Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 08:55

Heb je wat acteer materiaal van jezelf waarvoor je betaald kreeg, zoe? Ik kon je op jou modellenbureau niet vinden. Ben erg benieuwd!

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 09:42

Ja natuurlijk heb ik dat, weet alleen niet hoe ik dat hier moet plaatsen. En sta er inderdaad nog niet op omdat we de shoot nog niet hebben gedaan en Martine (van wie het is) in elk geval haar eigen foto's erbij wilt. Ik ben er wel al op gesprek geweest en ben dus al toegelaten, maar voor ik op de site en in de app te zien ben moet ik eerst de shoot doen, maar aangezien ik op het moment erg druk ben word het telkens uitgesteld, eigenlijk stond hij namelijk vandaag maar omdat ik me al niet goed voel en ook nog autorijexamen heb zometeen waar ik al tegenop zie hebben we besloten het uit te stellen.

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:39

_Pansy_ schreef:
Vanochtend de shoot gehad die ik eigenlijk vorige week zou hebben, het was nu veel beter weer! :)
Model is het zusje van Avonturier op bokt. Het was erg leuk en ik ben ook tevreden met de foto's. :j
En omdat veel mensen hier wel benieuwd waren, hier een klein voorproefje (zijn zo even 3 foto's uit de hele serie hoor, maar het geeft een klein beetje een idee).

http://i746.photobucket.com/albums/xx11 ... e77aad.jpg

En hier een link met een aantal foto's:
http://enjoylivingwithgod.blogspot.nl/2 ... orest.html

Voor de modellen hier geldt ook (zoals in de link geschreven staat), mocht het je leuk lijken ook een keer op deze manier een shoot bij mij te hebben, laat het dan maar weten! Ik denk dat ik wel vaker een soortgelijke shoot (wel weer anders natuurlijk) wil doen, heb nog veel ideeën. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 15:06

_Pansy_ schreef:
_Pansy_ schreef:
Vanochtend de shoot gehad die ik eigenlijk vorige week zou hebben, het was nu veel beter weer! :)
Model is het zusje van Avonturier op bokt. Het was erg leuk en ik ben ook tevreden met de foto's. :j
En omdat veel mensen hier wel benieuwd waren, hier een klein voorproefje (zijn zo even 3 foto's uit de hele serie hoor, maar het geeft een klein beetje een idee).

http://i746.photobucket.com/albums/xx11 ... e77aad.jpg

En hier een link met een aantal foto's:
http://enjoylivingwithgod.blogspot.nl/2 ... orest.html

Voor de modellen hier geldt ook (zoals in de link geschreven staat), mocht het je leuk lijken ook een keer op deze manier een shoot bij mij te hebben, laat het dan maar weten! Ik denk dat ik wel vaker een soortgelijke shoot (wel weer anders natuurlijk) wil doen, heb nog veel ideeën. :j

Leuk! Ik woon bij je in de buurt dus ik wil best wel een keer model staan hoor :)

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 17:57

Super! Zal ik onthouden! :)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 20:06

Mooie foto's zeg. Het lijkt mij ook heel leuk model te staan voor je maar ik woon in Rotterdam/Utrecht dus wordt misschien een beetje ver helaas.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-14 10:32

Last minute model aanvraag binnen gekregen, zo als een gek richting Den Haag voor een super gaaf moodboard :) Met jurken en dergelijke! Moodboard als volgt;

http://i62.tinypic.com/29zvskx.jpg

Ben zeer benieuwd naar de resultaten!

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 10:54

Ooohw wat leuk :j

Succes!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:01

Mooi moodboard :j Wat is OV toch heerlijk he, ik wou dat ik dat nog had..

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:09

Gaaf courses, have fun :) Benieuwd naar het resultaat

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 11:48

Mooi moodboard! Ik zit nu in de trein onderweg naar het TMO voor een modeshow. Zal 8 shows lopen in de stijl van Barbie (de pop dan niet de BN'er).

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 12:04

Leuk Nessie :D foto's als je klaar bent?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 12:09

Er is van te voren een shoot gepland en worden tijdens de show ook foto's gemaakt dus zal wat plaatsen!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 16:23

Klinkt gaaf Nessie!!

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:14

In het eerste topic heb ik een poosje meegepraat en ook een account aangemaakt op mm. Nu werd ik benaderd door jonathan adler voor een test shoot in Amsterdam. Kent iemand deze fotograaf? Ik mag iemand meenemen enz dus het lijkt oké, maar toch ben ik benieuwd naar ervaringen.

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 11:38

Als dit zijn profiel is zal ik het persoonlijk niet doen. Foto's van vooral meiden in bikini's (zal waarschijnlijk wel zijn ding zijn, natuurlijk niets mis mee) en de kwaliteit is nou niet echt je-van-het (veelal oncharmante poses). Hier zie je zijn 'normale' foto's, zitten enkele leuke foto's tussen, maar is dus niet erg consequent.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 12:23

Oh wat fout :') die zelfportretten met die modellen ook :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 12:53

Wat is MM?

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 12:56

Dat was dus ook precies wat ik dacht, er zitten een paar dingen tussen waarvan je denkt, goh netjes. Maar al die bikinishots met vage poses enz vind ik zo vreemd. :P Dus vandaar dat het me slim leek hier eens te vragen of mensen hem misschien kennen.

MM is modelmayhem. :)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 13:07

Ik zou daar inderdaad ook niet mee in zee durven Ann_moi. Sowieso zijn de foto's niet altijd even scherp, maar ook de foto's samen met de bikinie-modellen vind ik een raar tintje geven aan zo'n fotograaf. Ik vind het ook apart dat hij 2000 foto's op zijn facebook heeft en niet zelf de foto's uit kan filteren. Ik denk dat je na een fotoshoot bij hem al snel met je giechel op zijn pagina staat en dat zou ik zelf minder fijn vinden.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 19:03

Wat een gruwelijk suffe stijl (als in cliché, weinig origineel) van fotograferen heeft hij zeg, het spijt me. :+

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 20:35

Ben nu ook nieuwschierig geworden <<)

Even gekeken...er zitten best technisch goede foto's bij.
Maar ze spetteren niet. Ik mis echt tja het pakkende..

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 20:40

ThreeFingers schreef:
Ben nu ook nieuwschierig geworden <<)

Even gekeken...er zitten best technisch goede foto's bij.
Maar ze spetteren niet. Ik mis echt tja het pakkende..

:j , die modellen staan er een beetje saai bij

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 21:10

Bedankt allemaal! Meelshoot was ook leuk, wel een enorme bende stond telkens te niezen en met traanogen want die troep zat echt overal :')

Overigens is mijn haar best anders nu op die foto's was het nog lang, nu is het (voor mijn doen :)) ) kort en de beide zijkanten zijn geschoren

Afbeelding

_Pansy_ shoot is mooi geworden!

_Zoe wat leuk dat je veel betaalde opdrachten hebt. Ik vind het bureau nogal amateuristisch eruit zien :o Ik vind je niet echt een 'professionele modellenlook' hebben (maar ben ook niet zo gecharmeerd van de foto, dus miss kom je op andere veel beter tot je recht :D ). Maar goed, dat vind ik van de meeste hier (inclusief mezelf uiteraard :P )

Courses en Nessie ben erg benieuwd!

DW_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 21:53

Gaaf!!

Ik heb zondag weer een shoot in Roden!
Ben heeeeul benieuwd wat het resultaat brengt. :)