Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
germie schreef:Er zijn tevas en tevas. Ik heb model kayente en dat lijkt niet op wat hier getoond wordt. Ze zijn ook een tikje minder comfortabel.
Maar die tevas die je tenen beschermen zijn perfect als je door rivierbeddingen struint. Ik heb ze wel gehad. Loopt heerlijk en mag best gezien worden tijdens outdooractiviteiten.
Ik heb nu decathlon wandelsandalen aan. Met roze. Staan mooi. Niet extreem chique, maar zeker niet grof.
Van die teenslippers van 2 euro, je ziet gewooncdat ze goedkoop zijn. En dan daar op gaan flaneren. Dat is iets wat ik niet zou doen.
Ik vind de shirts of jurkjes hierboven grappig, maar zou het nooit zelf dragen.
Teva modellen waarvan je geen teva verwacht: ysidro stitch sandal. Kayenta suede. Maar vooral capri wedge, met hak. Of ysidro stitch wedge.
Memories schreef:germie schreef:Er zijn tevas en tevas. Ik heb model kayente en dat lijkt niet op wat hier getoond wordt. Ze zijn ook een tikje minder comfortabel.
Maar die tevas die je tenen beschermen zijn perfect als je door rivierbeddingen struint. Ik heb ze wel gehad. Loopt heerlijk en mag best gezien worden tijdens outdooractiviteiten.
Ik heb nu decathlon wandelsandalen aan. Met roze. Staan mooi. Niet extreem chique, maar zeker niet grof.
Van die teenslippers van 2 euro, je ziet gewooncdat ze goedkoop zijn. En dan daar op gaan flaneren. Dat is iets wat ik niet zou doen.
Ik vind de shirts of jurkjes hierboven grappig, maar zou het nooit zelf dragen.
Teva modellen waarvan je geen teva verwacht: ysidro stitch sandal. Kayenta suede. Maar vooral capri wedge, met hak. Of ysidro stitch wedge.
Mag gezien worden? Jurkjes erboven? Ik heb ze even opgezocht hoor en ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld is eigenlijk
Anoniem schreef:en kennelijk mag dat op bokt. Maar ik blijf er serieus onder. En heb ook recht op een mening, en ik maak niemand belachelijk. En als je goed leest schrijf ik ook wanneer iets wel en niet kan.Germie heb je nou echt niet door dat je hier al pagina's lang belachelijk wordt gemaakt..
Anoniem schreef:Ja dat mag op bokt, kennelijk.
Maar stop nou gewoon... dont feed the trolls..
Memories schreef:Ik vind die gruwelijke kurken zolen toch echt alles behalve sjiek![]()
En echt hoor, ieder moet het voor zich weten waar ze mee lopen, als de drager er blij mee is: dikke prima.
Maar als iemand dat soort dingen naar bij wijze van spreke mijn bruiloft met dresscode 'chique' zou dragen dan is mijn oordeel wel geveld en mocht je per direct wat anders aandoen![]()
Ja, als mijn 60+ oma op dat soort dingen aan komt zetten vind ik het natuurlijk wel best hoor, daar zijn dat soort sandalen wel geschikt voor, maar niet voor de hippe 20er/30er
ben van mening dat iedereen lekker aan moet trekken war ze zelf willen. Als het bruidspaar tegen mij zou zeggen: ga maar weg want wat je aan hebt vind ik niet mooi dan zou voor mij die vriendschap gelijk over zijn. Nu zal ik met een bruiloft altijd wel chique incl hakken gaan maar die hakken gaan uit op gegeven moment want dat hou ik niet vol
lieveli schreef:[ Afbeelding ]