Choco letters met praline! Vulling maakt mij niet zoveel uit maar liever geen glitter...dat komt niet goed met 4 katten.
Angelaa2
Geplaatst: 19-09-17 22:30
Bellatrix schreef:
Choco letters met praline! Vulling maakt mij niet zoveel uit maar liever geen glitter...dat komt niet goed met 4 katten.
Jij brengt me op een idee! Er zit hier een chocolaterie die echt de lekkerste choco letters heeft met praline tijdens de feestdagen, daar gaan we er dit jaar maar weer een halen
Ik ben overigens gek op chocolade, marsepein en ander snoepgoed. En de rest vd familie ook
Vulling maakt hier ook niet uit wat het is, leef je uit
Chocola en praline Ik houd verder eigenlijk wel overal van, behalve dan marsepein Chocolade maak je mij altijd gelukkig mee, ook van die gekke smaakjes!
ik ben al in de december-modus! die vieze ranzige kikkers&muizen liggen bij de action voor 0.79 cent!
Ramona1993
Geplaatst: 20-09-17 00:39
oooh bah bah nee voor mij ook geen marsepein of fondant! chocolade is natuurlijk wel welkom heerlijk met Hazelnoot en je hebt van die stokjes met chocolade om chocolademelk te maken, deze zijn er ook met witte chocolade! dus als mijn SS die tegenkomt, LAAT ZE VOORAL NIET LIGGEN
Licor
Geplaatst: 20-09-17 09:22
Bellatrix schreef: