Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 23:42

Vind t zo leuk meelezen hier :Y)

Hier ook een succesverhaal hoor! Vorig jaar mn vriend leren kennen op tinder, allebei super sceptisch (voor serieuze relatie geen tinder blabla je kent het) maar na de eerste date waren we eigenlijk meteen onafscheidelijk haha. Inmiddels wonen we samen en verwachten we over ongeveer 5 weekjes ons dochtertje :D <3 Ietsje sneller dan gebruikelijk maaaar we zijn zo happy! Hij was overigens ook mn allereerste (en laatste) date.

Dus.. het kán echt goed gaan :)

MarlindeRooz

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 23:43

Dat gaat snel! :oo Was jullie dochtertje gepland of is het een welkome verrassing?

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 23:49

Mijn date vanavond was echt heel leuk! Hele leuke jongen en ook echt net als op whatsapp! Dus zeker voor herhaling vatbaar :)
Sterker nog, woensdag komt ie hierheen om samen te koken :)

Rosie

Niet geheel gepland (nog) maar ik bleek vreselijk vruchtbaar :+ we waren ook niet heel voorzichtig zegmaar. Tja. 1x onveilig en het was raak. We hebben gelukkig allebei een hele grote kinderwens, dus hoewel t wel even schrikken was omdat t zo snel ging, waren we allebei meteen superblij en het erover eens dat we alles op alles gingen zetten om het te laten slagen :D

Queelens

Lieszje schreef:
Heeellppppp ik heb vrijdag waarschijnlijk een date :')

Paniek :')

BB1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 23:50

Wauw snel hoor, wel mooi voor jullie.
Ik heb waarschijnlijk zondag mijn eerste tinder date.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 23:51

Eske wat leuk dat jullie op
2e date gaan

Simone klinkt veelbelovend!

Rosie; wat een succesverhaal zeg ga er lekker van genieten samen :)

Bb ook leuk!

Allemaal succesverhalen vanavond hier
Ik wil dat t zondag is.. Hoop dat deze wel wat heeft. Bij die vorige mistte ik dat 'wow deze moet ik hebbe' gevoel nml..
Moet wel zeggen dat de app gesprekken met deze ook n stuk interessanter zijn dan de vorigen dus ik heb goede hoop

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 23:57

Jeetje zelfs tinderbabies op komst hoe leuk is dat!! Kenyada jammer maar idd beter nu dan hem hoop geven. En elske weet je al wat je gaat doen op date 2? Ik heb dit weekend ws 2 dates dat vind ik eigenlijk wel ernstig whaha :')

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 00:10

2 verschillende dates? :')

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 00:11

Ja 2 verschillende Rosie hahaha

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 00:28

2 in een weekend is wel erg veel ja haha! maar veel plezier.

als het woensdag mis gaat heb ik al een andere leuke vent gevonden die ook leuk is op de chat! <<)

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 00:42

AronenLoutje; spannend! :D Ik zou t niet durven hahaha

BB1981: Ook spannend!! :)

Rosie: dat is een goed verhaal! :oo *D *D

Lieszje: Hihihi leuk toch?!

Ik ben nu met iemand aan het praten via whatsapp... Leuke jongen en veel dezelfde interesses! Hij gaf al aan dat t jammer is dat ik 5 maanden op buitenlandstage ga.. :+

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 01:01

Ja was eigenlijk ook niet helemaal de bedoeling haha eeh nou ik zie t wel kan er altijd 1 afzeggen ;) tis wel een soort van verslavend hè dat swipen en steeds een nieuw gesprek. Met hoeveel praten jullie tegelijkertijd zo'n beetje?

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 06:57

Ik ben niet zo'n dater :x
De lange relaties die ik heb gehad gingen eigenlijk meer vanzelf.
En de laatste dates die ik heb gehad bevielen uiteindelijk niet zo (leuke dates hebben maar dan uiteindelijk niets meer laten horen en een ander hebben bijvoorbeeld).
Maar goed heb daar weer van geleerd en loop gewoon niet te hard van stapel.

We gaan heel simpel 'gewoon iets drinken'.
Stiekem ben ik nu al zenuwachtig :=

Leuk Rosie!
En gefeliciteerd met je zwangerschap :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 08:44

Alja schreef:
CCCCC schreef:
Yentl, al echt heel vaak :'). We zijn gestopt met tellen bij 10 :+ Even voor de beeldvorming, vorige week heb ik hem zondag, maandag, woensdag, donderdag(ik bleef slapen) én vrijdag gezien. :') En vanavond weer!

hahaha en dat noem je nog geen relatie?

Nope, mijn eerste serieuzere Tinder dat heb ik in 3 weken 15 dagen gezien? Inclusief een weekendje weg (weekendje Disneyland) na 1,5 week.
Relatie was het niet. Gewoon wat scharrelen en een klik hebben.

Is geen relatie geworden maar een goede vriend. Appen nog steeds dagelijks en zien elkaar eens per week ofzo? Soms meer, soms minder.
Leuke gozer, maar niet voor een relatie (voor mij dan).

