Jeetje wat een snelheid is het gegaan
, heerlijk verhuizen! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, heerlijk verhuizen!
) de keuken is grotendeels al ingericht en vanavond gaan we de meeste verlichting overzetten
vanavond nog even heen en weer met t laatste van mijn kleding, dan kan die kast ook uit elkaar en morgen deze kant op.
en dan is t vooral n kwestie van inrichten en schoonmaken in t oude en nieuwe huis 

toen ik 4 jaar geleden uit huis ging zei hij daarna doodleuk tegen mijn vriend: nou jongen nu kun je weer oefenen voor t nageslacht
Inmiddels zijn we verloofd en hoeft ie dat niet meer te zeggen
heerlijke traditie
, was al operatie hier. Zat nergens een aansluiting, dus monteur heeft gehakkietakt . Moet nog gat in de muur maar heb niet de juiste boor ervoor , dus gang vol draden . Als het zo doorgaat nog een draad erbij 
Hopelijk is het iets van verhuisstress ofzo en geen virusje, dan heb ik toch een probleempje...
) , wat voor eettafel komt er?
kreeg vandaag een sms dat we hem donderdag kunnen ophalen
Ik heb vandaag een woning bezichtigd die het gaat worden, dus we gaan nu alle papieren in orde maken en dan mag ik het voor (minimaal) een jaar huren. Ik hoef er niks aan te klussen, de vloer ligt er al in en de muren zijn netjes wit, dus dat scheelt heel erg.Tanya schreef:Ik ga ook verhuizen, van Den haag naar NijmegenIk heb vandaag een woning bezichtigd die het gaat worden, dus we gaan nu alle papieren in orde maken en dan mag ik het voor (minimaal) een jaar huren. Ik hoef er niks aan te klussen, de vloer ligt er al in en de muren zijn netjes wit, dus dat scheelt heel erg.
Ik wil zo'n ontzettend grote kast erin, waarvan 1 deur een spiegel is. Ikea is denk ik het best he? En iemand nog tips voor grote hoekbanken?
Wel een fikse levertijd...
ik heb gewone kledingkasten, die hadden we nog een waren nog meer dan prima.

morgen komt de eettafel en dan vh weekend de lamp die nog in t oude huis hangt er boven
, zag het op een gegeven moment niet meer toen heeft mijn moeder maar even geholpen haha.
. Of er uberhaut al gekken inwonen ... , nieuwsgierig aagje ben ik verder niet hoor
. Misschien is buuf al verhuisd , of de bovenbuur al lijkt me dat stug hmm