Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:05

Het is moeilijk, maar zelfs zulke berichten moet je niet sturen. Je moet even helemaal niks sturen. Ga afleiding zoeken en probeer niet aan hem te denken. Het leven draait niet alleen om hem nu. Ja het is onwijs moeilijk! Maar je kan het! Hou er rekening mee dat hij misschien hele week niks stuurt etc. Wacht tot hij weer iets zegt.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:18

Dat wordt heel erg moeilijk, ik probeer gewoon normaal tegen hem te doen en hij kan dan zelfs niks laten weten. Afleiding heb ik eigenlijk niet. Ik had vant weekend een klein probleempje zeg maar, maar zelfs dat kon hem niks interesseren zei hij.

Als iemand het hele verhaal wil weten kan ik wel een pb sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:32

Je mag me best een pb sturen als je wilt, want weet hoe moeilijk het is! Mijn pb staat dus voor je open ;)

Jullie hebben ruzie, dan interesseert hem waarschijnlijk niks op dat moment helaas.. het is hard, maar waar. Kan je niet netflix downloaden. Naar de manege/eigen paard? School/werk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:55

Nou als ik zo behandeld zou worden was het toch echt heel snel klaar :\ Sterkte :(:)

Hier dit weekend bijna het huis van mijn vrouw in de fik gestoken met mezelf erbij; gaslek. Ik was me rot geschrokken, heb haar zelfs op haar werk opgebeld.

En ik heb d'r haar compleet verpest :=

Maar ze vindt me nog steeds lief...

Nu ben ik weer thuis, we zien elkaar volgende week dinsdag weer want dan is het vakantie :+:

Kijk nu al uit naar de zomer. Dan zijn we negen weken onafgebroken samen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 12:30

Lente jij hebt toch kinderen? Hoe doe jij dat met je relatie en je kids?

FNews ik zou me er echt geen aandacht meer aan schenken, hoe moeilijk het is. Speel een spel, lak je nagels, netflix inderdaad, lees een boek, ga hardlopen, neem een warm bad, ... etc. Zoek ergens wat afleiding, en give him hell later want wat een asshole. :=

Ons hotelletje voor de huwelijksnacht. :D Lekker cozy en een bubbelbad met regendouche haha.
AfbeeldingAfbeelding

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 12:37

FNews, wat een klein kind zo zeg. Ik zou echt niks meer van me laten hoor. Als hij dan eindelijk contact zoekt, ook nog niets van me laten horen. En daarna ergens hem flink de wind van voren geven. Hij mag best weten dat zijn gedrag onacceptabel is. Kan je naar een paardje toe? Dat geeft lekker flink wat uren afleiding.

Lente :') Beetje onhandig type? Haha, ik zie mezelf er voor aan ook zoiets te doen. Ik mag ook nooit het haar doen van m'n vriend -O-

Anthea, wauw! Dat ziet er gezellig uit! Waar is dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 12:51

Banff, Alberta, Canada. :)

Had alleen liever gehad dat ie wat dichter bij onze trouw locatie lag, toch 25 minuten rijden. Maarja, kan niet alles hebben. :+ We hadden eerst een andere trouwlocatie, maar we hebben toch liever meer natuur voor mooiere foto's. :)
Ik ben wel verliefd haha <3
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:06

Wauw Anthea!!!!

Ja ik heb kinderen. Als zij bij mijn ex zijn kan ik naar het Oosten. Als ze bij mij zijn en mijn vriendin hoeft niet te werken komt zij naar mij. De kinderen zijn gelukkig dol op haar en zij op hen. Het scheelt dat er bij ons maar 150 km (3 uur OV of 2 uur met de auto) tussen zit.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:14

Anthea wauw ziet er mooi uit.

Wind van voren geven doe ik niet. Als hij me weer wat stuurt ga ik gewoon normaal doen.

Wat is netflix? :o i

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:16

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:19

Ik heb dan nog wel geen lange afstandsrelatie, maar alles tussen mij en hem zit eigenlijk goed. Behalve ons gevoel over de afstand en hoevaak we elkaar kunnen zien... Dus als jullie t goed vinden lees ik lekker mee :)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:32

Anthea schreef:
Lente jij hebt toch kinderen? Hoe doe jij dat met je relatie en je kids?

