Moeten we naar Londen opzoek naar rijke mannen. die zijn daar in overvloed.
Wendy1978
Geplaatst: 21-07-15 17:29
die hermes armband is echt
Weet iemand hoe het zit met de maten van kleding? http://www1.bloomingdales.com/shop/prod ... 6spc%3D638 Dit is bv maat 16 US maar welke maat is dat ongeveer in NL? Zag ook al een maten gids erbij staan maar welk land moet ik dan kiezen
Helaas red ik het niet met de meeste BH maten ik heb zo'n klote maat. Maar ik vind de kleding en accesoires wel leuk van VS
Buffelduke
Geplaatst: 21-07-15 19:24
Ik heb gelukkig een hele fijne bh maat. Wel gevuld om het zo maar te zeggen maar niet zo dat niks past en ben ook niet dik dus dat echt heel fijn. Kan daardoor bijna elke bh aan hebben.
Zijn er trouwens mensen in dit topic die in de buurt van Lelystad wonen? Ik ga daar voor een half jaar stage lopen en zou leuk zijn als er mensen zijn die ik een beetje 'ken'. En die het natuurlijk leuk vinden om mij dan ook te 'kennen' haha.
Lijkt me niet dat chanel schoenen zo goedkoop zijn toch?
Furrow
Geplaatst: 22-07-15 00:05
ik denk nep, zeker gezien de hoeveelheid en de prijs. Vorige keer stond er in antwerpen echt een ganse rij voor die espadrilles, ik ben er echt niet gek op.
Jennyj01
Geplaatst: 22-07-15 06:16
Super nep. Aan de prijs en de hoeveelheid kun je het zien maar ook aan het stempel wat erin staat. Dat ziet er heel slordig uit. Dat zul je bij Chanel nooit zien.