Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:57

NatasjavE schreef:
MarlindeRooz schreef:
De hokjesgeest noem ik gewoon normen en waarden.
Waar ik trouwens heel blij mee ben. :)

Maar die kunnen bij tijd en wijlen wel bij gesteld worden.

tegenwoordig is het veel normaler om een open relatie te hebben dan pak hem beet 100 jaar geleden.

Ik ben niet de persoon voor een open relatie hoor. Maar wie weet is over 500 jaar een open relatie wel de norm.

Ja daarom, als je MONOGAAM getrouwd bent en je gaat vreemd valt dit gewoon onder liegen, bedriegen en vreemdgaan.

Ik heb niks tegen open relaties en "rond neuken" zoals het hier wel eens genoemd wordt, helemaal prima maar maak daarmee niet BEWUST gezinnen kapot.

Het gaat niet om de seks, het gaat om het liegen en bedriegen tegenover waarmee jij je leven deelt, die van jou houdt en jou vertrouwt. Dat vind ik misselijkmakend, dat je zoiets kan verantwoorden tegen jezelf. Kijk dat je piemel zo denkt snap ik nog, maar je hoofd moet toch beter weten???

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:57

Caatje87 schreef:
Ilyada: Maar zij had geen relatie met jou en hij wel. Het is dus bizar dat jij haar een prutsmuts noemt en je man er makkelijk vanaf komt. Ik snap dat je haar niet mag, maar misschien is zij ook gewoon verliefd geworden en weet jij veel wat jouw man haar wijsgemaakt heeft..

@Kriel: Sorry, ik reageerde op haar post. Ik had jou inderdaad wel goed begrepen

Mijn man komt er niet makkelijk vanaf geloof mij maar. En pfff het is hier heel moeilijk uit te leggen waarom ik haat een prutsmuts noem omdat het niet zomaar een vrouw is die verliefd is geworden op mijn man. Het is een Bulgaarse vrouw en dat is voor hun hier in mijn stad gebruikelijk dat ze onder een Turkse man gaan liggen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:58

ilayda schreef:
Caatje87 schreef:
Ilyada: Maar zij had geen relatie met jou en hij wel. Het is dus bizar dat jij haar een prutsmuts noemt en je man er makkelijk vanaf komt. Ik snap dat je haar niet mag, maar misschien is zij ook gewoon verliefd geworden en weet jij veel wat jouw man haar wijsgemaakt heeft..

@Kriel: Sorry, ik reageerde op haar post. Ik had jou inderdaad wel goed begrepen

Mijn man komt er niet makkelijk vanaf geloof mij maar. En pfff het is hier heel moeilijk uit te leggen waarom ik haat een prutsmuts noem omdat het niet zomaar een vrouw is die verliefd is geworden op mijn man. Het is een Bulgaarse vrouw en dat is voor hun hier in mijn stad gebruikelijk dat ze onder een Turkse man gaan liggen.

:? :? Hè !? :=

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:58

MarlindeRooz schreef:
Ja daarom, als je MONOGAAM getrouwd bent en je gaat vreemd valt dit gewoon onder liegen, bedriegen en vreemdgaan.

Ik heb niks tegen open relaties en "rond neuken" zoals het hier wel eens genoemd wordt, helemaal prima maar maak daarmee niet BEWUST gezinnen kapot.

Het gaat niet om de seks, het gaat om het liegen en bedriegen tegenover waarmee jij je leven deelt, die van jou houdt en jou vertrouwt. Dat vind ik misselijkmakend, dat je zoiets kan verantwoorden tegen jezelf. Kijk dat je piemel zo denkt snap ik nog, maar je hoofd moet toch beter weten???

Ja helemaal mee eens

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:59

kimmie261 schreef:
Sgr1972 schreef:
Ik ben zelf ergens in de 40 en heb 3 serieuze relaties gehad in mijn leven.
Door alledrie ben ik aan de kant gezet voor een ander dus ik besef heel goed hoeveel pijn je iemand kunt doen hiermee!
De eerste was met een man die me na 6 jaar samenwonen vertelde dat hij een andere vrouw zwanger had gemaakt en daarmee verder ging.
De tweede was met een collega wat niet altijd even soepel ging, we woonden dan ook niet samen en na 3 jaar bleek hij vreemd te gaan.

