Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:41

BonteLisa schreef:
Had een soort van date. Gingen eigk alleen een filmpje bij hem thuis kijken maar hij wilde nog ff langs de zuipkeet. Nouja prima, dus ik maar mee. Komen we binnen stelt me aan 3 mensen voor en Peert er dan uit. Kende dus helemaal niemand. Heb me er wel vrij netjes uit gered door gewoon mee te ouwehoeren. Maar was er niet bepaald blij mee. Na een uurtje komt hij weet tevoorschijn en vraagt of ik t leuk vond... Vraag me nog steeds af of hij een blad voor zijn kop had. Nog wel een leuke avond gehad daarna maar dat vond ik wel echt zo n afknapper

hahaha dit klinkt me wel heel bekend ^^ zo zijn mijn vrienden dan ook weer groot voordeel is dat je er een leuke vriendengroep aan over houdt

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:55

Gebeurtenis 1:
Op je eerste date: als een echt paardenkoppel zaten we op een oud omgekeerd bad te praten (hebben 4 uur zitten babbelen). Dus zittend op een omgekeerd bad met uitzicht op onze paarden. Was heerlijk..
Tot we opstonden.
1) het was 30° ongeveer buiten en we zaten in onze warme rijbroeken daar
2) het bad was verroest, wat ik in mijn stress toen ik erop ging zitten totaal niet door had
3) ik was van stress zo hard aan het zweten( tja, het was ook wel heel warm) dat heel mijn rijbroek nat was (het bad waar we op waren gaan zitten was ook wel in de vlakke zon, was super warm) en de roest op mijn beige rijbroek had afgegeven.
:')

Stond ik daar dan, met mijn natte broek vol roestplekken, het was echt geen zicht :') Dat op zich is dus al gênant. Wat maakt het nog genanter? Dat je eigenlijk op weg was naar een frituur en dus nog onder de mensen moest komen die niet weten hoe je aan die natte broek kwam. OEPS

Gebeurtenis 2:
Struikelen en daarbij de persoon die mee is een gigantische stamp geven. (en zo nog scenario's)

Gebeurtenis 3:
Ok geen idee hoe ik dit gedaan heb, maar euh.. iets doodserieus willen zeggen, maar per ongeluk "WwwwOEF WWOEFFF" zeggen. Ik was in mijn gedachten afgedwaald bij mijn nieuwe hond en of die mijn huis nog zou heel houden terwijl ze alleen zat. Alleen was er kleine error geweest in de signaal overdracht van hetgeen ik wou zeggen en hetgeen ik dacht. SUPER gênant :+ Mijn date keek ook even van "euhhh huh?". Gelukkig kon ie er wel mee lachen. (lacht hij nog steeds soms mee :') )

Gebeurtenis 4:
Je bukken om iets op te rapen en horen dat je broek vanachter gigantisch hard scheurt... Date was van "leuk waar dit heen gaat, maar euh, in het vervolg misschien wel best wachten tot er geen omstaanders meer zijn" Heel gênant :')

Alle 4 waren trouwens met zelfde date, en we zijn na al die jaren nog steeds heel gelukkig :D

yvanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 18:08

Super leuk topic!!

Ik was met n vriend van me (nouja t was toen mijn vriend) we gingen skeeleren. En naar t strand Enzo en t was heel stil de hele tijd omdat we beide verlegen zijn. n k ben sws slecht met remmen met skeeleren dus dat faalde nogal. Nou na het skeeleren wist hij niks te doen en wij waren allebei echt verlegen xD dus belde hij n vriend om ook te skeeleren maarja dat kon hij niet dus hij vroeg om daar n film te gaan kijken. Nouja daar zit je dan tussen 2 jongens in. Samen met je vriend en n normale vriend omdat je allebei te verlegen bent xD (slecht uitgelegd maar t was op dat moment echt m faaal)

faal nummer 2
Ik zat met vrienden om n kampvuur in t donker (ik als enigste due niks gedronken had) in t bos en op n gegevenmoment zat de jongeh die ik heel leuk vond naast me schrok me dood. Hij was daarna heel lief aan t doen en we kregen wat samen. En ja beide verlegen. Op n gegeven moment Zegt hij "uh...zoenen? " xD ja hoe reageer he daar op als je verlegen bent. N dat heeft hij 3 x gevraagd. . Sws moet je t niet vragen dus dat faalde ook

Uiteindelijk zoende hij me deed ik mn ogen open zat er iemand echt gw 50 cm voor me neus ofzo mee te kijken! Faaal.

