tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 08:45

karuna schreef:
Excuus voor de heftige reactie. Maar afgelopen twee jaar heeft een k wijf constant zitten stoken in onze relatie. Continue. Eerst heeft ze haar eigen relatie kapot gemaakt, rap daarna die van ons en nu blijken ze al twee maanden een relatie te hebben (zo ongeveer meteen nadat ik te horen kreeg dat hij wegging, zit geloof ik 3 weken tussen of zo of nog niet eens). Wat ik van een ander moet horen, en nu na doorvragen geeft meneer het toe dat het zo is.

En is meneer verbaasd dat ik er boos en verdrietig over ben, dat ik iemand lang vertrouwd heb tegen beter weten in blijkt nu. De heks schijnt al twee jaar haar klauwen in hem gezet te hebben in de hoop dat hij voor haar zou kiezen. Nu heeft ze de prijs en gewonnen. _-:( -:(- |(

Mwah....prijs?.....van wat ik tot nu toe lees eerder een hele kleine troostprijs....beetje zo'n grabbelton prijsje.... :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 09:58

Financieel niet hoor, dat is toch best een leuke prijs hoor. Het ventje met de centjes. Voor haar erg belangrijk. :j

Maar ach, het weekend heeft me erg goed gedaan dus let me be me and let it go :) zoals het erg mooie en passende liedje van James Bay zo mooi zegt. Nummer is heel erg toepasselijk.

Denies goede of slechte wat krijgen we nou?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 21:43

Nouja heel heftig is het op zich niet, maar was zo flabergasted gister. Ben dus jeweetwelwie tegen gekomen op de laatste plek op aarde (internet) waar ik hem zo verwachten. En toen hij ineens langs kwam schrok ik me drie slagen in de rondte.

Vandaag wel de stoute schoenen aan getrokken en gewoon een berichtje gestuurd om te vragen hoe het met hem gaat. Toen was hij depressief, wil graag weten of het beter gaat. Niets meer, niets minder. Ben/blijf er heel koeltjes onder. Verwacht/hoop niets.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 16:28

Wat een interessant topic! -Gelukkig-, kan ik er momenteel niet echt over mee praten, maar weet wel als geen ander hoe het is om liefdesverdriet te hebben.

Van juni 2011 tot 3 januari 2014 heb ik een relatie gehad. Goed 2,5 jr dus. Een heerlijke relatie en wat was ik gek op die vent. We deelde samen de zelfde passie, waren twee handen op één buik, konden alles met elkaar delen, en behalve partners waren we ook echte soulmates.
Dagelijks zagen we elkaar en dit ging altijd goed. We konden elkaar dan ook niet vaak genoeg zien. Alles klopte en liefde in overvloed.

Op een gegeven moment ben ik door omstandigheden bij hem en zijn ouders gaan inwonen, en dit ging de eerste periode wel goed. Later kwamen er wat mankementen door het feit dat zijn ouders (hele lieve mensen overigens) er ook nog waren en we met bepaalde dingen nogal verschilde wat wel eens irritatie veroorzaakte. :+ Never mind, de relatie was goed en alles was koek en ei. Tuurlijk wel moeilijke momenten gehad maar daar sloegen we ons doorheen. Met kerst toen die tijd nog bij mijn ouders geweest en vertelde hij hoeveel die wel niet van mij hield en zo gelukkig met me was.
Oud en nieuw samen heerlijk gevierd, uit geweest en een super leuke nacht gehad.
3 dagen later maakte hij het opeens uit, in het bijzijn van zijn vader. :7 ''Het paste en klikte niet meer''.

Moeilijke periode gehad, je moet opeens opzoek naar een nieuwe huisvestiging en je wereld staat letterlijk op zijn kop. Daarnaast weinig contact toen met mijn moeder, die in de buurt woonde. Mijn vader en stiefmoeder wel erg goed contact gehad en die hebben mij er door heen gesleept. Ik heb een heel moeilijk overlevingsjaar gehad en wist niet hoe ik dit zou ''overleven''.

