Gaaf die sneeuw! Het KNMI waarschuwt voor gevaarlijk weer vanaf vanmiddag.
Ik wilde naar het strand.
Dat kan wel,als je de lucht maar in de gaten houd.
Pandora2
Geplaatst: 02-08-14 11:55
Woehoeoeooeoe...kangoeroes in the snow ! Hier nu bewolkt met wat wind...net gereden, behalve lekgeprikt door de dazen, viel het kwa temperatuur goed mee
Hier in het noorden bloedheet. Is maar goed dat er wat wind staat. Hoop echt dat wij ook een keer regen krijgen. Is al weken geleden dat ee serieus wat hebben gehad.
En je voelt aan de lucht dat er weer wat aan zit te komen. Ik wacht zo lang mogelijk met naar stal gaan, zodat ik mijn paard na het rijden kan binnen laten. Dan slaap ik toch rustiger.
quartel
Geplaatst: 02-08-14 12:49
Tussen 16 en 17 uur is het hier zie ik, hoewel het wel erg betrekt nu al. Verder is het in de nacht niet echt heel erg.......misschien nog een lichte bui maar meer niet. De mijne staat helaas altijd in de nachten binnen, als dat niet nodig was geweest bleef hij mooi buiten vannacht.
Dat komt me heel bekend voor, Marcella. Maar het is zo lief...
Ik weet nog niet heel erg wat ik wil. Ik denk dat de merrie het prima vindt om weer naar buiten te gaan en een buitje over zich te krijgen, aangezien het vannacht rustig zou worden. Nu werd dat afgelopen zondag net zo gezegd. "Rustige nacht met hier en daar wat heiige laaghangende bewolking"... En toen hebben we vanaf 1:00 tot en met 12:00 onweer en zware regen gehad... Ik ben er dus nog niet uit...
So er hangen hier een paar best donkere wolken. Ik hoop dat de regen veel eerder komt dan ze zeggen. En dan vanavond lekker droog,kan ik mooi naar de paarden,ist ook gelijk minder warm. Nu ist hier 30 graden in de schaduw opt Noorden.
Ik hoor hier wat gerommel in de lucht.... Komt een berg donkere wolken aan en het begint ineens hard te waaien. Heerlijk hoor die wind. De regen mag nog heel eventjes wachten want dan heb ik de was droog
Bouwt in rappe tempo een flinke bui op. Hoor t al rommelen dus verwacht dat het los gaat.
quartel
Geplaatst: 02-08-14 14:19
Het lijkt hier vlak langs heen te scheren........word mijn was toch nog droog Ook mijn paard staat net buiten het grensgebied van de bui........Lucky us