Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 17:22

Shayenne93 schreef:
_Reneee schreef:
Ach drugs, als het recreatief is en maar af en toe zou ik er een vent niet om laten lopen. Gezellig juist :+ Vrouwen zijn ook raar inderdaad. Al zitten er wel een hoop knappe vrouwen op. Meer dan mannen...

Hier sluit ik mij bij aan.. Zag trouwens dat jij ook carnaval in Den-Bosch ging vieren? Ik ben er zaterdag *\o/*

Ik heb een date voor volgende week vrijdag staan maar die ga ik denk ik annuleren.

Ik ook! Ik ben er vanaf morgen tot en met dinsdag :Y)

Is ie niet leuk genoeg?

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 17:25

suikermeisje schreef:
Als je leeftijd in je profiel klopt komen we gewoon uit dezelfde generatie.
En mij staat het erg tegen dat het tegenwoordig allemaal maar zo gewoon is.

Alcoholist zou ik net zo goed niet hoeven hoor. Is ook een drugsverslaafde, aan een harddrug en vind dat net zo goed idioot dat dat allemaal zo geaccepteerd is. Vriend drinkt max 5x per jaar ofzo en houdt het dan bij 4 biertjes. Ik drink zelf zo min mogelijk vanwege diabetes.

Merk wel dat ik door mij diabetes (ondertussen bijna 12 jaar) een wat gezonder beeld heb van het menselijk lichaam dan leeftijdsgenoten. Drugs zou bij mij namelijk gewoon mijn dood kunnen betekenen.. en dan niet door de stoffen in drugs maar de gevolgen van mij diabetes.

Je hebt ook gelijk hoor. Maar zo is suiker ook een gif, zout... Eigenlijk is alles met té ervoor slecht. Ik heb zoiets van ik ben hier maar een keer en ik wil toch wel genieten. Dat heb ik met eten, maar ik wil ook dingen ontdekken. Niet alles, er zijn ook héél veel dingen die ik niet zou doen.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 17:31

_Reneee schreef:

Is ie niet leuk genoeg?

Leuk! Nu ik in Amsterdam woon wil ik niet de halve week vrij nemen :+ Misschien ben ik er zondag ook maar twijfel nog tussen Denbosch en Eindhoven

Neh, had eigenlijk al niet echt interesse maar hij deed wel echt zijn best dus uiteindelijk ja gezegd. Maar nu ik er langer over nadenk vind ik het eigenlijk een beetje zonde om er tijd en energie in te steken (ook voor hem).

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 17:34

_Reneee schreef:
suikermeisje schreef:
Als je leeftijd in je profiel klopt komen we gewoon uit dezelfde generatie.
En mij staat het erg tegen dat het tegenwoordig allemaal maar zo gewoon is.

Alcoholist zou ik net zo goed niet hoeven hoor. Is ook een drugsverslaafde, aan een harddrug en vind dat net zo goed idioot dat dat allemaal zo geaccepteerd is. Vriend drinkt max 5x per jaar ofzo en houdt het dan bij 4 biertjes. Ik drink zelf zo min mogelijk vanwege diabetes.

Merk wel dat ik door mij diabetes (ondertussen bijna 12 jaar) een wat gezonder beeld heb van het menselijk lichaam dan leeftijdsgenoten. Drugs zou bij mij namelijk gewoon mijn dood kunnen betekenen.. en dan niet door de stoffen in drugs maar de gevolgen van mij diabetes.

Je hebt ook gelijk hoor. Maar zo is suiker ook een gif, zout... Eigenlijk is alles met té ervoor slecht. Ik heb zoiets van ik ben hier maar een keer en ik wil toch wel genieten. Dat heb ik met eten, maar ik wil ook dingen ontdekken. Niet alles, er zijn ook héél veel dingen die ik niet zou doen.

