Black Friday 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Black Friday 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 12:20

Hier komt postNL normaal altijd in de avond. Nu helaas al meermaals andere bezorgers gehad dan mn eigen en ineens allemaal overdag. Gelukkig hebben mijn buurvrouw en ik een grote hal en pakken we voor elkaar alles aan.

Mn vaste bezorger is held, wij zijn altijd de laatste rij die hij moet dus drinkt vaak een kop koffie met mij en de buurvrouw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 21:53

Gisteren rond 21u wat besteld via pharmahorse en dat is door postnl vanavond al netjes afgeleverd. Blijkbaar hebben ze in NL er meer problemen mee om in eigen land dingen geleverd te krijgen dan van NL naar een buurland.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 23:09

Gister besteld bij bol en een andere zaak
Was vandaag ook gewoon binnen
Er is alleen nog steeds een vertraging op de BF bestellingen , die zijn ze nog steeds aan het weg werken
(

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 23:58

Ik had een jas besteld met bf maar ze hadden de verkeerde maat gestuurd dus de dag erna via postNL weer terug gestuurd maar nog niks gehoord en geen geld terug gehad. Had ook bij wehkamp een jas besteld en die terug gestuurd afgelopen zaterdag via dhl en vandaag het geld terug gehad. Ben benieuwd hoelang die ene jas gaat duren..

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 00:21

https://www.rtlz.nl/life/artikel/450279 ... ack-friday

Interessant stukje wel, zeker ook met de groeicijfers waar PostNL al rekening hield met een verdubbeling maar het nog meer is, en waar Bol.com drie jaar terug nog 6 miljoen pakketjes verstuurde in de laatste maanden van het jaar en nu 20 miljoen.

M'n moeder had denk ik wel het meest bizarre tot dusver. Pakketje was niet eens gepoogd te bezorgen, maar direct vanuit PostNL geretourneerd naar de webwinkel :')

Flying_Angel schreef:
Hmm, dat is ook naar! Hopelijk vind je ze nog ergens, of lost het bedrijf het netjes op.

Had al mailcontact met het bedrijf sinds vanmorgen. Vanmiddag toen ik thuis kwam (16:00) nog niets, maar net zaten ze in de brievenbus. :)

Enige waar ik nu nog op wacht is m'n jas, die is vannacht aangekomen in Keulen. Hoop dat die donderdag of vrijdag geleverd gaat worden. :) Toch wel het artikel waar ik het meest naar uitkijk :D

Afbeelding

Afbeelding

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 12:19

Jas is vandaag al binnengekomen, stond een aparte regeling bij dat de jas als deze twee keer niet afgeleverd kon worden, direct geretourneerd zou worden en niet naar een afhaalpunt zou gaan. Werd afgeleverd bij ma, die heeft dus op haar werk gezorgd dat ze wat eerder weg kon. Maar goed ook, anders had ze nog niet thuis geweest. :') Op weg naar huis dus maar even ophalen. :D

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 12:42

Maandagavond laat wat besteld bij BOL en gisteren lag het al netjes bij het ophaal punt.
Ik laat alle kleine dingen die ik bestel niet meer thuis bezorgen, want onze bezorger is er altijd veel eerder dan de tijd die je door krijgt van PostNL. Ik heb daar eens over gebeld, want het verbaasde me en vroeg me af waarom dan die tijdindicatie er was. Ik kreeg als antwoord dat de bezorger in de file staat en hij daarom eerder was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 12:44

Rienn schreef:
Ik kreeg als antwoord dat de bezorger in de file staat en hij daarom eerder was.

Dit snap ik niet, hoe kan hij er nou eerder zijn als hij in de file staat? :=

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 12:45

Ik heb ook eindelijk mijn agradi pakketje binnen!
De Jas past, en stinkt bij mij gelukkig niet naar vis :D

Voor die 3,- gaat het een prima jas zijn voor over een trui of als ik de regen door moet. Zal m alleen niet zo gauw op t paard aanlaten denk ik, t ding kraakt echt meeega. Maar misschien dat dat na wat dragen minder word.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 13:28

_Dreamer schreef:
Rienn schreef:
Ik kreeg als antwoord dat de bezorger in de file staat en hij daarom eerder was.

Dit snap ik niet, hoe kan hij er nou eerder zijn als hij in de file staat? :=

Ik moest het ook 3 keer lezen voordat ik doorhad dat die telefoniste maar wat zei :') :')

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 13:47

Ik voelde me ook niet heel serieus genomen. >;) :')

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 20:56

Nu 10 dagen verder (uiterlijke bezorgtijd) en nog geen verzendbevestiging van Hypostore :(

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 22:48

_Dracarys schreef:
Nu 10 dagen verder (uiterlijke bezorgtijd) en nog geen verzendbevestiging van Hypostore :(

Handje schudden.. ik ook niet ;(

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 23:01

Mijn hypostore bestelling is vandaag de deur uit gegaan bij ze. De vraag is wanneer het hier is.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 23:06

About you ook niet.
Maar wel nog een artikel niet voorradig.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 23:08

Ik heb bij tommy hilfiger besteld. Nog steeds niets. Foutcode bij track en trace.

Ga ze contacten en wil mijn geld terug.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 23:23

Ladygiroc schreef:
Mijn hypostore bestelling is vandaag de deur uit gegaan bij ze. De vraag is wanneer het hier is.

ALS het vandaag verzonden is , dikke kans dat je het morgen in huis hebt
De pakketjes die nu verstuurd worden , worden volgens normale procedure verstuurd
De BF spullen die in dat weekend/de maandag verstuurd zijn die worden Met horten en stoten Er bij Gefrut heb ik het idee (heb zelf van de week twee bestellingen gedaan en drie pakketjes verstuurd en die zijn allemaal gewoon volgende dag bezorgd/geleverd)

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 23:33

je zou toch denken dat ze éérst de achterstand van BF wegwerken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 23:44

Ladygiroc schreef:

Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant... Als ze dat gaan doen blijft ALLES vertraging oplopen. Dus inderdaad gewoon de nieuwe bestellingen optijd bezorgen, en ondertussen met man en macht de achterstand wegwerken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 05:56

Ik heb gisteravond rond 9 uur 4 bestellingen gedaan bij 4 webshops en daarvan zijn er nu al 3 verzonden die vandaag worden bezorgd. :=

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 09:24

_Dreamer schreef:
Ladygiroc schreef:

Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant... Als ze dat gaan doen blijft ALLES vertraging oplopen. Dus inderdaad gewoon de nieuwe bestellingen optijd bezorgen, en ondertussen met man en macht de achterstand wegwerken :)

Dit idd

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 12:57

Word voor mij een kerstcadeautje voor 2019 dan :+

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 13:55

blijven jullie wachten? of bellen jullie er opgeven moment ook achteraan??

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 14:40

Ladybird schreef:
blijven jullie wachten? of bellen jullie er opgeven moment ook achteraan??

Ik heb er achter aan gebeld.
Helpt alleen niks.
De een zegt vanwege drukte, de ander zegt storing. Als ik dan ruim na 2 weken wil annuleren is dat ook niet mogelijk.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 14:43

Hier wordt ook nog een pakje van Ikea verwacht, in november al besteld. Het zou er uiterlijk 3 december zijn, vandaag bericht dat het (op zijn vroegst) pas volgende week komt.
Annuleren kan niet meer, Ikea geeft als advies om het pakket te weigeren, dat ga ik dan ook doen. Hopelijk gaat het pakje wel goed retour :=