Problemen met de buren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Penotti

Re: Problemen met de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 11:42

Ja daar lijkt het wel op -O-

Als hij niet op let gaat hij er zelf aan onderdoor van de stress die hij zelf in zijn hoofd heeft zitten.
Hij denkt ts te treiteren, maar ik denk echt dat hij zichzelf het hardste treitert.
Ik kan daar echt niet bij, ga gezellig even fietsen of zo denk ik dan....

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 11:45

Wat een vent zeg , hopelijk heb je het wel op beeld! Slaat toch nergens op .

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 11:58

Dat is toch niet te geloven. Wat ben je dan een zuur iemand en dan heb je inderdaad toch geen leven.
Zouden andere mensen in hun omgeving (familie, vrienden, andere buren?) weten dat ze dit soort dingen doen?

Bizar toch, dit getreiter?

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 11:59

Ik lees al even mee, maar verdorie ik zou er toch helemaal gestoord van worden. Het zou al mn woonplezier vergallen. Dan maar in een rijtjeshuis in een woonwijk zitten waar je leuke buren hebt.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 12:06

Dus. Gevalletje 'laten we er maar om lachen'?
Die man sproeit zichzelf nog eens een hartverzakking als hij zo doorgaat. Volgens mij is hij nog degene die zich het drukst maakt van iedereen.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 12:08

Jolien87 schreef:
Die man sproeit zichzelf nog eens een hartverzakking als hij zo doorgaat. Volgens mij is hij nog degene die zich het drukst maakt van iedereen.

Je zou het bijna hopen.

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 12:09

Ik denk dat ik het niet meer zou kunnen weerstaan om ook een sproeier neer te zetten en dan elke keer net in zijn richting als hij zijn sproeier verplaatst.

Schiet je niets mee op, I know. Maar ik zou op een gegeven moment niet meer op mijn handen kunnen zitten. ik geloof dat ik het minstens zou gaan filmen voor het dossier ofzo.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 12:13

Bedankt buurman, de plantjes zijn blij met je was mijn opmerking terug geweest.
Zie de buurvrouw al boven voor het raam staan en gebaren hoeveel meter hij er naast zit en welke kant hij op moet schuiven.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 12:15

meggiemeg schreef:
Bedankt buurman, de plantjes zijn blij met je was mijn opmerking terug geweest.
Zie de buurvrouw al boven voor het raam staan en gebaren hoeveel meter hij er naast zit en welke kant hij op moet schuiven.

_/-\o_

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 12:21

Het doet me ook wel denken aan dat sponzenspel dat je vroeger met de sportdag op school speelde: een zeil over een touw hangen en met natte sponzen het team aan de andere kant van het zeil proberen te raken.
Afbeelding

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-20 12:30

We hebben het wel even gefilmd voor het geval ze nog de politie zouden bellen of iets dergelijks.

Ik heb de muziek even keihard gezet en het bezoek heeft een emmertje water over de schutting gesmeten. Toen ging de sproeier uit. Daarna weer de muziek zachtjes gezet. Want ja... goed gedrag moet je belonen :)

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 12:35

DeMolenhoek schreef:
Ik lig bijna plat van het lachen. Hoe is het mogelijk :')

Om eerlijk te zijn vind ik dit alles behalve grappig...wat een smerig pestgedrag. Ik hoop dat jullie de politie hebben gebeld of op z'n minst opnames hebben gemaakt voor jullie zaak - edit gelukkig wel dus -. Echt afschuwelijk!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 12:37

Gulpje je moet eens weten tot wat voor soort treitergedrag dit soort mensen in staat zijn. Die denken maar aan 1 ding; wij hebben gelijk en we zullen dat ook krijgen ook. Die zijn niet in staat om in te zien dat dit soort gedrag ook een andere werking kan hebben.
Laatst bijgewerkt door meggiemeg op 20-07-20 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 12:38

Moonfight schreef:
We hebben het wel even gefilmd voor het geval ze nog de politie zouden bellen of iets dergelijks.

Ik heb de muziek even keihard gezet en het bezoek heeft een emmertje water over de schutting gesmeten. Toen ging de sproeier uit. Daarna weer de muziek zachtjes gezet. Want ja... goed gedrag moet je belonen :)

Het zijn ook net kleine kinderen, nog even en dan kan je een stickerboekje bij gaan houden van wat ze allemaal wel goed doen, ben je wel snel klaar bedenk ik me...

