Verhuizen! Wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Verhuizen! Wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 13:59

Welkom!

Jeetje wat een snelheid is het gegaan := , heerlijk verhuizen!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 14:06

Ja, we gaan kneiterhard! Mijn boeken kamer is zelfs als ingericht (was ook wel nodig want ik moest die 12 verhuisdozen hergebruiken :') ) de keuken is grotendeels al ingericht en vanavond gaan we de meeste verlichting overzetten :) vanavond nog even heen en weer met t laatste van mijn kleding, dan kan die kast ook uit elkaar en morgen deze kant op.
Pap heeft vrij genomen morgen om alvast de salontafel en tv meubel en die kast met mij te kunnen verhuizen en vriendlief heeft n dikke aanhanger en een zware auto gefixt om zaterdag/zondag de rest te kunnen verhuizen :D en dan is t vooral n kwestie van inrichten en schoonmaken in t oude en nieuwe huis :j
We wilden eigenlijk al over zijn, maar het verf werk viel tegen (in de zin er moest meer gebeuren dan wij dachten)
Afbeelding

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 14:12

Wow jullie gaan erg snel inderdaad! Mooie vloer!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:30

Afbeelding

Ons tv meubel, er blijft niks meer van over in het nieuwe huis, terwijl hij in de woonkamer van het huidige huis echt groot zat was :')
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:39

Mini tv meubel :')

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:46

Je zou bijna niet geloven dat het hetzelfde meubel is! :))

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 19:39

Wij stonden ook echt even van: istie gekrompen onderweg :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:20

Nou op de berging en wat kleine restjes na zijn we helemaal over :)

Afbeelding

Traditie getrouw met pap t bed in elkaar gezet en opgemaakt :)) toen ik 4 jaar geleden uit huis ging zei hij daarna doodleuk tegen mijn vriend: nou jongen nu kun je weer oefenen voor t nageslacht :') Inmiddels zijn we verloofd en hoeft ie dat niet meer te zeggen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 21:21

<3 heerlijke traditie

Pff mijn wifi is echt verschrikkelijk afgetakeld, ligt er om de 5 a 10 minuten uit. Kan resetten wat ik wil maar helaas :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 22:28

De wifi en tv werken hier al weer vlekkeloos :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 22:32

Bofkontje := , was al operatie hier. Zat nergens een aansluiting, dus monteur heeft gehakkietakt . Moet nog gat in de muur maar heb niet de juiste boor ervoor , dus gang vol draden . Als het zo doorgaat nog een draad erbij :+

Ik zal maandag woningbouw weer bellen, nog steeds geen nieuw raam na 7 weken.. ik mis hem helemaal niet meer. Wat is dat een raam? , hout is toch een raam? :')

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 10:47

Eindelijk mag ik me hier ook melden!
Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik een appartement toegewezen heb gekregen, dus ik kan lekker beginnen met meubels e.d. verzamelen. <3
Het is mijn eerste eigen huisje, dus ik ben helemaal hyper en vreselijk blij. :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 08:54

Afbeelding
Langzaam aan begint t ergens op te lijken! Vandaag de accessoires weer even opzoeken en de boel wat meer aankleden. Gister ook mijn kledingkasten weer in elkaar gezet en die moet ik vandaag nog even verder inrichten :)

Afbeelding
En onze eettafel stoelen zijn er, nu alleen nog even wachten op de nieuwe tafel :')
Afbeelding

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 10:28

Hier nog 24 uur tot de eindinspectie en nog 25 uur tot de sleuteloverdracht. Vandaag is mijn vakantie begonnen en ik ben me toch een partij hondsberoerd -O- Hopelijk is het iets van verhuisstress ofzo en geen virusje, dan heb ik toch een probleempje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 10:58

Heerlijk ruim El ! (ja je bokt naam kan ik nog steeds niet vloeiend :') ) , wat voor eettafel komt er?

Spannend Moska! , vast stress joh

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 17:38

Spannend moska!

@rebecca, het is een witte tafel met glazen blad :) kreeg vandaag een sms dat we hem donderdag kunnen ophalen :)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:13

Ik ga ook verhuizen, van Den haag naar Nijmegen :D Ik heb vandaag een woning bezichtigd die het gaat worden, dus we gaan nu alle papieren in orde maken en dan mag ik het voor (minimaal) een jaar huren. Ik hoef er niks aan te klussen, de vloer ligt er al in en de muren zijn netjes wit, dus dat scheelt heel erg.

Ik wil zo'n ontzettend grote kast erin, waarvan 1 deur een spiegel is. Ikea is denk ik het best he? En iemand nog tips voor grote hoekbanken?

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:02

Tanya schreef:
Ik ga ook verhuizen, van Den haag naar Nijmegen :D Ik heb vandaag een woning bezichtigd die het gaat worden, dus we gaan nu alle papieren in orde maken en dan mag ik het voor (minimaal) een jaar huren. Ik hoef er niks aan te klussen, de vloer ligt er al in en de muren zijn netjes wit, dus dat scheelt heel erg.

Ik wil zo'n ontzettend grote kast erin, waarvan 1 deur een spiegel is. Ikea is denk ik het best he? En iemand nog tips voor grote hoekbanken?

Voor kasten gewoon een beetje de folders bekijken wat je mooi vindt en dat vergelijken met Ikea. Ik hou van mijn pax-kasten, maar ze zijn incl. inrichting niet altijd het goedkoopste.

En pronto voor je bank. Heeeerlijk :D Wel een fikse levertijd...

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 08:22

Ik haak ook even aan. Wij krijgen maandag de sleutel van onze nieuwe woning.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 08:36

Pax is idd een mooi systeem maar ook de bouwmarkten hebben mooie soortgelijke kast systemen :j ik heb gewone kledingkasten, die hadden we nog een waren nog meer dan prima.

Overmorgen komt onze eettafel al. Vd week gaan we nog even gordijnen kijken en bestellen en er moet een ander vloerkleed komen maar dan zijn we eerst een heel eind :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 00:03

Afbeelding
Nieuwe lampen in de vensterbank achter :) morgen komt de eettafel en dan vh weekend de lamp die nog in t oude huis hangt er boven :)
Morgen ook opzoek naar gordijnen :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 08:12

Ziet er mooi uit!
Ik zal ook wat foto's maken binnenkort. Ik moet het nog aankleden met lampen en schilderijtjes enzo.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:37

Wat een mooie inrichting hierboven..

Hier is het nu echt een bende.. alles in dozen, de helft van de meubelen uit elkaar. Nog een week tot de verhuisdag.. Pfff. wat krijg ik hier toch stress van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:56

Mooi Eleionomae! , vandaag lekker je tafel ophalen of al gehaald! .

Leuke fase Olikea :P , zag het op een gegeven moment niet meer toen heeft mijn moeder maar even geholpen haha.

Heb nog weleens de neiging langs mijn oude stekkie te lopen , kijken of de muren nog groen en bruin zijn en hoe het er nu bij ligt :P . Of er uberhaut al gekken inwonen ... , nieuwsgierig aagje ben ik verder niet hoor :P . Misschien is buuf al verhuisd , of de bovenbuur al lijkt me dat stug hmm

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 19:03

Ohh olikea wat n ellende is dat hè. Hier schiet t uitpakken al weer aardig op :)