Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:Wel de ervaringen delen hè!
Independence schreef:Bij het kopen/verkopen van een paard: bij welk bedrag past een paard in een lage/normale/hoge prijsklasse?
Independence schreef:Bij het kopen/verkopen van een paard: bij welk bedrag past een paard in een lage/normale/hoge prijsklasse?
poes schreef:Maar dan is het met 6 net zo onveilig als met 2 toch? Ik vind het geen moeilijke route om te rijden hoorParijs zelf is wat enerverend hier en daar maar daar moet je niet langs.
PanamaD schreef:poes schreef:Maar dan is het met 6 net zo onveilig als met 2 toch? Ik vind het geen moeilijke route om te rijden hoorParijs zelf is wat enerverend hier en daar maar daar moet je niet langs.
T gaat ook niet om t aantal personen maar om de verhalen die ik hoor van ongelukken en inbraken in parijs.
Maar jij deelt die ervaring niet dus?
Lestrange01 schreef:Hoe zit het met het aanvragen coor psychologische hulp? Ik weet dat het via de huisarts moet (toch?) Maar wordt dit ook vergoedt door je zorgverzekering?
xChanelx schreef:Lestrange01 schreef:Hoe zit het met het aanvragen coor psychologische hulp? Ik weet dat het via de huisarts moet (toch?) Maar wordt dit ook vergoedt door je zorgverzekering?
Dit wordt vergoed vanuit je basisverzekering, maar hierbij geldt dus wel je eigen risico van 385 euro (of hoger, als je dit vrijwillig hebt verhoogd).
Dit is inderdaad over het algemeen via de huisarts. Ik weet niet hoe oud je bent, in sommige gemeenten is het voor minderjarigen anders geregeld (bijvoorbeeld via Centrum voor Jeugd en Gezin).
Daarnaast heb je bij veel huisartsen inmiddels ook een POH-GGZ. Dit is gratis, maar ook beperkter qua inzet, bijvoorbeeld een aantal gesprekken. Maar wie weet kan het je al een heel eind op weg helpen, dat weet je natuurlijk zelf het beste.
En verder hoef je voor eerstelijnshulpverlening, via bijvoorbeeld een sociaal wijkteam/maatschappelijk werk ook zelf niet te betalen. Maar of dat passend is, is natuurlijk afhankelijk van wat voor hulp je wil/nodig hebt.
Heel veel succes in ieder geval