Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 14:13

Zo'n standaard is heel handig, ook voor op reis (als we samen foto's willen of toen ik alleen op reis ging). Hij was 7€ inclusief verzenden en kan tot ruim een meter hoog.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 14:14

Nessie schreef:
Zo'n standaard is heel handig, ook voor op reis (als we samen foto's willen of toen ik alleen op reis ging). Hij was 7€ inclusief verzenden en kan tot ruim een meter hoog.

Heb je een linkje voor mij?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 14:15

Es_ther schreef:
MarlindeRooz schreef:
Sommige mensen horen in de bus en sommigen eronder laat ik maar zeggen. :roll:

Komt zo een bestelling binnen (pakketje) kijken of ik energie heb om een nieuw hamsterhok in te richten en foto's te maken! O:)

Jouw hamster is echt cool :D

Heb er 2... Maar voor vreemden lijkt het vast wel 1 hamster. :))

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 14:15

Oeps :')

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 14:23

Stille meelezer meld zich :D Ik heb 2 accounts, 1 persoonlijk account en 1 voor mijn fotografie :)

Wat ik post:
Foto's uit fotoshoots/fotodagen. Momenteel veel paardensport en af en toe een hond tussendoor.

Hoe vaak post ik:
Ik probeer elke dag een foto te posten, maar als ik een drukke week heb schiet dat er vaak een beetje bij in :o

Wie volg ik:
Voornamelijk andere fotografen waarvan ik het werk ontzettend gaaf vind.

Echt een groot doel heb ik niet. Het lijkt me leuk om veel volgers te hebben zonder ze te hoeven kopen :)
Link: @sylvanadingjanfotografie

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 14:23

Selena schreef:
Nessie schreef:

Heb je een linkje voor mij?

Ik heb geen flauw idee mee, hij gaat echt al 3 of 4 jaar mee. Was een goede investering. Heb dit jaar ook een klemmetje voor mijn mobiel erop gekocht.

xlisza

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 14:24

@hamsterfan, mooie foto's. Vooral die 2e met die wazige bomen erachter :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 14:25

Ik wil mijn foto's eigenlijk wat verbeteren, iemand ideeen? :D

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 14:25

Wat kan jij mooi fotograferen Sylvana!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 14:39

Nayomie schreef:
Ik wil mijn foto's eigenlijk wat verbeteren, iemand ideeen? :D

haha ja tips zijn zeer welkom, ik kan wel tegen een stootje. Mijn doel is niet perse om duizenden volgers te kweken, maar tips kan geen kwaad toch?

maartje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 14:39

Ik heb twee accounts, een prive account en een account voor mijn fotografie :D

Wat ik post:
Foto's van mijn fotoreportage's (paardenfotografie)

Hoe vaak post ik:
Ik probeer elke dag te posten, soms sla ik een dag over maar over het algemeen hou ik het goed bij.

Wie volg ik:
Ik volg vooral andere fotografen of vaste klanten.

Doel: een doel heb ik niet heel erg, maar het lijkt mij leuk om te groeien met volgers (mijn vorige account van 2k is helaas gehackt dus ik ben net opnieuw gestart). En ik vind het leuk om mijn foto's met anderen te delen en anderen te inspireren.

Linkje: https://www.instagram.com/maartjerandagfotografie_/

Nanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 15:16

Wat leuk om te lezen wat iedereen doet met IG! Ik vind IG een heel mooi medium en ben ook vrij actief in het volgen en posten.
Ik heb 2 accounts, 1 is mijn privé account die afgeschermd is en waar ik alleen bekenden toe sta om me te volgen. Hiermee volg ik vrienden en wat honden/reis en een paar paarden(sport) accounts. Zelf ben ik op dit account niet heel actief met posten, ik vind mijn privé leven niet heel boeiend om te delen.
Mijn 2e account is mijn fotografie account: https://www.instagram.com/nathaniaphotography/

Wat ik post:
Ik fotografeer bruiloften, stellen en jonge gezinnetjes hier laat ik foto's van zien. Soms deel ik ook foto's van mooie plekken waar ik op vakantie ben geweest.

Hoe vaak post ik: Ik probeer elke dag 1 foto te posten, maar soms sla ik een dag over. Insta stories gebruik ik heel af en toe om eens wat van achter de schermen te laten zien.

Wie volg ik:
Met mijn zakelijke account volg ik met name andere fotografen of (creatieve) ondernemers.

Doel:
Ik gebruik IG als een soort portfolio en mijn doel is om potentiële klanten te bereiken en te netwerken met andere fotografen. Daarnaast vind ik het mooie van IG dat je met de stories ook wat persoonlijke dingen kunt laten zien zodat je klanten je beter kunnen leren kennen.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 15:19

Hoi, mag ik me ook melden? :D

Ik gebruik ook instagram maar plaats daar eigenlijk alleen foto's van mij, met mijn paard/pony en beste vriend op. Mijn beste vriend maakt vaak mijn foto's dus mijn foto's zijn ook wel van hogere kwaliteit :))

Ik heet _sindyz

Edit: Ineens wil iedereen mij volgen, neem aan dat jullie dat zijn :+

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 15:55

_Dominique schreef:
Gianti schreef:

Wat ben jij knap <3

Ik wil net hetzelfde zeggen!

