Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:42

renee16 schreef:
Robijntjah schreef:
Heel open ja zonder mijn eigen grens daarbij te verliezen. Goed uitgesproken en we zijn gewoon verliefd op elkaar, punt.

Ik wil het gewoon proberen met hem, we zien het wel, het ergste wat er kan gebeuren heb ik al eens overleefd dus dat zal wel loslopen en zover laat ik het nooit meer komen.

Hij is inmiddels verdwenen op mijn tinder zag ik gister *\o/*!

Fijn om te horen!
Nu elkaar een week niet zien, hij zit in Frankrijk voor zijn werk.

Travellust

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:08

Fijn Robijntjah, komt vast goed :)

Leuk Lien, zulke onverwachte dates zijn altijd leuk :D

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:12

daffodil schreef:
Ik heb dat ook hoor, als ik met iemand echt goed in gesprek ben en denk nou het is wel echt leuk, dan gaat de rest gelijk op een laag pitje. Ook mijn fwb heb ik geen behoefte aan, gelukkig is ie zelf ook niet echt heel erg in de lucht dus dat scheelt.

Heb nog wel iemand bloedlink gemaakt, wat is dat toch met die mannen die niet tegen afwijzing kunnen. Gelijk vals worden en bijzonder persoonlijk. Hij was twee weken weg en amper berichten gestuurd, als er al wat kwam was het minimaal en weinig inhoudelijk. Nooit eens vragen naar mij bijvoorbeeld. Dus toen ie thuis kwam stuurde hij en spreken we nog wat af, ik lag met migraine op bed en word wakker en zie twee uur na dat eerste bericht: Ok dat is ook een antwoord.

Dus ik reageer joh hallo ik lig plat, morgen weer een dag. En ik ben er de volgende dag zo klaar mee dat ik stuur dat ik geen behoefte heb aan een afspraak, dat ik niet het idee heb dat dit heel zinvol is, anders dan gewoon een keer seks en thats it. Geen behoefte aan op dit moment.

Zoooooo, hij ging me toch los, enorme lap tekst dat al die NL vrouwen hetzelfde waren, dat ik toch zijn type niet was, hoe ik het in mijn hoofd haalde te verbeelden dat ik zoveel was etc. Echt asociaal en hij had me dus ook gelijk geblokt. Moet je doen, dus ik stuur m een sms waarin ik alleen maar getypt heb: Ik heb intens medelijden met je......

Sukkel!

Erg is dat he, ik had laatst ook een match, gewoon leuk en gezellig. Maar hij werd steeds opdringeriger. Al een paar x gevraagd om wat te gaan drinken, wilde ik in eerste instantie wel, maar nog niet echt aan datum gepland. En maar over zichzelf vertellen..
Hij had ook al een x benoemd dat ik mijn paard niet hoefde te verkopen als ik zwanger was van hem?! (we hadden een gesprek over later kinderen willen in het algemeen, vanaf mijn kant nog absoluut niet overna gedacht met hem, dat kan ook niet, ik had hem nog nooit gezien)

Later stuurde hij ineens zijn locatie door dat hij bij mij in de buurt rondliep?! WHUT? Vond ik al wat eng.
En op een verkeerd moment vroeg hij weer om een drankje, dus maar gewoon nee gezegd, begon me eerder te irriteren dan dat ik er zin in had.

Eerst begon hij door te zeuren dat ik pas kon weten of ik hem leuk vond en het goed voelde als we elkaar zagen. Toen ik echt heel duidelijk nee zei, werd hij ronduit onvriendelijk en vervolgens ook geblokkeerd... Prima, graag !

Echt bijzonder dat mannen die je nog niet eens gezien hebt, zo claimerig kunnen reageren op een afwijzing. Dit ging gewoon om een volwassen vent, 33 meen ik.

Robijntjah: afkicken

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:14

linoleum, waauw dat klinkt goed! Geniet ervan, en terecht dat je de andere date afkapt.