Ook mijn voedingspatroon is wel aardig ok. Voldoende vezels, groente en fruit. Ivm opleiding en ziekte heb ik er al zolang op moeten letten dat het gewoon is.
Door drugs zelfs een vriendin van mij vaarwel gezegd. Ze wilde een avond stappen en moest dan wel wat gebruiken, daar heb ik mijn mening over uitgesproken en toen was het contact eigenlijk voorbij..

Dani199764 schreef:
suikermeisje schreef:
Paar x per week en dat is niet veel. Terwijl als iemand een paar keer per week flink zuipt zou het wel veel zijn?

Paar keer per week is juist heel veel vind ik. Had laatst een leuke jongen ontmoet, na paar keer afgesproken te hebben gingen we naar de stad, eerste wat die deed was naar een wiet shop gaan, wat een afknapper zeg :') Gelijk doei tegen gezegd.
Zelf gebruik ik geen enkele vorm van drugs, ook geen wiet of alcohol. Moet er dan ook niet aan denken dat ik een vriend heb die elke week blowt of drinkt. Tegenwoordig lijkt het heel normaal te zijn aan de drugs te zitten, ik word echt elke keer wel weer raar aangekeken dat ik geen alcohol drink, alsof dat iets raars is :')

Hier precies hetzelfde, ik word ook altijd bekeken. Ik ben jong, geen kinderen, en toch weinig drank in m'n leven. Heb ik niet nodig om gek te doen.. mijn reactie was op iemand die paar x per week niet veel vond. Naja.. mijn oom en broer van zwager eraan kapot zien gaan. Ik wil niet dat mijn partner op die manier kapot gaat.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 17:48

Shayenne93 schreef:
_Reneee schreef:

Is ie niet leuk genoeg?

Leuk! Nu ik in Amsterdam woon wil ik niet de halve week vrij nemen :+ Misschien ben ik er zondag ook maar twijfel nog tussen Denbosch en Eindhoven

Neh, had eigenlijk al niet echt interesse maar hij deed wel echt zijn best dus uiteindelijk ja gezegd. Maar nu ik er langer over nadenk vind ik het eigenlijk een beetje zonde om er tijd en energie in te steken (ook voor hem).

Altijd Den Bosch! Maar je moet er wel van houden. Zondag is daar de intocht, héél leuk. Wel overdag hè, weet niet of er overdag wat te doen is in Eindhoven?

@suikermeisje Als je tijdens elke stapavond wat moet pakken heb je het niet goed voor elkaar. Maar aan de andere kant heb ik zelf nooit last van mensen die gebruiken. Mensen aan de pillen zijn juist leuker dan dronken mensen. Al die zatte boeren hier altijd in de buurt... Word er niet goed van. 8)7

Mlies

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 17:52

Ik vind gebruiken op een festival of een 'simpele' stapavond wel verschil maken. Ik zou iemand er niet op afwijzen, tussen recreatief gebruik en nodig hebben voor een leuke avond zit wel verschil..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 19:26

Mlies schreef:
Ik vind gebruiken op een festival of een 'simpele' stapavond wel verschil maken. Ik zou iemand er niet op afwijzen, tussen recreatief gebruik en nodig hebben voor een leuke avond zit wel verschil..

Mee eens. Zelf ben ik niet zo'n feestbeest, ik ben een paar keer flink dronken geweest en heb het eigenlijk wel weer gezien, ook al moet ik nog beginnen met studeren. :+ Ik zou sowieso dus niet zo goed met iemand matchen die op die manier feest.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 19:43

Ik heb elke dag de likes op :o en matches heb ik zelden maar heb ook nog niet echt goede foto's op tinder staan omdat ik geen leuke foto's van mijzelf heb _O-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 19:53

Fotoshoooooot

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 19:54

Moet zeggen dat ik op het moment ook niet uit mezelf praat. Wel als er iemand tegen me praat. Ben gewoon lekker aan het swipen en ga niet steeds honderden matches gedag zeggen :+

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 20:27

Die met je motor wil toch vast wel Barry :P? Zijn toch wel redelijke chick-magnets dacht ik zo?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 20:28

Ik ben niet zo van de drugs en ik vind een paar keer per week echt ontzettend veel. Paar keer per week aan de alcohol en je bent gewoon verslaafd, en bij gewoon roken ook.

