Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DynamiteS

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 10:59

Ik heb een hekel aan zo ongeveer alles wat geen normaal huisdier is O:)

Op het moment ook aan puppy's :') we hebben een nestje liggen en mijn nieuwe kamer is dus naast de kraamkamer. Pups zijn allemaal hartstikke gezond, maar die keeltjes dus ook... ik heb serieus al nachten niet geslapen en ben van mezelf al een slechte slaper.. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 11:17

Steeph schreef:
vanspeijk schreef:
Ik heb een vriend met autisme en ik mag hem heel graag, maar door zijn autisme moet hij vaak afspraken afzeggen of verzetten en eigenlijk vind ik dit ontzettend vervelend, ondanks dat zijn reden dus wel legitiem is :o Heb dan ook vaak de neiging om allerlei passief-agressieve dingen te gaan uithalen, maar uiteindelijk koel ik weer af dus ik doe het niet. Maar kriegel kan ik er wel van worden }:0

Herkenbaar -O-

Helaas voor mij ook...

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 11:19

xxVon schreef:
daisssx schreef:
Ik ben op zoek naar ander werk omdat ik er de puf niet voor heb om mijn hele werktijd geïrriteerde klanten te helpen..

Ik werk bij de AH, en vandaag is er een regel in gegaan dat je VERPLICHT aan iedere klant moet vragen of hij/zij alles heeft kunnen vinden. Klanten zitten daar totaal niet op te wachten en reageren dus of boos "Waarom wil je dat weten?" , "waarom die stomme vraag?" Of ze lachen je recht in je gezicht uit.

Wat nu als je inderdaad zegt dat je de tandenstokers niet hebt kunnen vinden? Gaan ze dan net je meelopen om ze te vinden of is het alleen een beleefdheids vraag?

Jaa ik moet dan de service balie bellen en die gaat het dan regelen.

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 11:22

Winged schreef:
Steeph schreef:
Ik vind dit niet echt raar, voornamelijk omdat bloed gewoon niet buiten je lichaam hoort te zijn en dat zal je brein ook wel weten :')

Mwah ik ga al onderuit van de (medische) verhalen. Sterker nog, paar week geleden nog onderuit nav een diabetes-verhaal :=

Oh! Een lotgenoot! Eindelijk. Ik dacht dat ik de enige was. Voel mij er erg stom en onzeker door. -O-

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 11:25

mijn confession is dat ik regelmatig eten dat op de grond is gevallen gewoon in de pan gooi of op eet. Goed voor de weerstand denk ik dan maar :o

Spoiler:
mijn andere confession is dat ik mijn eerste confession heb aangepast nadat ik het gepost had, omdat ik het toch niet netjes vond
Laatst bijgewerkt door Ramiro op 27-08-15 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 11:47

Ik erger me enorm aan mijn broertje. Hij heeft een gitaar en hij probeert allerlei liedjes te spelen. Alleen speelt ie aldoor dezelfde akkoorden, het enige verschil is dat ie een andere tekst en melodie zingt. Wat dus totaal niet past bij wat ie speelt. Maar hij wilt het zelf niet geloven. :')

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 11:52

Amira_ schreef:
Ik erger me enorm aan mijn broertje. Hij heeft een gitaar en hij probeert allerlei liedjes te spelen. Alleen speelt ie aldoor dezelfde akkoorden, het enige verschil is dat ie een andere tekst en melodie zingt. Wat dus totaal niet past bij wat ie speelt. Maar hij wilt het zelf niet geloven. :')

Vaak bestaan de meeste liedjes gewoon uit basisakkoorden hoor, alleen de variatie maakt het voor ons herkenbaar. Als je nog niet gevorderd bent is het echt niet raar dat je alleen die basisakkoorden gebruikt :j

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 11:55

ingedebruijn schreef:
Dat als iemand zegt "dat gun je je ergste vijand nog niet" ik direct meerdere mensen in mijn hoofd heb die ik zoiets toch echt zou gunnen.

I can relate! _/-\o_ :') :j

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 11:58

Shivatjuh01 schreef:
ingedebruijn schreef:
Dat als iemand zegt "dat gun je je ergste vijand nog niet" ik direct meerdere mensen in mijn hoofd heb die ik zoiets toch echt zou gunnen.

Ben ik de enige die dat niet heeft..? Sorry, maar ondanks dat ik niet met bepaalde mensen om kan gaan ligt dat vaak aan beide partijen. Ik gun mijn vijanden al het geluk in de wereld, maar zonder mij.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 12:11

confession 1, ik lees al een hele poos lekker mee.

