Die wipstoelen zijn idd goud waard. Wij hebben ook een met trilfunctie en lichtjes en muziek. Heeft ze zoooo vaak ingezeten. En we hebben nog een baby bjorn, die hadden we in de keuken.
Mooi jurkje. Feetje is altijd wel leuk!
Linnie050
Geplaatst: 23-07-17 06:45
Wat een leuke kleertjes komen er voorbij!
Ik zag op facebook bij babystraatje dat de nieuwe collectie er is van feetje.
Ik heb een paar standaard witte rompertjes van feetje die zijn ook erg fijn.
Mijn zusje is uitgerekend in oktober en ik zit echt te trappelen voor de winter collectie. Kan ik wat leuks voor ze kopen.
Wij hebben een 4moms rockaroo ofzo. Schommelt op netstroom zonder discoeffect ivm overprikkeling. Heerlijk ding
tita
Geplaatst: 23-07-17 08:46
Die rompers zijn cute en trui met hartjes ook
Ik moet eerlijk zeggen dat dat merk bampidano ook verrassend leuk is heb 2 jurkjes gekocht voor de crèche maar toen ik ze kreeg waren ze stuk leuker dan op internet. Op MP lopen die dingen niet zo dus ik ga even dagje neuzen
Wilstoeltje hebben wij hier 3x gebruikt en maar verkocht van stokke ons kind vond er niks aan. Speelkleed is hier wel veel gebruikt dat vond ze het einde
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-17 09:19
Benetton is echt wel leuk hè! En gewoon echt niet duur.
Zag laatst de kleren van Nikki Plessen (Nik&Nik geloof ik) voor kinderen. Dat is ook echt serieus mooi. Is alleen vanaf 4jaar.
Zal ook wel serieus duur zijn... Ze heeft echt wel toffe dingen altijd, maar oef, vind het echt te duur.
De gymp setjes en stoeltje
Bayja
Geplaatst: 23-07-17 09:35
Nik & Nik is heel gaaf! Nieuwe collectie is ook erg mooi! Het gaat vanaf 4 jaar, dat is 104 maar valt niet heel groot, mijn zoontje van 2,5 past dat al (nog iets ruim). Dan duurt het wachten misschien iets minder lang
Benetton viel mij alles mee, is inderdaad echt niet duur en wel leuk! ML heeft laatst ook ineens kleren gekocht allemaal super leuk, mag ie vaker doen!
tita
Geplaatst: 23-07-17 09:54
Ik vind de kleding van Nikki echt zwaar voor vrouwen als ik een jurkje van haar aan heb zak ik zowat door mijn knieeen en komt daarbij dat ik haar niet aardig vind dus koop er niks van
Netjes mies Is dat jasje met soort roosje er ingedraaid die collectie ken ik wel, geloof dat jasje nieuw 70€ wS. Wij hadden de roze
Laatst bijgewerkt door tita op 23-07-17 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vond de prijs nog meevallen. Voor een trui rond de 50€. Voor een jurkje 80/90€. Zeker vooral ze wat groter zijn (3+) wel te doen.
Die wipper hebben wij ook Michelle!! Wereldding! Hadden hem met olifanten.
Moet nog wel aanvulling hebben voor t najaar/winter. Maar durf nu niet echt wat te kopen qua maten. Ze zit nu in 80 en lijkt wat minder hard te gaan groeien. Dus wacht maar even tot september/oktober.
Ben wel blij met de aankopen hihi wipstoel echt een goede deal. Gymp setjes ook, het setje met jasje voor 25,- andere voor 17,50 wel excl verzenden uiteraard.
lizy29
Geplaatst: 23-07-17 10:04
Wij zitten hier net in 74 en heb 80 gekocht voor de winter. Nog niet extreem veel maar natuurlijk geen idee hoe lang ze in die maat blijft dus als het nodig is is het zo bijgekocht.
tita
Geplaatst: 23-07-17 10:07
Ik zoek nog aantal jurkjes van FLO helaas in de sale uitverkocht en maat 104 beschikbaar nu is mijn gup echt ie klein met 86 maar op MP wordt best de hoofdprijs gevraagd moet ik eerlijk zeggen
Ook mijn gup is 18 maanden en heeft meeste 80 Maar korte broekjes van Lief maat 68
Heb begin dit jaar 15 jurkjes in de sale gekocht voor komende winter alleen maat 92...... heb het idee dat ik weer moet inslaan En jurkjes van 40-80€ per stuk vind ik echt te duur voor ff aanschaffen.....
Wat voor jurkje zoek je? Hier vlakbij zit een klein winkeltje, zij verkopen ook Flo. Misschien hebben ze t daar wel, kan ik het wellicht opsturen naar je.
In2kids fashion (op fb) verkoopt het, als je contact met hen opneemt, mochten ze wat hebben wil ik het wel ophalen/versturen voor je.
Hoe bedoel je dadelijk?
Ik ga zo even rijden. Is nu wel 2 weken geleden ivm vakantie, dus even kijken hoe mn lijf aanvoelt. Hij wordt al een paar weken iig 2x door mn instructrice gereden. Ik ga de komende tijd op woensdag en 1 dag ih weekend sowieso zorgen voor beweging (of rijden, of longeren) en ik denk dat de eigenaar hem ook wel mee naar buiten zal nemen.
Stille meelezer meld zich. Ik zag dat jullie t hadden over t weg doen van baby kleertjes en er niks meer voor krijgen. Hier liep ik ook tegen dat probleem aan en ik heb t geschonken aan stichting babyspullen. Zoek ze maar eens op Facebook. Een onwijs goed doel en je weet zeker dat t goed terecht komt. Denk deel t even met jullie.