En zo denken we er beiden over :)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 08:49

Procent schreef:

Ik ben nu met iemand aan het praten via whatsapp... Leuke jongen en veel dezelfde interesses! Hij gaf al aan dat t jammer is dat ik 5 maanden op buitenlandstage ga.. :+

Haha "jammer vinden" kan nog door de deur. Ik heb een tijdje met een kerel gedate en na de tweede date vertelde die me dat hij overuren aan het maken was op z'n werk want hij wilde natuurlijk langskomen als ik voor een paar maanden naae Australië ga... Niet cool :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 08:51

__laura schreef:
2 in een weekend is wel erg veel ja haha! maar veel plezier.

als het woensdag mis gaat heb ik al een andere leuke vent gevonden die ook leuk is op de chat! <<)

Weekend begint vrijdag middag toch al ? O:)

Ik heb 1 keer een date gehad op vrijdag. Ontzettend leuk, is blijven slapen en heeft op zaterdag ontbijt voor mij gemaakt :o
Zaterdag had ik de hele dag hard geklust en op zondag ochtend vertelde hij mij dat hij mij heeeeel graag weer wilde zien. Ik had een sauna date die dag dus had afgesproken te bellen als ik richting huis ging.

Die avond is hij dus bij mij geweest. Dus eigenlijk 3 dates in een weekend.

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 09:15

xMyrth schreef:
Procent schreef:

Haha "jammer vinden" kan nog door de deur. Ik heb een tijdje met een kerel gedate en na de tweede date vertelde die me dat hij overuren aan het maken was op z'n werk want hij wilde natuurlijk langskomen als ik voor een paar maanden naae Australië ga... Niet cool :')

Ohmygod... Ik zou echt een verstikkend gevoel krijgen dan :')

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 09:41

xMyrth schreef:
Procent schreef:

Nee echt? Wat vreselijk _O-

AronenLoutje, jij gaat goed :))

Rosie, wat mooi voor jullie dat het zo goed paste. Geniet ervan :+:

Gisteren totaal onverwacht bij iemand thuis geweest die ik al een paar weken van een afstandje zit te bekijken. 'In het echt' dus, niet eens via Tinder :D We hebben een hele leuke avond gehad, hij doet echt wat met me. In ieder geval zodanig dat ik mijn Tindercontacten even op een laag pitje zet :+
Enige probleem is dat ik niet weet wat het voor hem betekent. Misschien wilde hij gewoon lol hebben en dat was dat. Maar ik wil het ook niet té serieus maken meteen, ben juist zo blij mezelf even te kunnen laten gaan.
(we hebben overigens niet met elkaar geslapen hoor, maar zoenen en knuffelen is al best een ding voor mij :') )

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:18

Meiden, wie mag ik even een priveberichtje sturen? Ik zit een beetje in mixed up feelings en wil graag iemand van buitenaf die zegt wat hij/zij ervan vindt. Want volgens mij begin ik nu een beetje door te draaien, haha.

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:28

Tuurlijk mag je mij pb doen yentl!

Wat leuk nightingale

Xmyrth die zou ik een beetje eng vinden...

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:28

Mag altijd hoor Yentl geen probleem.

Leuk Nightingale, lastig is dat als je dan niet zeker weet of het helemaal wederzijds is, zou het even paar dagen afwachten hoe het contact verder verloopt ook van zijn kant.

Als een vent vraagt ja zullen we van t weekend wat gaan drinken dan neem ik toch aan dat er een afspraak in de avonduren bedoelt wordt, nee zegt tie ik kan alleen tot 13.00 uur op zaterdag en zondag whahaha dussss

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:31

Rosie schreef:

Hier ook een succesverhaal hoor! Vorig jaar mn vriend leren kennen op tinder, allebei super sceptisch (voor serieuze relatie geen tinder blabla je kent het) maar na de eerste date waren we eigenlijk meteen onafscheidelijk haha. Inmiddels wonen we samen en verwachten we over ongeveer 5 weekjes ons dochtertje :D <3 Ietsje sneller dan gebruikelijk maaaar we zijn zo happy! Hij was overigens ook mn allereerste (en laatste) date.

... Dus je bent na pak en beet een half jaar nadat je elkaar kent al zwanger? Klinkt allemaal een beetje te snel als je het mij vraagt :o

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:52

Mag je vinden hoor ;) het is ook snel. Maar we zijn geen 16 meer, zitten er financieel lekker bij en ik had al mn eigen eengezinswoning waarin we nu samenwonen dusja. We zijn allebei hartstikke happy en dat is het belangrijkste.
Laatst bijgewerkt door Rosie op 19-01-16 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 10:53

Courses schreef:
Rosie schreef:

... Dus je bent na pak en beet een half jaar nadat je elkaar kent al zwanger? Klinkt allemaal een beetje te snel als je het mij vraagt :o

Nou, beetje rare reactie wel..
Dat het wellicht te snel is, hoeft toch niet gezegd te worden? Ze kan het moeilijk ongedaan maken.

Succes met de zwangerschap!

Wat een leuke verhalen verder :).
Morgen is mijn date, vind het zo onwijs spannend, dat ik me echt moet inhouden om het niet af te zeggen..