is 8)7 en helemaal gek is van onze hengstige pony en ons veulen nu bijna op eet. Gek paard het veulen was je beste vriendin! Waarom? |o

Ik moest dit echt 3 keer lezen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 22:08

Amandavd schreef:
Laibadji schreef:

5x en ik snap het nog niet |(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 22:08

MPR4 schreef:
Dat ik mijn koffer nog niet heb ingepakt.

Ga je koffer inpakken!

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 22:09

Tuin = ruin

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 22:09

jumpyhorse schreef:
Ik erger me aan dat ik verkouden ben en tegelijk ongesteld ben. Je kunt je wel voorstellen wat er gebeurd telkens als ik nies denk ik. Grrrrrr lijf stel dan de periode uit

Vulkanische taferelen?

Myrthe3 schreef:
Dat mijn gejank gewoon 100% genegeerd wordt. Dankjewel. #)

:(:)

xDenies schreef:
Of; Als je voor mij zingt, dan mag je ophouden :)

Oeh ook een goeie!

Anoniem schreef:
Niobe schreef:
Hoe vertel je iemand netjes dat het schijtirritant is dat ze constant meezingen met de radio, omdat ze echt geen noot goed raken?

Wat is er mis met deze woorden? }:)

Maar ietsje aardiger is misschien;
Don't quit your dayjob, misschien moet je het zingen beperken tot in de badkamer, niet in het openbaar.

}:) Ja!!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 22:10

Feestje bij de buren op het dakterras. Ik weet dat het vrijdag is, en dat dit een studentenstad is, maar ze zijn echt 7 huizen verderop en ik hoor de muziek en het geschreeuw alsof ze in dezelfde studio zijn.. :') hoop dat ik er zo doorheen kan slapen, wekker gaat vroeg.

Oh nog een ergenis: morgen moeten werken terwijl ik eigenlijk flink aan de bak moet voor school..

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-19 23:35

Dat mijn onderburen al een week lang IEDERE avond ruzie aan het maken zijn. Dusdanig hard dat het is alsof ze in mijn kamer staan... tot een uur of 5 in de ochtend, iedere nacht.
En ja, je wordt er ook wakker van. Hallo nog een gebroken nacht |o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 06:56

Jikkeee schreef:
Dat mijn onderburen al een week lang IEDERE avond ruzie aan het maken zijn. Dusdanig hard dat het is alsof ze in mijn kamer staan... tot een uur of 5 in de ochtend, iedere nacht.

Denk dat ik even een gesprekje zou proberen met de buren ( overdag uiteraard)

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 07:51

Amandavd schreef:
Laibadji schreef:

:o :D := sorry kom even niet bij van het lachen.

Tuin is natuurlijk ruin.
Sorry voor de verwarring maar als beelddenker wel een grappige _O-

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-19 08:22

Dat een kinderdagverblijf achter ons huis ook nog op zaterdagochtend hun voortuin gaat bestraten terwijl wij de hele werkweek vanaf 06.00 's ochtends in een bouwput wonen voor de komende tijd i.v.m. nieuwbouw.

6 dagen van de week gewekt worden door bouwherrie is me net iets te veel van het goede..

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 08:28

De tr*t die bij de kartbaan aangesproken werd op het feit dat het verboden is voor honden en haar pup vervolgens in de auto opsloot.
Toen ik er (heel beleefd overigens) wat van zei, kreeg ik me toch een grote mond :oo
Ze ging wel na 5 minuten naar de auto en reed weg. Of het door mijn ‘evil eye’ kwam of vanwege het feit dat ik een terloopse opmerking over RSPCA en politie maakte tegen mij man, weet ik niet... O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 09:40

Dat de stem van ons bovenbuurmeisje zo verschrikkelijk is, dat hij volgens mijn vriend door het plafond 'scheurt'. Volgens mij hadden ze vannacht weer ruzie waar wij van mee konden genieten. :O

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 09:42

Momenteel gewoon even bijna alles en iedereen, mezelf inbegrepen. Gelukkig weet ik dan wel waar het door komt, en is dat over een paar dagen over. Gewoon bruiloftstress, wat bij mijn vriend overigens ook gewoon te merken is, dus ligt niet alleen aan mij. Maar momenteel moet je me gewoon met rust laten en mijn eigen ding laten doen, en dan komt het wel weer goed.

Zoals laatst ook, mijn vriend had chocola gekocht voor tijdens het songfestival. Niet aan toe gekomen omdat hij teveel eten mee had genomen voor die avond. Voor hem een reep wit, voor mij melk. Had hij al een keer op de dag de witte opgegeten, prima, ben ik toch niet heel dol op. 'S avonds allebei een stukje van de reep melk op. Kom ik de volgende dag uit mijn werk, heeft hij die hele reep verder opgegeten. Ik was ook nog eens vol ongesteld, dus chagrijnig dat ik was! :') En hij maar niet begrijpen waarom, totdat ik letterlijk met tranen in mijn ogen (why? :') )uitlegde dat een ongestelde vrouw chocola beloven en dat zelf dan bijna allemaal opeten niet zo heel handig is. Maar goed, maandag ga ik alvast naar mijn ouders, dus vanaf dan zou ik niet zo'n last meer moeten hebben van mezelf.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 10:01

Aan mijn energielevel dat echt ver te zoeken is.
Het liefst slaap ik nachten van 12 uur, maar net als nu, ik sliep gisteravond rond een uur of 21:00 en was om 8 uur wakker omdat m'n vriend z'n wekker ging, uur later had ik het gevoel dat ik makkelijk weer in slaap kon vallen & dit blijft de hele dag

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 11:07

Ineke2 schreef:
Jikkeee schreef:

Denk dat ik even een gesprekje zou proberen met de buren ( overdag uiteraard)

Hij staat de hele dag te schuren en zij slaapt erg veel. Overdag is alles koek en ei, alsof er niks aan de hand is. Ik wacht het nog even af, deze mept niet dus ja.. vorige kerel was erger van deze buurvrouw

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 11:41

Zij slaapt erg veel?? Jullie op deze manier niet zeg. Dan word ze maar even wakker en hij stopt maar even met schuren.
Geen excuses zoeken voor je buren als dit toch ten koste gaat van je nachtrust.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 12:53

Dat m'n moeder met me mee wilt de stad in, maar zo traaaagg is dat ik "het duurt te lang" aan het zingen ben :o

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-19 13:19

Dat mijn vriend even zou gaan bijhobbyen bij een klant.. vanochtend om 9u vertrokken en nu pas klaar. Ben ik een keer een weekend vrij..