Wat fotootjes van het 'proces' bij mij.
Laatste loodjes, laminaat in de gang moest nog gelegd worden.

Nieuwe badkamer net af:

Met m'n kluskatje:

De woonkamer:

De slaapkamer:

Toen ik net de sleutel had:

Vooraanzicht:

Kattenbakafzuiging boven:

Keuken:
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Konstantine schreef:Ik wilde hier al wonen vanaf het moment dat ik voor het eerst langs het gebouw fietste
De buitenmuur van de woonkamer is een en al raam (5 meter breed, 3 meter hoog), zoveel licht heb je in oude huizen vaak niet. En het is een stuk energiezuiniger dan een oud huis

Alleen er komt zoveel op je af ineens .. Ben al meerdere keren vergeten boodschappen te doen

. Ben ik hier nog wel welkom?
Gelukkig gaan wij zowat naast de Appie wonen!

, bon bewaren
Klein maar fijn hopelijk. Ik sta op plek 1 dus heb de keuze. Vind het wel super spannend. Ik ben dan misschien wel 'oud', op mijzelf gewoond heb ik nooit
(laatbloeier?). Ik vind de gedachte best spannend, alleen in een huis, en ga ik het allemaal redden met kosten. Ik laat het jullie weten of ik echt kan meepraten
Ik kan ook eventueel wat dingen overnemen als de vloer (laminaat overal), gordijnrailzen, rolgordijntjes voor de ramen, gasstelletje en wat kasten (speciale kasten op het overloopje tegen het schuine dag aan, op maat gemaakt door hem en super netjes). Dus dat is eventueel ook ideaal.
Er wordt als het goed is nog CV in geplaatst, dus dat is wel fijn. De buren stoken niet zo veel, dat is weer een minpuntje
Je stookt dus niet echt het samen warm. Dat vind ik ook wel iets, gas water licht wat dat gaat worden heb ik niet echt een idee van. Iemand hier indicaties? Tancreda4 schreef:Oh, zonder kachel is echt niet fijn!! Het vriest dan wel niet, maar het is wel koud zat....
Net bij het huisje wezen kijken, dit is echt wat ik in mijn hoofd had om in te gaan wonen. Leuke buurt, geen flat, en betaalbaar. Met de paarden erbij vind ik het wel spannend of ik het kan betalen, maar als ik het er dan met andere over heb blijk ik nog best goed te verdienen. Maar als je dan de paarden eraf haalt valt het wel weer mee![]()
Anyway het is hartstikke goed onderhouden. Zat goed in de verf, zag er super netjes uit. Klein maar fijn, maar wel een tuintje - in de zon! En een schuurtje. Echt te ideaal om waar te zijn eigenlijkIk kan ook eventueel wat dingen overnemen als de vloer (laminaat overal), gordijnrailzen, rolgordijntjes voor de ramen, gasstelletje en wat kasten (speciale kasten op het overloopje tegen het schuine dag aan, op maat gemaakt door hem en super netjes). Dus dat is eventueel ook ideaal.
Ik ga iig positief reageren, en dan kijken hoe het verder gaat met de woningbouw. Of zij mij wel goed genoeg vinden enzoEr wordt als het goed is nog CV in geplaatst, dus dat is wel fijn. De buren stoken niet zo veel, dat is weer een minpuntje
Je stookt dus niet echt het samen warm. Dat vind ik ook wel iets, gas water licht wat dat gaat worden heb ik niet echt een idee van. Iemand hier indicaties?
Dus kan daar ook niks op zien.
, kachel in de slaap bad en keuken werkt rest niet pff