Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sterkte 

Lekker cozy en een bubbelbad met regendouche haha.
Beetje onhandig type? Haha, ik zie mezelf er voor aan ook zoiets te doen. Ik mag ook nooit het haar doen van m'n vriend
i
Anthea schreef:Lente jij hebt toch kinderen? Hoe doe jij dat met je relatie en je kids?
FNews ik zou me er echt geen aandacht meer aan schenken, hoe moeilijk het is. Speel een spel, lak je nagels, netflix inderdaad, lees een boek, ga hardlopen, neem een warm bad, ... etc. Zoek ergens wat afleiding, en give him hell later want wat een asshole.
Ons hotelletje voor de huwelijksnacht.Lekker cozy en een bubbelbad met regendouche haha.
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
[/quote]

FNews schreef:maroescha is er verder geen enkele andere oplossing?
Margoooo das super dus
Emmen Amsterdam is ook wel een aardig eindje toch?

Vind een kort koppie denk ik niet leuk bij hem staan, als zijn haar zon 10 cm is vind ik het leukst
alleen dan gaat die meestal naar de kapper om het bij te knappen, want het is dan zo lastig dat haar.
maroescha schreef:FNews schreef:maroescha is er verder geen enkele andere oplossing?
Margoooo das super dus
Emmen Amsterdam is ook wel een aardig eindje toch?
Naja, ik wil hier nog beginnen aan m'n volgende studie..
Maar volgende x als ik hem zie gaan we het er wel over hebben.. Want eigenlijk is het het proberen wel waard
maroescha schreef:@[naam]: liefste waar ik zelf woon omdat ik hier verkorting op m'n studie krijg en dat precies past binnen stufi wat ik nog krijg![]()
Maar eerst maar eens weten hoe hij erover denkt.. Of het voor hem ook het proberen waard is.