Sgr1972 schreef:
Iemand er wel eens aan gedacht dat de vrouw in kwestie geen seks meer wil.....ook eerder al aangegeven. Maar wel getrouwd wil blijven en niet wil dat de man haar nog aanraakt....dus ms wil zij wel de lusten van het huwelijk...het geld... lekker thuis zitten en niet werken.... en hij mag niks...
Iedereen gaat ervan uit dat HIJ fout zit.... draai het om , misschien wil hij gewoon verantwoording nemen voor het gezin, bedrijf en kids...

blijkbaar ben jezelf dan ook niet zo goed 'onderhoudend' naar je vorige partners,aangezien deze hun zaad ook elders moesten lozen...

óf....zou deze meneer je dan toch je willen doen geloven in zielige verhaaltjes over zijn verrotte huwelijk,maar de goede man blijft voor de kindjes,gut gut,de weldoener...

eigenlijk is het zo'n beste peer +:)+

blegh geen goed woord voor over,voor deze egoistische actie,want dat is het,niet meer en niet minder...

Wauw.... dat is een vreemde opmerking... ben zelf ook belazerd door mijn exman. En ik kan je zeggen dat fat niks maar dan ook niks te maken had met wel of niet 'onderhoudend ' zijn :n
Sommige mensen zijn gewoon vreselijk egoïstisch en denken alleen aan hun eigen behoeftes. Of dat nou de spanning is, of behoefte aan nóg meer sex... Ongeacht wat dat met een ander doet... Mijn ex is bij al zijn partners tot nu toe vreemd gegaan (dat wist ik niet toen ik iets met hem begon natuurlijk) dus die zouden allemaal te weinig aandacht aan hem gegeven hebben? Nee dat geloof ik niet.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:00

Ik herhaal: zolang hij geen open kaart wil spelen hebben zijn kinderen sowieso geen inspraak.

Leuk die idealen van HC, maar dan moet de betreffende partij daar wel wat voor doen, dat komt niet aanwaaien :+
Blijkbaar doet dit stel het liever 'stiekum'.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:01

NatasjavE schreef:
Kinke schreef:
Het is maar net hoe je het ziet HC. Een ander kan een contract aangaan juist een daad van ultieme liefde vinden.

Een contract is prima. En noodzakelijk in deze tijd. Het hoeft geen huwelijk te zijn maar ik zou het toch heel dom vinden om als je samen woont geen samenlevingscontract te hebben.

En een huwelijk is inderdaad een samenlevingscontract + een feestje.

Je laat inderdaad aan de rest van de wereld zien, wij houden van elkaar.

En in mijn geval,...iedere rede voor een goed feest en een mooie jurk is er een.

Met een contract aardse zaken afspreken is gezond verstand.
Het heeft alleen NIETS met liefde van doen.
Het is een de voorziening voor als de liefde niet meer genoeg is :)*

Het feestje is symboliek, ritueel. Dat kan toch. JUIST zonder dat contractuele valnet.

ilayda

BaileyMix schreef:
Caatje87 schreef:

:? :? Hè !? :=[/quote]

Ja indd, dat was mijn reactie ook en de vrouwen die hier zitten zijn echt allemaal zo.

doezel2

Als ts scharrel van mijn man was. Was ze.nog lang niet jarig. Dit kan niet dit is stoken en een huwelijk.en teken dat je een steekje los hebt anders doe je dat niet.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:03

Volgens mij is HC niet de enige die een andere manier van denken verwoord, maar blijkbaar trekt hij er wel de meeste aandacht mee #ookeenkunst :D

Ik vind heel veel reacties nogal overdreven.. maar dat komt ook omdat ik persoonlijk relatieproblemen geen problemen vind.

En "bewust gezinnen kapot maken" ligt niet aan de derde, maar aan de tweede persoon (en soms ook gewoon aan de 1e persoon.. alleen wil een vrouw die in de slachtofferrol kruipt t liefst een schuldige aanwijzen ipv het hoofd hoog houden..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:03

Maar hoe kun je dan je droomhuis kopen? Dat lukt niet van 1 salaris...
Hoe regel je wie er op de kinderen past, stel de vrouw gaat minder werken en past op de kinderen omdat ze BEIDE niet willen dat het kind naar de opvang gaat.