Andere faal
Ik had met een jongen n film gekeken (horror kan r srs miet tegen) en Door verlegen heid durfde ik niet anders te gaan zitten n toen ik opstond werd y zwart voor me ogen en me been was helemaal stijf of hij sliep dus ik liep soort van mank je hebt fan t gevoel dat je r doorheen zakt. N ga dan maar s de trap af drama maar heb achteraf wel kunnen lachen n t faalde gw

ik had nog n andere faal in me hoofd maar kan er zo snel niet meer opkomen. Sorry voor de spelfouten ik zit op mijn mob.

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 18:21

Iemand tips voor tinder? Ben eigk te schijterig om me aan te melden :')

Als ik t zo allemaal hoor moet ik vaker daten haha.

Anoniem

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 18:28

Een eikel was het absoluut ja :') dat je een meisje toch niet zo leuk vindt ok, maar ga haar niet overhalen om de laatste bus niet meer te pakken om haar een uur later naar huis te laten lopen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 18:29

BonteLisa schreef:

Tinder is helemaal niet eng joh :P Gewoon aanmelden en kijken. Misschien heb je wel een leuke match en dan zou je eventueel wat kunnen afspreken :)

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 19:01

Nou meiden ik ben weer singel. Het ging als volgt:
we hadden afgesproken elkaar om 18:30 te zien. hierna komt het volgende gesprek (we zouden gaan eten)
H: ik ga pas om 18:45 fietsen want dan is het weer beter
H: ook komt dit beter uit met het klaarmaken van eten.
I: Eet je thuis? (in gedachte: waarom zou hij eten klaarmaken als we uit eten gaan)
H: meer met klaarmaken. ouders nieuwjaarborrel
I:(in gedachte: wat heeft dat met ons etentje te maken): dus ik vraag om verduidelijking: waar ga je nou eten (want dan moet ik ook ergens eten vandaan halen als hij opeens thuis eet)
H: we hadden toch niet afgesproken kwa eten?
H: wat dacht jij dan?
I: we hadden gister afgesproken naar de wok te gaan. maar het is al geregeld ik ga nu met M eten. (hij reageerde heel lang er niet op terwijl hij het wel gelezen had. en ik moet ook eten.
H: ik was alleen eten aan het klaarmaken. ik raakte in de war. (het staat in de wassapp 40 berichten naar boven.

Vervolgens zijn we wat gaan drinken en zei hij gezien hoe jij daarnet reageerde op de wassapp maak ik het uit. En ik zei toen als je het volgende had gezegd had ik zo niet gereageerd: ik kan pas om 18:45 gaan fietsen omdat het weer dan beter wordt. Ook vinden mijn ouders het fijn als ik even het eten klaar maak.

Nou sorry hoor maar dit is misschien niet echt een faal maar het is wel typisch mannen.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 19:08

Haha wat een sukkel.. Doei en next!

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 20:54

pandour4evuh schreef:
Vervolgens zijn we wat gaan drinken en zei hij gezien hoe jij daarnet reageerde op de wassapp maak ik het uit.

You go girl, lach op je gezicht en door, wat denkt hij wel niet, sorry hoor maar als hij je waard was had hij niet zo gereageerd en had niet gereageerd als een 3 jarige.

De ware wandelend vast ergens rond. *\o/*

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 20:58

pandour4evuh schreef:
Vervolgens zijn we wat gaan drinken en zei hij gezien hoe jij daarnet reageerde op de wassapp maak ik het uit. En ik zei toen als je het volgende had gezegd had ik zo niet gereageerd: ik kan pas om 18:45 gaan fietsen omdat het weer dan beter wordt. Ook vinden mijn ouders het fijn als ik even het eten klaar maak.

Want een gefrustreerd appje is een reden om het uit te maken :+ Meid, wees blij dat je die kwijt bent :')

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 21:28

BonteLisa schreef:

ik ben via tinder een jongen tegen gekomen die 5 jaar geleden een kluisje naast mij had op school. was toen heel erg verliefd op hem maar durfde niks te zeggen. nu zijn we aan het appen en blijkt het echt een hele leuke jongen te zijn :D binnenkort misschien afspreken.

ik zou dus zeggen gewoon doen je weet maar nooit.