Confession 2, Ik hoop al een hele lange tijd dat iemand die ik ken en mee om ga een keer keihard op der snuffert gaat. alles komt haar aanwaaien zonder moeite, terwijl ik al sinds ik 16 ben keihard moet vechten voor alles wat ik heb en dat er onddanks dat ik nog steeds werkloos thuis zit.
Kan er niet zo goed tegen, moet toch een keertje ergens fout gaan lijkt mij -O-

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 12:13

Tillie20 schreef:
Amira_ schreef:

Vaak bestaan de meeste liedjes gewoon uit basisakkoorden hoor, alleen de variatie maakt het voor ons herkenbaar. Als je nog niet gevorderd bent is het echt niet raar dat je alleen die basisakkoorden gebruikt :j

Tsja het is een confession topic he. Begrijp dat er basisakkoorden zijn, maar hij heeft de akkoorden geleerd van hey soul sister ( die klinken wel goed) maar dezelfde gebruikt ie ook bij bv Four five seconds. Als dat hoort, prima, maar ik erger me er alsnog aan :+

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 12:25

Twilight schreef:
Confession 2, Ik hoop al een hele lange tijd dat iemand die ik ken en mee om ga een keer keihard op der snuffert gaat. alles komt haar aanwaaien zonder moeite, terwijl ik al sinds ik 16 ben keihard moet vechten voor alles wat ik heb en dat er onddanks dat ik nog steeds werkloos thuis zit.
Kan er niet zo goed tegen, moet toch een keertje ergens fout gaan lijkt mij -O-

Ik denk precies dit :( niet aardig, toch andere vriendin denkt t zelfde :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 12:53

Tillie20 schreef:
Shivatjuh01 schreef:

Ben ik de enige die dat niet heeft..? Sorry, maar ondanks dat ik niet met bepaalde mensen om kan gaan ligt dat vaak aan beide partijen. Ik gun mijn vijanden al het geluk in de wereld, maar zonder mij.

Ik ook niet. Maar misschien heb ik niet echte vijanden dan := Ik gun echt niemand kanker of ongelukken of wat dan ook.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 12:57

Tillie20 schreef:
Shivatjuh01 schreef:

Je hebt mensen waar je niet zo mee om kunt gaan. Maar je hebt ook mensen die je serieus erge dingen hebben aangedaan en misschien nogsteeds een enorme negatieve impact hebben op je leven.
Ja die gun ik best de dood, en niet op de snelste pijnlooste manier.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 12:58

amkeVH schreef:
Je hebt mensen waar je niet zo mee om kunt gaan. Maar je hebt ook mensen die je serieus erge dingen hebben aangedaan en misschien nogsteeds een enorme negatieve impact hebben op je leven.

Die heb ik helaas ook ja, maar dan nog betekend dat niet dat zij omgedraaid een gelijk of erger lot verdienen dan wat zij mij aangedaan hebben. Dan verlaag je jezelf tot een nog erger niveau dan dat van hun ;)

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 12:59

Heb ik geen problemen mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 13:00

amkeVH schreef:
Tillie20 schreef:

Heb ik ook hoor... Bij enkele mensen... :=

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 13:03

Ik heb 1 persoon die ik alle ellende en ongeluk toe wens. :o Voor de rest ben ik niet zo vijandig. Maar zij mag van mij echt dood neer vallen. :=

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 13:50

Ik ben jaloers op mijn vriend, omdat hij zich geen zorgen hoeft te maken over geld en school...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 13:51

Confession: ik lees al vanaf het begin mee en heb nog steeds niets gepost :+

Andere is dat ik echt een fobie voor kikkers heb :o spinnen, slangen en andere kruipende beesten, geen probleem mee. Maar kikkers zijn zoooo ranzig :')
We hadden ook altijd een vijver in de tuin die volstroomde als het paringsseizoen begon. Nou dan kwamen de nachtmerries snachts hoor. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 14:39

Ik moet huilen van Belle en het Beest, Lion King, Frozen... Eigenlijk alle Disneyfilms...

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 14:50

Ik zit vaak op de wc met de deur open en dan komt onze kitten vrolijk aangedartelt en die wil dan op schoot. Dus dan zit ik te p**pen en heb tegelijkertijd een spinnende harige kitten op schoot. Het blijft gebeuren en het blijft awkward :\

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 14:53

winnie03 schreef:
Ik zit vaak op de wc met de deur open en dan komt onze kitten vrolijk aangedartelt en die wil dan op schoot. Dus dan zit ik te p**pen en heb tegelijkertijd een spinnende harige kitten op schoot. Het blijft gebeuren en het blijft awkward :\

Dit gebeurd hier ook. Mijn kat is inmiddels 1,5 jaar oud en doet dit nog steeds :P Vind het wel altijd gezellig :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 14:54

Oh nog een cofession. Ik was echt boos/verdrietig toen mijn vriend werk had. Niet omdat ik het hem niet gunde oid. Maar ik heb zoveel sollicitaties gehad en ben nergens aangenomen. Hij vroeg een vriend of hij geen werk wist en toen was ie aangenomen zonder sollicitatiegesprek. Heb me daar echt zó poedersuiker om gevoeld. Kan hij natuurlijk niks aan doen, maarja zo voelde ik me nou eenmaal :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 14:57

Tillie20 schreef:
winnie03 schreef:

Dit gebeurd hier ook. Mijn kat is inmiddels 1,5 jaar oud en doet dit nog steeds :P Vind het wel altijd gezellig :')

Die van mij doet het ook en hier ook eentje die het niet zo erg vind _O- Hij komt dan helemaal opgekruld bij me op schoot liggen en dan moet ik hem aaien. Heb ik tenminste wat te doen :+