Maarrrrr, dames... En dat is ook voornamelijk de boodschap van mijn bericht..
Ik weet dat je op bovengenoemde situaties niet wilt horen ''Ach, er zijn nog zoveel leuke mannen!''.
Nee, dat is juist verschrikkelijk om dan te horen... MAAR! Het is echt zo.. :))
Ik had verwacht nooooit meer zo verliefd te worden als op mijn ex, om het plaatje zó compleet te maken en te hebben, om vlinders te voelen en je open te stellen voor een ander.
Precies een jaar na mijn relatie breuk, leerde ik afgelopen januari mijn inmiddels huidige vriend kennen.
En ik ben verliefd. :D Het is een totaal andere relatie, maar het gaat prima. :j Het is vooral even moeilijk om sommige dingen niet te gaan vergelijken met hoe je het had. :j

Na mijn relatiebreuk van 2,5 jaar heb ik wel her en der wat scharrels gehad... :o Ik moet heel eerlijk bekennen dat dit mij wel enorm geholpen heeft om over mijn ex heen te komen..

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 19:37

Au. Ik heb een paar weken terug een balletje opgegooid dat het misschien wel tijd was om even te praten over waar 'wij' staan. Niet eens met de intentie om per direct iets aan de huidige situatie te veranderen, gewoon om wat duidelijkheid te krijgen. Daarna was het contact wat koel, dus heb van de week maar eens een berichtje gestuurd of hij nog de intentie had om tijd te maken voor een gesprek, want dat ik het anders graag wist zodat ik er niet op hoef te wachten.
Nu volledige radiostilte.
Het valt me echt zwaar tegen dat hij niet eens de ballen heeft om me te zeggen dat hij hier geen trek in heeft -O-

Alja

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-15 21:52

fijn om te horen melanie!
ik ben namelijk ook bang om nooit meer zo verliefd te worden als op mijn ex maar gelukkig kan het dus toch nog :D

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 10:48

Dag Lieverds allemaal,

negeren is een sterk wapen, hard ook.
Ik post niet zoveel op bokt, maar heb steun nodig, het lukt even niet om te werken.
Vriend heeft het na een jaar uitgemaakt 'niet meer verliefd' oordeelde hij.

Na z'n laatste e-mail, 1,5 week na de breuk waarop hij zegt graag te willen afspreken, over koetjes en kalfjes babbelt en zegt dat hij het echt de juiste keuze vindt, antwoordde ik heel gewoon, best vrolijk, ook wel gezegd dat ik verdrietig was nog en nu na 2 dagen antwoordt hij nog niet.

Moeilijk, zeker omdat hij zegt me graag te willen zien en ook lieve berichten over mij op facebook zet.
Ik weet echt niet hoe hiermee om te gaan, laat hem nu gerust, maar wil die tegengestelde signalen die hij geeft wel snappen...

Als je dan afspreekt, hoe staan jullie dan in een gesprek, ik wil hem nog een kans geven...

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 10:57

Weg dermee zou ik zeggen :evaw:
Je bent niet zijn pion

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 11:05

inderdaad ben ik dat niet, maar nu wil je weten waarom hij dit doet toch?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 11:36

Dat hij zoiets doet, zou mij al genoeg zeggen. Maar antwoorden zijn altijd fijn. :j

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 11:53

Cioccolato schreef:
Dat hij zoiets doet, zou mij al genoeg zeggen. Maar antwoorden zijn altijd fijn. :j

Bedoel je dat ie niet antwoordt, inderdaad grof ofwel weet hij niet wat te zeggen?
Ik bedoelde ook van de lieve berichten op facebook en een lieve mail, aan het lijntje houden? Dat is natuurlijk wel slecht denken.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 12:03

Ja ik ben vrij negatief wat dat betreft. Het aan het lijntje houden vind ik persoonlijk niet netjes. Als hij niet weet wat hij wil, moet hij ook geen lieve dingen over je plaatsen toch? Mensen moeten weten wat ze willen, als er twijfel is dan zit het vaak al niet goed.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 12:23

Ach zo zijn mannen denk ik dan. Die van mij moest huilen en zei dat hij vrienden wilde blijven. Tot nu toe niks meer gehoord.

Gemakkelijke vriendschap dan...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 12:47

Niks terugzeggen is zo laag, dat is negeren en daarmee aangeven dat je onbelangrijk bent. Bijna het ergste dat je iemand kan aandoen.