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 12:39

Earth schreef:
Ik lees al even mee, maar verdorie ik zou er toch helemaal gestoord van worden. Het zou al mn woonplezier vergallen. Dan maar in een rijtjeshuis in een woonwijk zitten waar je leuke buren hebt.

Het probleem is dat je buren niet kunt uitkiezen en er niet bij kunt kopen of huren.En als je eerst leuke hebt is er geen garantie dat die niet een keer weggaan zodat je andere krijgt.Misschien gaan die vervelende ook wel een keer weg.....Dat zou mooi zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 12:44

Gulpje schreef:
DeMolenhoek schreef:
Ik lig bijna plat van het lachen. Hoe is het mogelijk :')

Om eerlijk te zijn vind ik dit alles behalve grappig...wat een smerig pestgedrag. Ik hoop dat jullie de politie hebben gebeld of op z'n minst opnames hebben gemaakt voor jullie zaak - edit gelukkig wel dus -. Echt afschuwelijk!

Nou nou. Niet zo zuur. Natuurlijk is dit pesten. Maar ik zou er de grootste lol in hebben om de bbq telkens net buiten bereik te plaatsen hoor. Laat hun maar doen.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 12:46

anjali schreef:
Earth schreef:

Het probleem is dat je buren niet kunt uitkiezen en er niet bij kunt kopen of huren.En als je eerst leuke hebt is er geen garantie dat die niet een keer weggaan zodat je andere krijgt.Misschien gaan die vervelende ook wel een keer weg.....Dat zou mooi zijn!

Nee klopt, maar heel veel slechter dan dit kan het volgens mij niet :')

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 12:49

anjali schreef:

Klopt helemaal, wij hadden super buren bij ons vorige huis, nooit geen gedoe, stonden altijd klaar voor elkaar, diegene die ons huis hadden gekocht kregen het binnen 2 jaar voor elkaar dat onze oude buurtjes waar wij het altijd prima mee konden vinden waren vertrokken, puur door alle bemoeienissen en treiterijen. We spreken elkaar nog regelmatig bleken onafhankelijk van elkaar hetzelfde te zeggen: we missen onze buren, toen was het nog gezellig en prettig wonen. Zij kregen nare buren terug en wij kwamen helaas ook naast vreselijke buren te wonen..

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 12:52

Ik was er voor de lol met een paraplu bij gaan staan denk ik. Laat ze maar lekker sproeien.

Wat een kinderachtig gedrag zeg. Vrees dat dat na de uitspraak vast ook niet zal verbeteren.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 13:10

Jeetje wat een gedrag, ik geloof dat ik er de humor niet meer van zou kunnen inzien.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 13:11

Nee, daar zou ik ook de humor niet van kunnen in zien. Als politie niets doet zou ik hier niet uit sluiten dat de tuinslang er op zou gaan. :x

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 13:26

Mijn hemel, ze blijven maar doorgaan. Wat een kinderachtig gedoe.

Het zou mij ondertussen het plezier van wonen toch wel wegnemen denk ik pff. En dan te bedenken dat die eikels waarschijnlijk nog wel een tijdje naast je zullen wonen; daar wordt je toch niet vrolijk van :(

Goed dat jullie wel 'weerwoord' gegeven hebben TS. Hopelijk stopt het als de rechtszaak ten einde komt. Ben er bang voor, maar je kunt niet meer als hopen. En anders idd maar met gelijke munt terugbetalen en hopen dat ze daar op een gegeven moment dan toch genoeg van gaan krijgen. Ze vergallen hun eigen woongenot toch ook voor zichzelf zo want die zitten zich waarschijnlijk elke dag op te vreten en gek te maken over elk dingetje wat jullie doen. Obsessief gedrag is het bijna, stelletje mafklappers.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 13:49

MarjanB schreef:
Volgende bordje, gekke buurman af te halen op nr 76

:')

Maar echt, heb bewondering voor jullie, ik was echt allang stapeldol geworden....ik hoop dat de uitspraak een einde maakt aan dit trieste gedrag....

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 14:15

Wat een kleuters zijn die buren toch.
Goed dat je een stukje gefilmd hebt. Is toch weer bewijs.

Ik denk dat hier een tuinslang/hogedrukreiniger uit de schuur was gekomen om (over) het hek te sproeien.

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 14:16

Ayasha schreef:
Nee, daar zou ik ook de humor niet van kunnen in zien. Als politie niets doet zou ik hier niet uit sluiten dat de tuinslang er op zou gaan. :x

Tuinslang? De hogedrukreiniger. Op de hoogste stand