Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:24

Wij spreken onesie als in "Ind-onesie".

Weten wel dat het anders moet hoor, maar het klinkt zo leuk :))

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 02:35

Zo had ik op mijn oude werk een duitse dame aan de telefoon die haar e-mail adres moest doorgeven. Dus zij vertellen (fictief adres): anne-poenkt-naam-poenkt zwei. Dus ik... poenkt? Dame: ja, poenkt. Ik: hoe schrijf je dat? Dus die dame verhit: nee, poenkt... gewoon een poenkt! Dus ik euhhh oke rustig ik schrijf het wel op zoals je het zegt... Komt mijn werkgever een paar dagen later; we hebben een foutmelding op dit e-mail adres... Je hebt poenkt uitgeschreven in plaats van gewoon een punt neer gezet :')

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 02:58

Mijn oma had het steevast over kessweee noten als ze cashewnoten bedoelde ;)

Mjn veulen dr naam (quarterhorse) is Mizzundaztood, uitgesproken als het Engelse misunderstood. Mn pa maakte er een Duitse versie van miesundastoot en dan zo'n akzentje erbij _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 09:59

Mijn vader had het jaren geleden over de sjeessputel(space shuttle).

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 10:42

xSCWx schreef:
Zo had ik op mijn oude werk een duitse dame aan de telefoon die haar e-mail adres moest doorgeven. Dus zij vertellen (fictief adres): anne-poenkt-naam-poenkt zwei. Dus ik... poenkt? Dame: ja, poenkt. Ik: hoe schrijf je dat? Dus die dame verhit: nee, poenkt... gewoon een poenkt! Dus ik euhhh oke rustig ik schrijf het wel op zoals je het zegt... Komt mijn werkgever een paar dagen later; we hebben een foutmelding op dit e-mail adres... Je hebt poenkt uitgeschreven in plaats van gewoon een punt neer gezet :')

Ik heb bij mijn eerste serieuze werk een Zweed van het moeder bedrijf over de zeik gekregen omdat ik bij de e-mailadressen steeds point zei ipv dot. :o
Wistikveel het was 1997 :D :D :D

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 11:28

Urielle schreef:
xSCWx schreef:

Ik heb bij mijn eerste serieuze werk een Zweed van het moeder bedrijf over de zeik gekregen omdat ik bij de e-mailadressen steeds point zei ipv dot. :o
Wistikveel het was 1997 :D :D :D

Hahaha!

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 17:36

Als we op de uitspraken toer gaan weet ik er ook nog wel 1 :')

Ik werkte in een supermarkt en toen kwam een vriendin van mij boodschappen doen. Door haar stage adres was ze op pad gestuurd om een vijftal boodschappen te halen. Nadat ze bijna alles had kwam ze naar mij toe. Ze moest nog 1 ding.

Zij: Ja ik kan één ding echt niet vinden ben al 3 keer de winkel door geweest.
Ik: wat zoek je dan?
Zij: Mijn begeleider zei dat hij van die DIKKE STIEVE koekjes moest hebben.

Nadat ik weer was bijgekomen van mijn lach aanval vertelde ik haar doodleuk dat het digestive koekjes zijn. Bleek dat haar begeleider haar in de zeik had genomen.

En zij zich maar afvragen waar de dikke stieve koekjes lagen :o?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-15 17:59

Ik weet sinds vandaag dat een knijpkat geen dierenmishandeling is :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 18:04

Cayenne schreef:
Ik weet sinds vandaag dat een knijpkat geen dierenmishandeling is :')

:D
Ik hoorde op mijn elfde of twaalfde van slakken in een vuilverbrandingsoven. Ik vond dat echt hartverscheurend: slakken die per ongeluk in de vuilniszak of -bak waren gekropen en vervolgens zonder pardon in de fik werden gestoken.

Een paar jaar later begreep ik wel dat het ophopingen van onbrandbare materialen zijn...

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 18:12

Echt. Je kan me soms opvegen in dit topic.
Geweldig.

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 18:32

mijn vriend heeft vroeger hersenvliesontsteking gehad, en is een keer ergens op gevallen waardoor hij op zijn voorhoofd een klein litteken heeft.. Tot een jaar geleden heb ik geloofd dat dat litteken er zat om het vlies van zijn hersens af te halen en door dat sneetje eruit te trekken.. ik ben 23 :+

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 18:48

Dobel schreef:
mijn vriend heeft vroeger hersenvliesontsteking gehad, en is een keer ergens op gevallen waardoor hij op zijn voorhoofd een klein litteken heeft.. Tot een jaar geleden heb ik geloofd dat dat litteken er zat om het vlies van zijn hersens af te halen en door dat sneetje eruit te trekken.. ik ben 23 :+

_/-\o_

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 18:59

Ik ben er vandaag achter gekomen dat het ontwerp van de Bijenkorf in Eindhoven te maken heeft met de naam. Die in Rotterdam heeft nl ook zeshoeken op de gevel :oo

Ilse_1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 19:41

Ik was jaaaren geleden ook lid van bokt maar dan onder de naam dick_lover. Dick was namelijk mijn favo paard op de manege toen. Omdat het handig was had ik ook bij chat boxen die naam, anders moest ik alle inlognamen onthouden.
Ik kreeg steeds vieze berichtjes en was op een gegeven moment helemaal klaar met die chatsites!!!

Echt pas twee jaar geleden ofzo viel het kwartje bij me. Men wist natuurlijk niet dat Dick een paard was :Y)

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 19:42

o mijn god hahahahahah

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 19:52

Ilse_1987 schreef:
Ik was jaaaren geleden ook lid van bokt maar dan onder de naam dick_lover. Dick was namelijk mijn favo paard op de manege toen. Omdat het handig was had ik ook bij chat boxen die naam, anders moest ik alle inlognamen onthouden.
Ik kreeg steeds vieze berichtjes en was op een gegeven moment helemaal klaar met die chatsites!!!

Echt pas twee jaar geleden ofzo viel het kwartje bij me. Men wist natuurlijk niet dat Dick een paard was :Y)

Hahahahahahahha, dit is de mooiste :') :j

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 19:54

Ilse_1987 schreef:

omg! raap me op :') _O- _O- _O- _O- _O-

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 19:58

Ik kom er net achter dat rooibos niet een Nederlands woord is maar dat het overal rooibos heet. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 19:58

Stikt hier serieus de dievenmoord van het lachen nu!!!

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 20:00

Connie schreef:
Ik kom er net achter dat rooibos niet een Nederlands woord is maar dat het overal rooibos heet. :')

Echt? :') Dit wist ik ook niet....

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 20:00

Connie schreef:

Klopt, het komt uit Zuid-Afrika. Het is dus een Afrikaans woord ("hierdie tee kom van 'n rooi bossie").

Ilse_1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 20:04

Esmee_98 schreef:
Hahahahahahahha, dit is de mooiste :') :j

Dank je! Denk ik :') :')

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 20:10

Ilse_1987 schreef:

Dank je wel, you made my day!!! _O- _O- _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 20:14

En de mijne, ik kom niet meer bij.. :')

Ik heb vorige week een artikel gelezen over drugsmokkel. Ik heb me een kwartier afgevraagd welk mokkel dat het was.. :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 20:15

Dick_lover is écht de mooiste uit het topic, práchtig _O- _O- _O- Arme onschuldige jij :(:)