Haha nou, wat een leuke reacties! :oo

En wat gaat dit topic haaaarrrdddd...!! :):) Volgens mij heb ik iedereen tot nu toe terug gevolgd en wat een leuke accounts! Zo verschillend allemaal en ik vind het trouwens juist leuk dat niet íedereen alleen maar professionele foto's heeft en alleen maar dure dingen of reizen laat zien, maar ook gewoon kneuterige fotootjes. Ik ben gek op de afwisseling :P

Een paar weken terug was ik met mijn vriend in Rome en daar kwamen we dus verschillende stellen tegen waar je zag dat de man een hele fotoshoot moest maken van zijn vriendin en zij (helemaal opgedoft) dan de gekste poses aannam. Midden op straat en vlak voor leuke bezienswaardigheden terwijl het pokkedruk was :') . Ik dacht echt waar gaat het heen met de wereld.. Alles voor de likes, kom op zeg..
Als het wat rustiger was geweest en je staat niemand in de weg, dan vind ik het nog wel leuk hoor maar het was echt opvallend en zag er best wel een beetje stom uit... Ik vraag me af of je dan nog wel geniet van je reis? :oo

Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 15:57

SindyKaya schreef:

Jep! :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 15:57

SindyKaya schreef:

Ik gebruik ook instagram maar plaats daar eigenlijk alleen foto's van mij, met mijn paard/pony en beste vriend op. Mijn beste vriend maakt vaak mijn foto's dus mijn foto's zijn ook wel van hogere kwaliteit :))

Ik heet _sindyz

Hahaha ga daar maar vanuit <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 15:59

Kelly_J schreef:
_Dominique schreef:

Ik wil net hetzelfde zeggen!

En wat gaat dit topic haaaarrrdddd...!! :):) Volgens mij heb ik iedereen tot nu toe terug gevolgd en wat een leuke accounts! Zo verschillend allemaal en ik vind het trouwens juist leuk dat niet íedereen alleen maar professionele foto's heeft en alleen maar dure dingen of reizen laat zien, maar ook gewoon kneuterige fotootjes. Ik ben gek op de afwisseling :P

Een paar weken terug was ik met mijn vriend in Rome en daar kwamen we dus verschillende stellen tegen waar je zag dat de man een hele fotoshoot moest maken van zijn vriendin en zij (helemaal opgedoft) dan de gekste poses aannam. Midden op straat en vlak voor leuke bezienswaardigheden terwijl het pokkedruk was :') . Ik dacht echt waar gaat het heen met de wereld.. Alles voor de likes, kom op zeg..
Als het wat rustiger was geweest en je staat niemand in de weg, dan vind ik het nog wel leuk hoor maar het was echt opvallend en zag er best wel een beetje stom uit... Ik vraag me af of je dan nog wel geniet van je reis? :oo

Ja dubbel. :') Want toen ik op vakantie was met een vriendinnejte deze zomer hielden we met zn 2 vaak zat een fotoshoot, van elkaar en samen :') _O- . Maaaar meerendeel van de tijd lagen we bruin te bakken of waren we aan het shoppen of aan het eten. :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-17 16:01

Kelly_J schreef:

Soms schiet mijn vriend even snel een fototje met mijn telefoon. Als we met de camera op pad gaan plannen we dat echt. Dat zouden we zeker op vakantie niet doen :')
Of wel maar dan afgesproken en zo gepland dat het rustig is. Maar niet midden op het drukste gedeelte vsn de dag.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 16:02

Ik denk dat de 6-8 uur mythe waar is. 20 minuten geleden iets gepost en nog bijna geen likes en geen een reactie, ben een beetje teleurgesteld :') Maargoed, te vroeg gepost dus eigen schuld dikke bult _O-
Laatst bijgewerkt door enamorada op 17-10-17 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 16:03

Ach ik denk; zolang alle betrokkenen er plezier in hebben is het geen probleem toch? :) Ik kan er inderdaad wel om lachen als ik dat toevallig zie hoor :D

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 16:05

Mag ik me ook hier melden? :) Ik heb een hele tijd niks met mijn eigen insta pagina gedaan en wil nu graag toch wat actiever gaan posten. Mijn instagram is iwasalonelyestate_ .Ik heb al wat nuttige tips gezien in dit topic! Leuk om te zien dat er ook een shoot gaat komen!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 16:05

Ik zie liever die "shoots" dan die 100 duckface selfies aan maken is

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 16:06

enamorada schreef:
Ik denk dat de 6-8 uur mythe waar is. 20 minuten geleden iets gepost en nog bijna geen likes en geen een reactie, ben een beetje teleurgesteld :') Maargoed, te vroeg gepost dus eigen schuld dikke bult _O-

Jaaa dat heb ik ook. Nu vraag ik me af of ik hem toch niet tussen 6 en 8 zal reposten. :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-17 16:06

Gianti schreef:
Ik zie liever die "shoots" dan die 100 duckface selfies aan maken is

Eens

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 16:07

Tytonidae schreef:
enamorada schreef:

Jaaa dat heb ik ook. Nu vraag ik me af of ik hem toch niet tussen 6 en 8 zal reposten. :')

Same! _O-