Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Ineke2 schreef:Zoveel mensen passen gewoon nooit in een trein, dus bereid je gewoon voor op wat langer wachten en een drukke trein. Heb je ook geen ergenis
Met de auto gaan kom je ook in de file na een concert. Niks aan te doen.
Tenzij het de laatste trein is
Naar concerten ga ik tegenwoordig maar met de auto, toen ook, laatste 3 nrs gemist omdat ik de een na laatste trein wilde halen. (Maar goed ook, de trein erna reed niet, want de trein waar ik inzat reed iemand aan)
Ineke2 schreef:De NS zet dan heus bussen in om iedereen thuis te krijgen. Uit ervaring weet ik dit. Neemt niet weg dat het vervelend is, maarja de auto is ook niet heilig helaas.
Inoterry schreef:Soms, heel soms, is een conducteur nog wel handig![]()
.
Maar wat ik dan irritant vind is dat ze het nogal eens flikken om de voorste in opzending mee te willen sturen terwijl de trein niet overal langs het perron gaat passen. dat vertik ik dus ook in alle talen![]()
Gloa schreef:En terrecht. Die laat ik ook staan, omdat ik echt niet ga gokken wanneer m'n achterste stel binnen staat.
Foaly schreef:Gisteravond, helemaal kapot na het Kerstweekend (iets met niet goed tegen prikkels en drukte kunnen), in de trein een bloedirritante kleuter van een jaar of 3. Eerst twintig keer de hele coupé op en neer wandelen, terwijl vader lief blijft vragen of 'Lenny' alsjeblieft terug wil komen. Vervolgens komt Lenny 'gezellig' bij mij zitten.Als vader hem dan eindelijk bij zn lurven pakt en zegt dat ie nou moet blijven zitten, volgt er een krijsbui van jewelste.
Goed joh, ik ga wel ergens anders zitten. In de andere coupé kon ik Lenny's gebrul nog steeds horen, maar dat terzijde. Relatieve rust is ook rust.