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 21:46

Toch maar tinder aangemaakt en het is hilarisch xd. Vind het wel echt een vleeskeuring en merk dat ik zelf niet snel tevreden ben :p en jammer dat t moois vaak verweg woont

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 22:55

BonteLisa je kan hem ook korterbij zetten :)
Alleen kun je dan het probleem hebben dat je op een gegeven moment niemand meer in de buurt hebt xd

esmee1008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 23:44

Omdat ik dan zeker weet dat hij geen volgende meisje zoent.. laat het volgende meisje het hem maar leren dan :')

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 23:52

Ik weet t xd dat is t nou juist.

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 10:15

Tinder is leeeukk :)). Het is echt een vleeskeuring. Maar ik heb inmiddels wel een vriend alweer 8 maanden <<)

Ik had wel een faal terwijl ik al maanden met hem had. We waren uit eten bij de italiaan en de ober gaf me overdreven veel aandacht :Y). Gaf me gratis brood voor bij mijn hoofdgerecht noem maar op. En ik zag mijn vriend steeds geïrriteerder raken. Maar doordat ik dat zag werd ik echt knalrood de volgende keer dat de ober kwam. En toen was het : JA JE WORDT NOG ROOD OOK. Ik zo sorry maar dat komt echt door jou _O- . We kunnen er nu nog steeds om lachen :)) de jaloezie was schattig :))

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 10:46

Wanneer leren jongens nou dat ze niet alleen over zichzelf moeten praten? Jongen net op tinder kon alleen maar over zijn sporten praten en hoe vaak hij t wel niet deed... Afgekapt met de vraag of hij buiten het sporten ook nog een leven had... En ontmatchen en NeXT!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 11:12

Oh had hem maar doorgestuurd hoor :+

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 11:15

Pff, ik vind het juist vervelend als ze maar blijven doorvissen over mijn leven en mijn vragen met 1 woord beantwoorden :Y)

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 12:39

Ik lees al heel de tijd ht topic mee..
ik zal mijn datefail er ook eens opzetten.

Had in augustus het uitgemaakt met mijn ex(was er al zeker 4 maand klaar mee!)Badoo weer eens aangemeld. Had ik nog blijkbaar. Kwam ik weer met een jongen aan de praat waar ik een jaar geleden mee had gepraat. Had toen zoiets van joh leuk een keertje wat drinken met iemand. Ik zou naar zijn huis gaan. ( vriendin verteld, adres gegeven, afgesproken dat ik iets zou laten weten.)

Nu komtie..

Ik gps ingesteld. Ik op de plaats. Ik gestuurd ik sta in je straat. Hij zo ja met een rode garagepoort al bellend. Ik zeg oh zie alle kleuren maar geen rode. Ik zeg wacht misschien sta ik wel aan het begin van de straat. Hoppa over en weer rijden in die straat. Niks gevonden. Huisnummer onbekend. Ik dacht ja hoor daar heb je zo een rotzak! Ik vriendin al op de hoogte gesteld. Hij belt weer. Zegt hij ja ik zie je ook niet. Ik zeg wacht zal nog eens op men gps kijken.
Ondertussen al 3 kwartier verder. Had het gehad natuurlijk, wou naar huis! Wat bleek nu.. je hebt hier in het dorp.. dezelfde straat naam. Enkel de ene met een laan erachter en met een straat.

We zijn nu al 2 jaar samen waarvan 8 maand samen te wonen. Krijg het nog vaak te horen!!

zo nu kruip ik terug onder men steen!

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 12:44

ik ben nu met een hele leuke jongen aan het appen die ik via tinder weer ontmoet heb (hij had een kluisje naast mij op het vmbo 5 jaar geleden) en hij is echt heel heel erg leuk. dus ik hoop op en date binnenkort.

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 19:47

Kom ik een oude maat ( ex van een niet zo aardige oud vriendin van mij) op tinder. Zit nu met hem te appen xd

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:14

oeww ik heb via tinder nu een leuke jongen leren kennen, app ik ook al weer een tijdje mee...
Die ook nog een vlakbij woont, hij woont toevallig ook nog vlak bij een manege waar ik vaak wedstrijden heb.
Nu vroeg hij wat ik dit weekend ging doen, ik zo heb wedstrijd bij "...." . hij zo oow echt dan kom ik natuurlijk kijken of je goed kan "Rijden" :o *verkeerde contex geplaast*

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:25

Foutje :)
Laatst bijgewerkt door Equisync op 13-01-15 20:28, in het totaal 2 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:27

Het ging toch over date FAILS hier of niet?