Stel ze gaan uit elkaar met dikke ruzie, vrouw heeft te weinig inkomen en werkervaring om voor de kinderen te zorgen. En er is geen contract die zegt dat de man bij moet dragen...

Ja een relatie heeft niks met maken met "aardse zaken".

Misschien moet je even van je onrealistische wolkje afstappen HC.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:04

Muppett schreef:
Jannepauli schreef:
Goh... HC is in de zestiger jaren blijven steken, vrijheid en bloemetjes. *\o/* Wat gedateerd, een ouwe hippie!

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Geloof dat HC in meerdere topics voor open relaties - iig tegen monogamie - pleit.

Ik geloof niet dat hij zozeer voor open relaties pleit, maar wel voor openheid in relaties. Een wezenlijk verschil lijkt mij. En dus niet nodig om HC belachelijk te maken.

TS: zoals ik het nu zie (op nog niet eens de helft van dit topic) komen jouw acties voort uit wraakgevoelens. Je bent zelf nu een aantal keer bedrogen met bijbehorende pijn en emoties. Nu stap je bewust in een relatie met een getrouwde man, terwijl je heel goed weet welke pijn dit kan geven bij de andere vrouw.
Ik begrijp heel goed dat je jezelf wilt beschermen, maar waarom ten koste van een ander?

Cer

Re: Relatie met een getrouwde man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:06

Dat denk ik ook Paardennamen.. maar alles tegen de gevestigde orde is niet 'kies'...

En de instelling vrijheid en bloemetjes is heel zo verkeerd niet.. lekker retro :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:08

Ik vind het ook zeker geen verkeerde instelling, het kan ook best wel eens werken!

Ik heb wel echt een enorme hekel aan mensen die liegen en bedriegen. :=
En mensen die anderen bedriegen en kwaad aan doen omdat ze er zelf profijt van hebben.

Dat soort mensen gun ik serieus het licht in de ogen niet. :o

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:08

MarlindeRooz schreef:
Maar hoe kun je dan je droomhuis kopen? Dat lukt niet van 1 salaris...
Hoe regel je wie er op de kinderen past, stel de vrouw gaat minder werken en past op de kinderen omdat ze BEIDE niet willen dat het kind naar de opvang gaat.

Stel ze gaan uit elkaar met dikke ruzie, vrouw heeft te weinig inkomen en werkervaring om voor de kinderen te zorgen. En er is geen contract die zegt dat de man bij moet dragen...

Ja een relatie heeft niks met maken met "aardse zaken".

Misschien moet je even van je onrealistische wolkje afstappen HC.

Er lopen veel mensen tegen deze problemen aan, ook zonder ontrouw maar dat ze gewoon uit elkaar gaan. Iemand die een relatie heeft moet gewoon het fatsoen hebben om de broek aan te houden, iedereen wijst altijd naar de derde persoon maar nm 1 en 2 , dat is waar het om draait en in het geval van ts, die kerel houd hem al vijf jaar niet in de broek bij andere vrouwen. Dan ben je voor mij niets anders dan een grote waardeloze oetlul en zijn vrouw ook, dit merk je als partner. Misschien weet ze het wel en vind ze het allang goed dat hij zijn zaakje elders leegt, heeft ze er ook geen last van.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:10

MarlindeRooz schreef:
Ik vind het ook zeker geen verkeerde instelling, het kan ook best wel eens werken!

Ik heb wel echt een enorme hekel aan mensen die liegen en bedriegen. :=
En mensen die anderen bedriegen en kwaad aan doen omdat ze er zelf profijt van hebben.

Dat soort mensen gun ik serieus het licht in de ogen niet. :o

Op zich heb je een punt, maar ik vind dat er ergere problemen zijn in de wereld dan een beetje relatie troubles..
en daarin ben ik dan zelf helemaal niet haatdragend of agressief of wat.. echt zo niet de moeite om je daar druk om te maken..

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:10

ilayda schreef:

Ik dacht ook he??

Bulgaarse vrouwen kunnen niet verliefd worden en in mooie woorden geloven bij een turkse man?