Jibbel, klopt dat ik hem ondanks de rugzak toch leuk vind. Maar zijn zaken zijn op dit moment gewoon niet op orde (hij woont in het huis van de moeder van zijn beste vriend die ook nog thuis woont, geen goede omgangs- of betaalregeling omtrent zn kinderen, rare ex die dreigt dat hij zijn kinderen niet mag zien) en dat gaat nog een hele lange tijd zo duren. Ik heb al eens eerder een relatie gehad met iemand die in dergelijke oliebol zat en dat is niet goed afgelopen dus ben daar wel huiverig voor. Ik ga mijn overwegingen wel een keer met hem bespreken en kijken hoe hij er tegenaan kijkt en verder gewoon genieten van wat er nu is (en niet is).

Daarnaast ben ik helaas ook wel een beetje te gevoelig voor commentaar uit mijn omgeving. Bijvoorbeeld ik heb een goede band met mijn beide ouders (gescheiden) maar ik weet zeker dat zij beiden niet heel enthousiast worden van deze man. De reden is stom, hij heeft een kleurtje en zij staan daar wel wat ouderwets in, veel vooroordelen. En het rugzakje helpt daar verder ook niet echt aan mee natuurlijk. Eigenlijk zijn alle omstandigheden verreweg van ideaal :') .

daffodil, jeetje wat een raar persoon joh! Tijdje terug had ik via Tinder ook zo'n ongeduldig type, die worden bij mij direct ontmatcht. Bah!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:17

Daffodil, dat je überhaupt dat laatste sms’je nog hebt gestuurd :')

Linda, snap dat je daar wel heel hard over nadenkt. Is niet zomaar een rugzakje.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 12:22

Linda_Fleur schreef:
linoleum, waauw dat klinkt goed! Geniet ervan, en terecht dat je de andere date afkapt.

Jibbel, klopt dat ik hem ondanks de rugzak toch leuk vind. Maar zijn zaken zijn op dit moment gewoon niet op orde (hij woont in het huis van de moeder van zijn beste vriend die ook nog thuis woont, geen goede omgangs- of betaalregeling omtrent zn kinderen, rare ex die dreigt dat hij zijn kinderen niet mag zien) en dat gaat nog een hele lange tijd zo duren. Ik heb al eens eerder een relatie gehad met iemand die in dergelijke oliebol zat en dat is niet goed afgelopen dus ben daar wel huiverig voor. Ik ga mijn overwegingen wel een keer met hem bespreken en kijken hoe hij er tegenaan kijkt en verder gewoon genieten van wat er nu is (en niet is).

Daarnaast ben ik helaas ook wel een beetje te gevoelig voor commentaar uit mijn omgeving. Bijvoorbeeld ik heb een goede band met mijn beide ouders (gescheiden) maar ik weet zeker dat zij beiden niet heel enthousiast worden van deze man. De reden is stom, hij heeft een kleurtje en zij staan daar wel wat ouderwets in, veel vooroordelen. En het rugzakje helpt daar verder ook niet echt aan mee natuurlijk. Eigenlijk zijn alle omstandigheden verreweg van ideaal :') .

daffodil, jeetje wat een raar persoon joh! Tijdje terug had ik via Tinder ook zo'n ongeduldig type, die worden bij mij direct ontmatcht. Bah!

Linda Fleur, Ik geloof dat je je antwoord zelf al onder woorden brengt, als je het eens terug leest. Het zijn allemaal punten die vast te overbruggen zijn, maar alles samen.. Wil je daar wel in meegesleept worden met je eigen emoties?

