xZiva_ schreef:Volgensmij Ron, toch? Mag ik een hulplijn? ik wil je wel helpen.......alleen weet ik het ook niet
ynskek schreef:ja de uil heeft ook een naam... nu zou je met zoeken een heel eind moeten komen Zivatis zelfs de eerste hit op google
Dott schreef:ynskek schreef:ja de uil heeft ook een naam... nu zou je met zoeken een heel eind moeten komen Zivatis zelfs de eerste hit op google Jup! I know... En ik wist ook echt wel dat die uil een naam heeft.. ik probeer Ziva uit te dagen tot 'verder nadenken' ghehehe...
Dott schreef:Google eens: uil ron wemelJA echt he! Ik had het ook al gedaan! Ik denk dat ze 'm op engelse resultaten heeft staan ofzo
xZiva_ schreef:Hahaha wat dom, mijn google stond op engels Koekeroekus Ja hehe, nu mag ik ook weer Hield me maar wijselijk stil, heb echt in een deuk gelegen.
Was met lianne aan het appen, waren al bang dat ze de Engelse naam door een vertaalmachine zou halen No offence
Gebruiker is Secret Santa van: (= al geraden door de ontvanger)1. : Takkie_Muis/Rebecca - 2. : Maureen95 / Maureen -3. : Murthul -4. : Beaversrun - 5. : Ynskek/ Ynske - 6 : Corelli, - 7. : Puck94 - n8. : Rubber_Duck/Simone - 9. : chelle_dora/Rachelle - 10.: Suuskipje/Suzanne - 11: Bhriseis - Alwiene12: Britt - 13: FLOVE / Lian - 14: Saaaash / Saskia - 15: _black_rose_/ Hanne -16: Quartel - 17: Banjer/Vera -18: Mars/Marcha - 19: Dott/Lianne20: xZiva_/Jerney -21: Rhyddid / Robin -22: _suus19_ / Susanna -23: Blinnii / Belinda -24: reusje0504 - 25. nuvel/Jamie - 26. Obelix/ Sandra -27. Mira283 / Selda - 28. Mariett -29. Cinderella -30. Alwiene - Bhriseis 31. Femke_L/Femke -32. Koekeroekus/Bertina - xZiva_33. Letsdunit -34. Rink -35. EngeltjeS / Devica -35. Choce -36. Ruitje -