Ik heb iemand gedate die veel met drugs bezig was maar dat kon mede daardoor gewoon nooit wat worden. Wat een wereld.. Kom ik aan als braaf meisje. :D

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 20:38

Minimus schreef:
Die met je motor wil toch vast wel Barry :P? Zijn toch wel redelijke chick-magnets dacht ik zo?

Meh dat valt nog wel mee :n

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 20:40

BarryPlopper schreef:
Minimus schreef:

Bedoel je niet valt tegen? :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 20:41

whahhaha ik had barryplopper ook geliked omdat ik zijn foto hier van bokt herkende :+

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 20:43

Flessuh schreef:
BarryPlopper schreef:

Bedoel je niet valt tegen? :+

Volgens mij kunnen alle 2 de antwoorden toch :?

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 20:43

Alja schreef:
whahhaha ik had barryplopper ook geliked omdat ik zijn foto hier van bokt herkende :+

Ik zag bokt als gemeenschappelijke interesse dus ik like dan ook _O-

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 20:45

Het nadeel van al die foto's op motoren (en ski's/snowboards) is dat je geen klap van de persoon zelf ziet :')

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 20:51

MMIDV schreef:
Het nadeel van al die foto's op motoren (en ski's/snowboards) is dat je geen klap van de persoon zelf ziet :')

Nou vooruit, een (redelijk) normale foto in het profiel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 20:54

Drugs is voor mij afhankelijk van de situatie I guess? Ik heb er geen problemen mee en ben zelf ook geen heilige wat dat betreft. Ik drink niet vaak, maar als ik drink dan drink ik ook veel. Ken m'n eigen grenzen niet zo goed, wat precies de rede is dat ik het maar eens in de paar maanden doe. Roken doe ik dagelijks en veel, jointje roken kan ik echt wel waarderen op z'n tijd.

Voor mij houdt het op als een leuke avond afhankelijk is van drugs. Als je samen op stap bent of je bent iets aan het doen moet je ook lol kunnen trappen zonder drugs. Verder ben ik jong bejaard en ga ik toch nooit stappen ofzo, dus het interesseert mij echt geen hol wat een kerel doet als ik er niet bij ben.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 20:56

Ik zou jou wel een like geven hoor BP :j

Vanavond een redelijk spontane date. Match vroeg wat ik vanavond ging doen, nou... NIETS :D want afspraak (werk) is geannuleerd dus avondje thuis. Kon ik dus ook wel wat met hem gaan drinken. Dus dat ga ik straks doen :))

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 21:00

Over drugs kan ik kort zijn, ik sta er niet voor open. Ik heb wel vrienden die af en toe iets doen, daar trek ik me weinig van aan. Maar ik zou absoluut geen man willen die zelf iets gebruikt. Ook rokers vind ik al een afknapper, of iemand dat teveel drinkt.. Zal wel door mijn werk komen :+

Spannend Berdien, veel plezier!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 21:04

Veel plezier Berdien!

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 21:14

Ik heb dit topic al een paar keer voorbij zien komen,
en nu lijkt het mij ook wel even grappig om te tinderen.
Maar, als ik mij in heb gelogd met fb, dan staat die op 'personen in de buurt zoeken....'
Waarom duurt dat zolang ?

Ik volg ook lekker mee :Y)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 21:15

hielkebro schreef:
Ik heb dit topic al een paar keer voorbij zien komen,
en nu lijkt het mij ook wel even grappig om te tinderen.
Maar, als ik mij in heb gelogd met fb, dan staat die op 'personen in de buurt zoeken....'
Waarom duurt dat zolang ?

Ik volg ook lekker mee :Y)
Waarschijnlijk omdat je in Friesland zit _O-