Natuurlijk is het makkelijker om haar als prutsmuts te zien, het zgnd kwaad, maar bedenk dat je man toch echt een groot aandeel in het geheel heeft.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:11

MarlindeRooz schreef:

Aiiiiii, daar gaan we weer.
'Monogaam' en sexclusief KUNNEN samengaan maar HOEVEN dat niet.
Dat het in onze westerse huwlijksethiek hypocriet als hetzelfde wordt voorgehouden is gewoon FOUT.

Een samenlevingsvorm bestaande uit twee vaste partners is een monogame samenlevingsvorm. De sexuele afspraken kunnen hoogst creatief zijn en dat is dan heel wel mogelijk niet sexclusief.
Zo zijn broer en zus in 1 huis samen wonend economisch monogaam. Ze mogen wettelijk echter niets sex zijn, laat staan sexclusief.

Kijk naar de innuit. Monogame gezinsstructuren met partneruil, goepssex e.d.
Voor groepsbinding, spanningsvermindering, recreatie, genetische influx.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:11

Ik denk zelf dat die vrouw het niet door hoeft te hebben. :)

Als je een drukke baan hebt of werkt als vrachtwagenchauffeur dan ben je gewoon wel eens een nachtje / weekend weg. Gebeurd vaak genoeg.

Genoeg mensen die ik "ken" die er een vrouw op na hielden. :=
Allemaal mensen met een flinke baan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:12

Huertecilla schreef:
MarlindeRooz schreef:

Aiiiiii, daar gaan we weer.
'Monogaam' en sexclusief KUNNEN samengaan maar HOEVEN dat niet.
Dat het in onze westerse huwlijksethiek hypocriet als hetzelfde wordt voorgehouden is gewoon FOUT.

Een samenlevingsvorm bestaande uit twee vaste partners is een monogame samenlevingsvorm. De sexuele afspraken kunnen hoogst creatief zijn en dat is dan heel wel mogelijk niet sexclusief.
Zo zijn broer en zus in 1 huis samen wonend economisch monogaam. Ze mogen wettelijk echter niets sex zijn, laat staan sexclusief.

Kijk naar de innuit. Monogame gezinsstructuren met partneruil, goepssex e.d.
Voor groepsbinding, spanningsvermindering, recreatie, genetische influx.

Ik bedoel met monogaam getrouwd zijn dat je AFGESPROKEN hebt dat je niet het bed (of je geslachtsdeel) deelt met anderen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:13

Daarom staan die Inuit altijd zo breed lachend op de foto, spannend leven in de iglo. }>

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:16

MarlindeRooz schreef:

Of mensen die er een man op nahielden ;-)

Mungbean

Re: Relatie met een getrouwde man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:18

Oehoe, leuk die ideale gezinsvormen, maar in DIT topic gaat het om een meerjarig bewust bedrog. Heeft echt niets met open relaties te maken, hoe mooi men het ook weet te brengen......

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:20

Cer schreef:
MarlindeRooz schreef:

Of mensen die er een man op nahielden ;-)

In dit topic ging het over een man, ik ken ook alleen maar voorbeelden waarvan de man vreemd ging.

Alle 3 bij mij in de buurt *kuch*. Is niet een buurt met veel mensen, wel veel mensen met veeeel geld. :')

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 14:20

Ik vraag me echter af of de vrouw van die man niet toevallig ''iets'' vermoed. Want als TS en hij elkaar dan wel zien, wat zegt hij dan wel niet tegen zijn vrouw? Of laat ik het zo zeggen, als jullie niet bij elkaar zijn sturen jullie dan ook helemaal geen berichten over en weer naar elkaar? Zo ja, dan zou bij zijn vrouw toch ook al wel wat alarmbellen doen rinkelen (tenminste zou bij mij wel zo zijn). Want je schreef ook dat in zijn huwelijk de seks niet goed meer is, wat een VENT om zijn seksleven even met een andere vrouw te gaan delen zeg NOT!

Ik heb altijd al geroepen van ''blijf uit de buurt van andermans relatie en/of huwelijk''.

Echt waar als jij met mijn man aan het rommelen zijn TS dan heb je aan mij een verkeerde, en met mijn man heb ik dan flink portie appels te schillen.