daffodil schreef:Ik heb dat ook hoor, als ik met iemand echt goed in gesprek ben en denk nou het is wel echt leuk, dan gaat de rest gelijk op een laag pitje. Ook mijn fwb heb ik geen behoefte aan, gelukkig is ie zelf ook niet echt heel erg in de lucht dus dat scheelt.
Heb nog wel iemand bloedlink gemaakt, wat is dat toch met die mannen die niet tegen afwijzing kunnen. Gelijk vals worden en bijzonder persoonlijk. Hij was twee weken weg en amper berichten gestuurd, als er al wat kwam was het minimaal en weinig inhoudelijk. Nooit eens vragen naar mij bijvoorbeeld. Dus toen ie thuis kwam stuurde hij en spreken we nog wat af, ik lag met migraine op bed en word wakker en zie twee uur na dat eerste bericht: Ok dat is ook een antwoord.
Dus ik reageer joh hallo ik lig plat, morgen weer een dag. En ik ben er de volgende dag zo klaar mee dat ik stuur dat ik geen behoefte heb aan een afspraak, dat ik niet het idee heb dat dit heel zinvol is, anders dan gewoon een keer seks en thats it. Geen behoefte aan op dit moment.
Zoooooo, hij ging me toch los, enorme lap tekst dat al die NL vrouwen hetzelfde waren, dat ik toch zijn type niet was, hoe ik het in mijn hoofd haalde te verbeelden dat ik zoveel was etc. Echt asociaal en hij had me dus ook gelijk geblokt. Moet je doen, dus ik stuur m een sms waarin ik alleen maar getypt heb: Ik heb intens medelijden met je......
Sukkel!
Erg is dat he, ik had laatst ook een match, gewoon leuk en gezellig. Maar hij werd steeds opdringeriger. Al een paar x gevraagd om wat te gaan drinken, wilde ik in eerste instantie wel, maar nog niet echt aan datum gepland. En maar over zichzelf vertellen..
Hij had ook al een x benoemd dat ik mijn paard niet hoefde te verkopen als ik zwanger was van hem?! (we hadden een gesprek over later kinderen willen in het algemeen, vanaf mijn kant nog absoluut niet overna gedacht met hem, dat kan ook niet, ik had hem nog nooit gezien)
Later stuurde hij ineens zijn locatie door dat hij bij mij in de buurt rondliep?! WHUT? Vond ik al wat eng.
En op een verkeerd moment vroeg hij weer om een drankje, dus maar gewoon nee gezegd, begon me eerder te irriteren dan dat ik er zin in had.
Eerst begon hij door te zeuren dat ik pas kon weten of ik hem leuk vond en het goed voelde als we elkaar zagen. Toen ik echt heel duidelijk nee zei, werd hij ronduit onvriendelijk en vervolgens ook geblokkeerd... Prima, graag !
Echt bijzonder dat mannen die je nog niet eens gezien hebt, zo claimerig kunnen reageren op een afwijzing. Dit ging gewoon om een volwassen vent, 33 meen ik.
Robijntjah: afkicken