Ik zou ergens willen roepen, volg je hart.. Maar uit helaas eigen ervaring en omgeving, zeg ik inmiddels maar: Bespaar jezelf de pijn en ellende, er lopen nog zoveel andere.
Ik zou er vroeg of laat toch een keer op afhaken, tenzij het zich ineens oplost.
Overigens niet het kleurtje, ik denk dat je ouders en omgeving, daar op termijn wel aan (moeten) wennen.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 13:21

Dankjewel renee16 voor je objectieve mening. Zo is het precies hoe ik er over dacht en wat ik moet onthouden, mijn gevoelens laten me af en toe nogal meeslepen. Je hebt gelijk er lopen zoveel anderen. Ik ben wel van plan nog een keer uit te leggen wat mijn bezwaren zijn voor het niet willen van een relatie, misschien gaat hij er aan werken en misschien niet. Ik vermoed dat het vuurtje vanzelf wel wat gaat doven en anders kunnen we later altijd nog anders beslissen. Voor nu vind ik het ook niet erg, ik heb het prima naar mijn zin als 'vrijgezel', nog geen behoefte aan iets vasts en we modderen zo maar gewoon lekker door :+

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 13:37

Wat gaan jullie supersnel zeg!!

Fijn anne dat het nog steeds goed gaat!

En robijntje, gefeliciteerd met het samen zijn!

Linda: wat eeen lastige situatie zeg, ik zouu geloof ik gek worden.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 17:04

Mijn tinderavontuur is tot mijn grote verdriet ook afgelopen..
Vandaag heb ik er een punt achter gezet, omdat ik niet meer mezelf kon zijn..
Ik hoop dat het ellendige gevoel snel weg gaat..

Tot die tijd probeer ik lekker met jullie positieve avonturen mee te lezen :)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 17:30

Wat balen zeg! Maar als je er zelf geen goed gevoel bij had gaat het vast snel beter

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 17:32

Balen Knetterhard, maar als je jezelf niet kunt zijn, kan je inderdaad beter stoppen.

Larissajulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:37

Ik heb toch gister afgesproken met die jongen. Het was allemaal echt heel gezellig en we hebben ook gezoend. We gaan ook nog een keer afspreken.

Aan de ene kant denk ik dat dit echt wel wat kan worden, maar aan de andere kant is er iets wat blokkeert bij mij. Ik heb namelijk wel een paar nare ervaringen gehad met jongens (gedrogeerd en iemand die meer probeerde dan ik wilde) waardoor ik mezelf nu wel een beetje bescherm. Ik merk dan ook dat ik mijn 'gevoelens' blokkeer, wat wel heel lastig is...

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 19:18

renee16 schreef:
Dit ging gewoon om een volwassen vent, 33 meen ik.

Ik weet van niks! :')

knetterhard schreef:

:(:)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 19:33

knetterhard schreef:

O dat is niet fijn!
Je moet uiteraard wel jezelf kunnen zijn anders schiet het niet op.
Jammer dat het bij hem niet kon, maar het kan vast bij een ander ;)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 19:41

Omg ik zou vanavond dus bellen met een match (en dit weekend dan voor t eerst afspreken). Maar nu was hockeytraining afgezegd bij mij en kon ik daardoor eerder. Maar nu komt ie hierheen :oo Alweer lastminute date! :+ Moest mezelf even over drempel heenzetten maar klikt zo goed dat ik het aanbod gewoon accepteer. :Y) Hij wil er zelf een half uur voor gaan rijden heen en weer :D

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 19:47

Wat een verschrikkelijke opening..
"Mijn ex heet ook Lisanne, ben jij een betere?" :roll:

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 19:47

1234 schreef:
Omg ik zou vanavond dus bellen met een match (en dit weekend dan voor t eerst afspreken). Maar nu was hockeytraining afgezegd bij mij en kon ik daardoor eerder. Maar nu komt ie hierheen :oo Alweer lastminute date! :+ Moest mezelf even over drempel heenzetten maar klikt zo goed dat ik het aanbod gewoon accepteer. :Y) Hij wil er zelf een half uur voor gaan rijden heen en weer :D

Wat super leuk!
Die spontane dingen vind ik altijd veel leuker dan alles moeten inplannen :P
Dit zegt wel dat als hij tijd heeft dat hij best ook gewoon meteen wilt komen, dat is toch top!
Heel veel plezier!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 19:48

XjesLiess schreef:
Wat een verschrikkelijke opening..
"Mijn ex heet ook Lisanne, ben jij een betere?" :roll:

haha net als die reclame voor die auto met die naam tattoo's _O-

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 19:59

1234, leuk, veel plezier!! En zulke spontane dates zijn vaak het leukste.

