Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Als je snoep kan vinden dat minder dan 5 gram koolhydraten per 100 gram bevat eet ik dat ook nog wel. Polyolen tellen trouwens niet mee voor de hoeveelheid koolhydraten.
En vandaag zelf de rosejam weer herontdekt bij Lush
nathalie2302 schreef:Voor degenen die wel iets geurigs willen (hetzij kaarsjes, melts of iets in bad /douche/handcrème)... Van welke geuren houden jullie?
kerstkransjes (die met chocola en spikkels de koekjes vind ik niks) speculaaspoppen, groentjes, stoepkrijt etc
geurstokjes of zakjes daarin tegen zijn wel altijd welkom
Ben echt nooit lang genoeg in mijn woonkamer om zo’n ding aan te steken! Iets met werk, paard, huishouden en oja! Slaap...
Bienotje schreef:Debbie schreef:Oeh qua geurtjes hou ik van zoet, zoeter, zoetst ☺️. Zowel qua parfum als qua kaarsjes.
Gewoon qua alles voor mij
Dan hou ik echt niet van zoet. Wat ik ook zo'n stomme uitvinding vind is dat karamel zeezout.. Dat stoppen ze overal in tegenwoordig.. Maar zoet met zout..
Wie bedenkt dat nou
(Al sta ik volgens mij nogal alleen met deze mening
)
Debbie schreef:Behalve dan qua snoep..Dan hou ik echt niet van zoet. Wat ik ook zo'n stomme uitvinding vind is dat karamel zeezout.. Dat stoppen ze overal in tegenwoordig.. Maar zoet met zout..
Wie bedenkt dat nou
(Al sta ik volgens mij nogal alleen met deze mening
)