Weten wel dat het anders moet hoor, maar het klinkt zo leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:Zo had ik op mijn oude werk een duitse dame aan de telefoon die haar e-mail adres moest doorgeven. Dus zij vertellen (fictief adres): anne-poenkt-naam-poenkt zwei. Dus ik... poenkt? Dame: ja, poenkt. Ik: hoe schrijf je dat? Dus die dame verhit: nee, poenkt... gewoon een poenkt! Dus ik euhhh oke rustig ik schrijf het wel op zoals je het zegt... Komt mijn werkgever een paar dagen later; we hebben een foutmelding op dit e-mail adres... Je hebt poenkt uitgeschreven in plaats van gewoon een punt neer gezet
Urielle schreef:xSCWx schreef:Zo had ik op mijn oude werk een duitse dame aan de telefoon die haar e-mail adres moest doorgeven. Dus zij vertellen (fictief adres): anne-poenkt-naam-poenkt zwei. Dus ik... poenkt? Dame: ja, poenkt. Ik: hoe schrijf je dat? Dus die dame verhit: nee, poenkt... gewoon een poenkt! Dus ik euhhh oke rustig ik schrijf het wel op zoals je het zegt... Komt mijn werkgever een paar dagen later; we hebben een foutmelding op dit e-mail adres... Je hebt poenkt uitgeschreven in plaats van gewoon een punt neer gezet
Ik heb bij mijn eerste serieuze werk een Zweed van het moeder bedrijf over de zeik gekregen omdat ik bij de e-mailadressen steeds point zei ipv dot.![]()
Wistikveel het was 1997![]()
![]()
Cayenne schreef:Ik weet sinds vandaag dat een knijpkat geen dierenmishandeling is
Dobel schreef:mijn vriend heeft vroeger hersenvliesontsteking gehad, en is een keer ergens op gevallen waardoor hij op zijn voorhoofd een klein litteken heeft.. Tot een jaar geleden heb ik geloofd dat dat litteken er zat om het vlies van zijn hersens af te halen en door dat sneetje eruit te trekken.. ik ben 23
Ilse_1987 schreef:Ik was jaaaren geleden ook lid van bokt maar dan onder de naam dick_lover. Dick was namelijk mijn favo paard op de manege toen. Omdat het handig was had ik ook bij chat boxen die naam, anders moest ik alle inlognamen onthouden.
Ik kreeg steeds vieze berichtjes en was op een gegeven moment helemaal klaar met die chatsites!!!
Echt pas twee jaar geleden ofzo viel het kwartje bij me. Men wist natuurlijk niet dat Dick een paard was
Ilse_1987 schreef:Ik was jaaaren geleden ook lid van bokt maar dan onder de naam dick_lover. Dick was namelijk mijn favo paard op de manege toen. Omdat het handig was had ik ook bij chat boxen die naam, anders moest ik alle inlognamen onthouden.
Ik kreeg steeds vieze berichtjes en was op een gegeven moment helemaal klaar met die chatsites!!!
Echt pas twee jaar geleden ofzo viel het kwartje bij me. Men wist natuurlijk niet dat Dick een paard was