FNews ik zou me er echt geen aandacht meer aan schenken, hoe moeilijk het is. Speel een spel, lak je nagels, netflix inderdaad, lees een boek, ga hardlopen, neem een warm bad, ... etc. Zoek ergens wat afleiding, en give him hell later want wat een asshole. :=

Ons hotelletje voor de huwelijksnacht. :D Lekker cozy en een bubbelbad met regendouche haha.
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]

Zou je wel een beetje beleefd kunnen blijven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:32

:')

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:33

[quote=roescha"]Ik heb dan nog wel geen lange afstandsrelatie, maar alles tussen mij en hem zit eigenlijk goed. Behalve ons gevoel over de afstand en hoevaak we elkaar kunnen zien... Dus als jullie t goed vinden lees ik lekker mee :)[/quote]

Ik vind het prima hoor. Welkon :)
Kun je me wat meer vertellen over de afstand?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:37

Tuurlijk kan ik dat. Maar zal dan wel meer info moeten geven dan alleen afstand.

Ik: Zwolle, studerende, daarnaast aan het werk, eigen woning en 2 konijnen :)

Hij: rotterdam, thuis wonend, werkt op een boot waardoor hij 2 weken werkt en dan 2 weken thuis is.

Lange termijn denken: hij kan ivm z'n werk niet hierheen verhuizen. Ik ben niet plaats gebonden, maar Rotterdam is niks voor mij.

Dat ik op lange termijn denk is omdat ik hem nu al zo lang ken en na pogingen om afstand te doen van hem.. Nog steeds onwijs veel om hem geef en graag bij hem wil zijn.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:40

Ik meld me hier ook maar even. Het is nog net geen relatie, maar zit er wel hard aan te komen! Zaterdag heeft ie zelfs zn lenzenvloeistof hier (bewust) laten staan :))

Ik woon in Diemen, vlakbij Amsterdam en hij in Emmen. Hij komt vooral graag hier omdat Amsterdam leuker is dan Emmen en hij nog thuis woont en ik niet :P

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 13:44

maroescha is er verder geen enkele andere oplossing?

Margoooo das super dus ;)
Emmen Amsterdam is ook wel een aardig eindje toch?

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:08

Ja, 2,5 uur met de trein. Behoorlijk tripje, maar vooralsnog heeft ie dat graag voor me over :D

Ik heb hem al aan een aantal vriendinnen voorgesteld, en iedereen vind ons echt super leuk samen, en dat we echt verliefdheid uitstralen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:20

FNews schreef:

Naja, ik wil hier nog beginnen aan m'n volgende studie..
Maar volgende x als ik hem zie gaan we het er wel over hebben.. Want eigenlijk is het het proberen wel waard :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:24

Wat gaaf anthea! Mooi hoor :)

Ik mag wel het haar van mijn vriend scheren, maar durf het niet := Vind een kort koppie denk ik niet leuk bij hem staan, als zijn haar zon 10 cm is vind ik het leukst :Y) alleen dan gaat die meestal naar de kapper om het bij te knappen, want het is dan zo lastig dat haar.

Welkom nieuwelingen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:26

maroescha schreef:
FNews schreef:

Naja, ik wil hier nog beginnen aan m'n volgende studie..
Maar volgende x als ik hem zie gaan we het er wel over hebben.. Want eigenlijk is het het proberen wel waard :)

In rotterdam of waar jij zelf woont? Misschien een leuke stad tussen beide in?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:31

@peca: liefste waar ik zelf woon omdat ik hier verkorting op m'n studie krijg en dat precies past binnen stufi wat ik nog krijg :)

Maar eerst maar eens weten hoe hij erover denkt.. Of het voor hem ook het proberen waard is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:40

maroescha schreef:
@[naam]: liefste waar ik zelf woon omdat ik hier verkorting op m'n studie krijg en dat precies past binnen stufi wat ik nog krijg :)

Maar eerst maar eens weten hoe hij erover denkt.. Of het voor hem ook het proberen waard is.

Ik zou dan toch voor je studie gaan, zeker als je dan ook verkorting kan krijgen :o
Want zou je anders dus naar rotterdam verhuizen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:49

Nou, ik verhuis sowieso niet naar Rotterdam :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 14:51

Oke.

Wat als allebei gewoon echt de stad perse niet uit wilt waar diegene woont? Volgens mij krijgen wij (vriend en ik) last van. Ik wil sowieso niet in zijn stad wonen, voel me daar helemaal niet thuis en hij wilt zijn stad niet uit -O-