Larissajulia, lekker rustig aan doen dan. Dan kan je wennen aan hem en rustig de gevoelens toelaten.

Lisanne_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 20:00

lovelyfiefy schreef:
haha net als die reclame voor die auto met die naam tattoo's _O-

_O- _O-

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 20:03

lovelyfiefy schreef:
1234 schreef:

Wat super leuk!
Die spontane dingen vind ik altijd veel leuker dan alles moeten inplannen :P
Dit zegt wel dat als hij tijd heeft dat hij best ook gewoon meteen wilt komen, dat is toch top!
Heel veel plezier!

Haha ja :D Was eigenlijk wel balen dat de hockeytraining zo laat pas was afgezegd, was al bijna thuis toen ik dat te horen kreeg. Want ik was eerst echt heel vlakbij hem in de buurt voor m'n werk. Hij zei dat k anders mee had kunnen eten bij hem. Vroeg of ik nog naar hem wilde komen dan. Maar om nou weer half uur weer heen en weer te gaan rijden terwijl ik daar net vandaan kwam... had ik nu ff geen zin in. :+ Daarnaast is het ook weer extra benzine. Hij heeft auto van de zaak dus wilde wel rijden :D
Ben heeeel benieuwd dalijk!! Vind het weer spannend :+

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 20:18

1234 schreef:
Haha ja :D Was eigenlijk wel balen dat de hockeytraining zo laat pas was afgezegd, was al bijna thuis toen ik dat te horen kreeg. Want ik was eerst echt heel vlakbij hem in de buurt voor m'n werk. Hij zei dat k anders mee had kunnen eten bij hem. Vroeg of ik nog naar hem wilde komen dan. Maar om nou weer half uur weer heen en weer te gaan rijden terwijl ik daar net vandaan kwam... had ik nu ff geen zin in. :+ Daarnaast is het ook weer extra benzine. Hij heeft auto van de zaak dus wilde wel rijden :D
Ben heeeel benieuwd dalijk!! Vind het weer spannend :+

Kijk dat scheelt ook weer!
Fijn dat hij dan wel makkelijker met de auto kan komen op die manier.
Wel jammer dat je het dan inderdaad zo laat wist, samen eten is ook gezellig :)

Haha zeker spannend!
Heel veel plezier, komt vast goed :D

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 21:42

oke .. hulpvraag..

ik had een leuke match op happn, maar geen reactie
nu heb ik echter sinds 3 dagen met dezelfde jongen ook een match op tinder..
(hij heeft niks ontmached, dit verwachtte ik eigenlijk omdat ik op happn niks hoor)
Ik twijfel nu dus of ik op tinder ook een berichtje ga sturen
en zo ja ; wat dan precies...
:+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 21:55

lovelyfiefy schreef:
oke .. hulpvraag..

ik had een leuke match op happn, maar geen reactie
nu heb ik echter sinds 3 dagen met dezelfde jongen ook een match op tinder..
(hij heeft niks ontmached, dit verwachtte ik eigenlijk omdat ik op happn niks hoor)
Ik twijfel nu dus of ik op tinder ook een berichtje ga sturen
en zo ja ; wat dan precies...
:+

Misschien is hij niet zo actief op Happn? Of is hij wel gewoon actief geweest. Als hij daar niet actief is, dan kun je hem een berichtje sturen :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 22:02

Blijkbaar hebben jullie wel steeds een match, dus de interesse is er denk ik wel :j