Ik zit er echt weer even helemaal doorheen nu. Klote sms over mediation met een fijne zinloze opmerking erbij die zo nergens op slaat en weer aangeeft dat hij echt niet begrijpt hoe het voor anderen is wat ze geflikt hebben. :n

Ik besef nu langzaam pas dat de situatie zoals hij nu is het voor mij onmogelijk is nog normal met hem om te gaan. Ik kan hem niet zien zonder dat ....... -:(- _-:( :r met haar :r %) _-:( gedrag. En nu waarschijnlijk een triomfantelijke grijns. :n

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 12:52

karuna: och inderdaad ik zou ook kwaad zijn, waarom laat hij zich zo doen, meeslepen? En jij krijgt dat allemaal te verwerken, sterkte echt!

Jup negeren is laag, maar de reden dat hij me negeert als hij zelf concrete vragen stelt, ik daarop antwoord en hij niet reageert is me volstrekt onduidelijk.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 12:59

Mij dus ook, start dan geen conversatie, dan geeft iemand antwoord, waarschijnlijk open eerlijk en met gevoel. En dan als antwood stilte. Dat maakt me ook erg woest, krijg de neiging om te bellen en de huid vol te schelden. Maar doe het niet, helpt toch niet al zal het even opluchten denk ik.

Gaat een lange lange rit worden dinsdag heen en weer, zal wel mee moeten rijden omdat ik te moe ben om met de trein te gaan. ;(

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 19:11

karuna schreef:
Niks terugzeggen is zo laag, dat is negeren en daarmee aangeven dat je onbelangrijk bent. Bijna het ergste dat je iemand kan aandoen.

Dit inderdaad. Daarnaast vind ik het eerlijk gezegd ook ontzettend laf...

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 23:02

Wat een fijn topic.. Lees al vanaf het begin mee, maar nog nooit echt wat geplaatst.

Zelf heb ik geen breakup of iets, maar ik zit er wel aan te denken. Mijn vriend doet de laatste tijd al erg afstandelijk. Appt met een of andere meid die hem wel ziet zitten en hij wil er geen rekening mee houden dat ik het liever niet heb.

Zelf zit ik met allemaal twijfels in mijn hoofd, en het maakt me stapelgek.

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 23:08

Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Maar als mijn vriend met een ander zou appen is het klaar. En mag hij heel fijn naar haar toe.

Je bent 17, nog genoeg andere! Ja dooddoener, ik weet het :+

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 23:08

ziamara schreef:
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Maar als mijn vriend met een ander zou appen is het klaar. En mag hij heel fijn naar haar toe.

Klopt, al een flinke tijd in een relatie met deze jongen. Ik ben té verliefd denk ik om hem niet te vertrouwen.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 23:10

ziamara schreef:

Tja... Toen ik 17 werd ging ik al 2,5 jaar met mijn vriend. Een jonge leeftijd wil dus niet per se zeggen dat gevoelens niet echt zijn.

EDIT: of je bedoelt, je bent nog jong -> ONTDEK DE WERELD. In dat geval heb je natuurlijk gelijk :) Maar het voelt zooooo rot

ziamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-15 23:16

Dat onderste, dat je nog zo veel mogelijkheden hebt. Als je 30/40 bent is de kans reëel gezien kleiner om nog iets heel nieuws op te bouwen, en dingen te ontdekken.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 02:09

Appen met een andere meid is voor mij ook relatie over. Áls het op een manier os waar een luchtje aan zit. Dus onduidelijk of heel schrikkerig als je er gewoon eens over begint. Een gewone vrouwelijke vriend, zeg maar, zou ik niet erg vinden

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 03:10

Ik heb goed nieuws voor jullie dames, ik ben nu een maand single en daarvan voel ik me zeker al 2/3 weken van zooooveel beter. Het is vooral even wennen geweest om alleen te zijn na 4 jaar maar ik vind het nu echt fijn! Heb trouwens niks meer gehoord ook en dat raad ik iedereen aan, zo min mogelijk contact dan ben je er he5 snelst overheen. Via via wel wat banketstaaf dingen gehoord maar eigenlijk maakt het me niet uit.

Ik wil jullie nog heel veel sterkte wensen, pb box staat open!

Karuma, soms is het ook wel even heeerlijk om je agressie eruit te gooien. Tip: er is ergens een bedrijfje waar je een dagje grieks service kan kapot gooien!

Andere griet zou voor mij over en uit zijn trouwens, hoe verliefd dan ook...

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 08:55

@Rosannee: mooi dat je dat nu kan zeggen, heb dat bij een vorige relatie ook nog gehad. Nu komt dat met ups and downs, omdat ik het gevoel had dat er nog heel wat in zat.
Een gewone vrouwelijke vriend vind ik ook niet erg.