BonteLisa schreef:Had een soort van date. Gingen eigk alleen een filmpje bij hem thuis kijken maar hij wilde nog ff langs de zuipkeet. Nouja prima, dus ik maar mee. Komen we binnen stelt me aan 3 mensen voor en Peert er dan uit. Kende dus helemaal niemand. Heb me er wel vrij netjes uit gered door gewoon mee te ouwehoeren. Maar was er niet bepaald blij mee. Na een uurtje komt hij weet tevoorschijn en vraagt of ik t leuk vond... Vraag me nog steeds af of hij een blad voor zijn kop had. Nog wel een leuke avond gehad daarna maar dat vond ik wel echt zo n afknapper
hahaha dit klinkt me wel heel bekend ^^ zo zijn mijn vrienden dan ook weer groot voordeel is dat je er een leuke vriendengroep aan over houdt
Mijn date keek ook even van "euhhh huh?". Gelukkig kon ie er wel mee lachen. (lacht hij nog steeds soms mee
Gewoon aanmelden en kijken. Misschien heb je wel een leuke match en dan zou je eventueel wat kunnen afspreken
. Het is echt een vleeskeuring. Maar ik heb inmiddels wel een vriend alweer 8 maanden 
. Gaf me gratis brood voor bij mijn hoofdgerecht noem maar op. En ik zag mijn vriend steeds geïrriteerder raken. Maar doordat ik dat zag werd ik echt knalrood de volgende keer dat de ober kwam. En toen was het : JA JE WORDT NOG ROOD OOK. Ik zo sorry maar dat komt echt door jou
. We kunnen er nu nog steeds om lachen
*verkeerde contex geplaast*