Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
jumpyhorse schreef:Ik erger me aan dat ik verkouden ben en tegelijk ongesteld ben. Je kunt je wel voorstellen wat er gebeurd telkens als ik nies denk ik. Grrrrrr lijf stel dan de periode uit
Myrthe3 schreef:Dat mijn gejank gewoon 100% genegeerd wordt. Dankjewel.
xDenies schreef:Of; Als je voor mij zingt, dan mag je ophouden
Anoniem schreef:Niobe schreef:Hoe vertel je iemand netjes dat het schijtirritant is dat ze constant meezingen met de radio, omdat ze echt geen noot goed raken?
Wat is er mis met deze woorden?
Maar ietsje aardiger is misschien;
Don't quit your dayjob, misschien moet je het zingen beperken tot in de badkamer, niet in het openbaar.
Jikkeee schreef:Dat mijn onderburen al een week lang IEDERE avond ruzie aan het maken zijn. Dusdanig hard dat het is alsof ze in mijn kamer staan... tot een uur of 5 in de ochtend, iedere nacht.
En ja, je wordt er ook wakker van. Hallo nog een gebroken nacht
Amandavd schreef:Laibadji schreef:Dat onze tuin denkt dat hij een hengst is en helemaal gek is van onze hengstige pony en ons veulen nu bijna op eet. Gek paard het veulen was je beste vriendin! Waarom?
Ik moest dit echt 3 keer lezen.
Ineke2 schreef:Jikkeee schreef:Dat mijn onderburen al een week lang IEDERE avond ruzie aan het maken zijn. Dusdanig hard dat het is alsof ze in mijn kamer staan... tot een uur of 5 in de ochtend, iedere nacht.
En ja, je wordt er ook wakker van. Hallo nog een gebroken nacht
Denk dat ik even een gesprekje zou proberen met de buren ( overdag uiteraard)