Ja haal die advertentie er dan af joh sufkip

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JCDJK schreef:Loop ik gister door de jumbo, kom ik (heb ze niet geteld) heel wat medewerkers tegen.
Loop ik bijna helemaal achterin de winkel, is er welgeteld 1(!!) medewerker die mij begroet.
Wat nou klantvriendelijk?!
Zou me kapot schamen als ik jumbo was.. Al die kleine koters waar geen hoi vanaf komt.
JCDJK schreef:Loop ik gister door de jumbo, kom ik (heb ze niet geteld) heel wat medewerkers tegen.
Loop ik bijna helemaal achterin de winkel, is er welgeteld 1(!!) medewerker die mij begroet.
Zou me kapot schamen als ik jumbo was.. Al die kleine koters waar geen hoi vanaf komt.
Carr_friesje schreef:Aan iemand op facebook die een foto had gemaakt van haar smoothie met op de achtergrond een bloemenvaas waar 2 goudvissen in zaten...
Has een best wel boze reactie geplaatst en toen heeft ze maar gewoon de hele foto verwijderd.
XiiaaooNaa schreef:Carr_friesje schreef:Aan iemand op facebook die een foto had gemaakt van haar smoothie met op de achtergrond een bloemenvaas waar 2 goudvissen in zaten...
Has een best wel boze reactie geplaatst en toen heeft ze maar gewoon de hele foto verwijderd.
Sorry maar waarom zou je op zo een foto boos reageren?
Als het om de vissen gaat ... daar kan zij toch niks aan doen? het ging om dr smoothie?