Mondelinge verkoopovereenkomst is gesloten! Als alles goed loopt nu krijg ik 1 Juli de sleutel van mijn eerste eigen "huis"
Ik moet er even bij vermelden dat het nu een kantoorpand is van 85m2 waar helemaal niks in zit, het is momenteel dus ook niet bewoonbaar. Komende maanden word het dus een badkamer uitzoeken, keuken, vloer, bedenken wat ik wil met de inrichting en waar ik muren ga plaatsen om ruimtes te maken. Genoeg te doen komende tijd, zal zo goed als alles dat kan zelf gaan verbouwen ivm beperkt budget, maar voor als nog kijk ik er ontzetten naar uit!
Zal nog wel een project van een paar maanden worden, hoop dat alles dat echt nodig is gaat lukken binnen het budget dat ik heb, maar spullen als bank etc zal ik wel gratis iets van marktplaats gaan halen om kosten te drukken.
In de douche wil ik eigenlijk graag een pennyfloor maken, mocht iemand een paar 5 cent muntjes hebben en die willen "doneren" haha

dan maak je mij er heel blij mee.
heb ook al bij familie en vrienden gevraagd, heb 3 maanden voor ongeveer 3.000 muntjes

betwijfel of dat gaat lukken, maar ga t wel proberen. Altijd al een pennyfloor gewild en dit is mijn kans