Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Es_ther schreef:MarlindeRooz schreef:Sommige mensen horen in de bus en sommigen eronder laat ik maar zeggen.![]()
Komt zo een bestelling binnen (pakketje) kijken of ik energie heb om een nieuw hamsterhok in te richten en foto's te maken!
Jouw hamster is echt cool
Ik heb 2 accounts, 1 persoonlijk account en 1 voor mijn fotografie 

Selena schreef:Nessie schreef:Zo'n standaard is heel handig, ook voor op reis (als we samen foto's willen of toen ik alleen op reis ging). Hij was 7€ inclusief verzenden en kan tot ruim een meter hoog.
Heb je een linkje voor mij?

_Dominique schreef:Gianti schreef:
Wat ben jij knap
Ik wil net hetzelfde zeggen!
Volgens mij heb ik iedereen tot nu toe terug gevolgd en wat een leuke accounts! Zo verschillend allemaal en ik vind het trouwens juist leuk dat niet íedereen alleen maar professionele foto's heeft en alleen maar dure dingen of reizen laat zien, maar ook gewoon kneuterige fotootjes. Ik ben gek op de afwisseling
. Ik dacht echt waar gaat het heen met de wereld.. Alles voor de likes, kom op zeg..
SindyKaya schreef:Hoi, mag ik me ook melden?
Ik gebruik ook instagram maar plaats daar eigenlijk alleen foto's van mij, met mijn paard/pony en beste vriend op. Mijn beste vriend maakt vaak mijn foto's dus mijn foto's zijn ook wel van hogere kwaliteit
Ik heet _sindyz
Edit: Ineens wil iedereen mij volgen, neem aan dat jullie dat zijn
Kelly_J schreef:_Dominique schreef:
Ik wil net hetzelfde zeggen!
Haha nou, wat een leuke reacties!![]()
En wat gaat dit topic haaaarrrdddd...!!Volgens mij heb ik iedereen tot nu toe terug gevolgd en wat een leuke accounts! Zo verschillend allemaal en ik vind het trouwens juist leuk dat niet íedereen alleen maar professionele foto's heeft en alleen maar dure dingen of reizen laat zien, maar ook gewoon kneuterige fotootjes. Ik ben gek op de afwisseling
![]()
Een paar weken terug was ik met mijn vriend in Rome en daar kwamen we dus verschillende stellen tegen waar je zag dat de man een hele fotoshoot moest maken van zijn vriendin en zij (helemaal opgedoft) dan de gekste poses aannam. Midden op straat en vlak voor leuke bezienswaardigheden terwijl het pokkedruk was. Ik dacht echt waar gaat het heen met de wereld.. Alles voor de likes, kom op zeg..
Als het wat rustiger was geweest en je staat niemand in de weg, dan vind ik het nog wel leuk hoor maar het was echt opvallend en zag er best wel een beetje stom uit... Ik vraag me af of je dan nog wel geniet van je reis?![]()
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Want toen ik op vakantie was met een vriendinnejte deze zomer hielden we met zn 2 vaak zat een fotoshoot, van elkaar en samen
. Maaaar meerendeel van de tijd lagen we bruin te bakken of waren we aan het shoppen of aan het eten.
Kelly_J schreef:Haha nou, wat een leuke reacties!![]()
En wat gaat dit topic haaaarrrdddd...!!Volgens mij heb ik iedereen tot nu toe terug gevolgd en wat een leuke accounts! Zo verschillend allemaal en ik vind het trouwens juist leuk dat niet íedereen alleen maar professionele foto's heeft en alleen maar dure dingen of reizen laat zien, maar ook gewoon kneuterige fotootjes. Ik ben gek op de afwisseling
![]()
Een paar weken terug was ik met mijn vriend in Rome en daar kwamen we dus verschillende stellen tegen waar je zag dat de man een hele fotoshoot moest maken van zijn vriendin en zij (helemaal opgedoft) dan de gekste poses aannam. Midden op straat en vlak voor leuke bezienswaardigheden terwijl het pokkedruk was. Ik dacht echt waar gaat het heen met de wereld.. Alles voor de likes, kom op zeg..
Als het wat rustiger was geweest en je staat niemand in de weg, dan vind ik het nog wel leuk hoor maar het was echt opvallend en zag er best wel een beetje stom uit... Ik vraag me af of je dan nog wel geniet van je reis?![]()
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
enamorada schreef:Ik denk dat de 6-8 uur mythe waar is. 20 minuten geleden iets gepost en nog bijna geen likes en geen een reactie, ben een beetje teleurgesteldMaargoed, te vroeg gepost dus eigen schuld dikke bult
Tytonidae schreef:enamorada schreef:Ik denk dat de 6-8 uur mythe waar is. 20 minuten geleden iets gepost en nog bijna geen likes en geen een reactie, ben een beetje teleurgesteldMaargoed, te vroeg gepost dus eigen schuld dikke bult
Jaaa dat heb ik ook. Nu vraag ik me af of ik hem toch niet tussen 6 en 8 zal reposten.