trouwen in 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 19:13

Ja wil graag dat ie netjes aansluit, en dat geeft ook net wat meer steun. :)

Wat voor sierraden dragen jullie? Ik zit te denken aan deze oorbellen, maar ik draag eigenlijk nooit oorbellen. Een oorlel is ook een beetje groter waardoor oorbellen vaak niet blijven zitten.

Ziegfeld Collection Drop Earrings

Ziegfeld Collection Black Onyx Drop Earrings

En deze vind ik ook mooi, maar misschien te kinderlijk. Vind hem ook duur vergeleken met de andere 2 en misschien een beetje zonde van het geld, het is maar zilver.
Tiffany Enchant™ Heart Earrings

Zou het ook niet erg vinden om geen oorbellen te hebben..

Verder had ik graag mijn Infinity ketting om gehad maar daar zie je toch niks van met mijn jurk, aangezien deze kant tot de nek heeft.
Het is eigenlijk ook geen mooi/speciaal bruidssieraad, meer sentimenteel zeg maar. :D

Wat hebben jullie als je something borrowed? Of doen jullie daar niet aan?

Sorry voor de lange post haha.
Vind het eigenlijk nog steeds heel raar dat ik ga trouwen en besefte het pas toen ik die stickers met onze namen zag. _O-
Kunnen jullie allemaal goed overweg met je schoonfamilie?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 20:51

Anthea schreef:
Ja, ik heb uiteindelijk deze besteld. Cups sluiten alleen niet mooi precies aan waar ik me kapot aan erger, dus mijn moeder zet er straks van die foam pad dingetjes in. :))
http://www.vrouwenlingerieshop.nl/bruid ... g-423.html

Wow, nice!

Qua sieraden, misschien kun je iets van een subtiel knopje nemen? Een klein pareltje als je daarvan houdt of een wit steentje?

Ik weet nog niet wat ik doe, ligt ook aan wat voor jurk ik straks uit kies. Als ie wat drukker is qua steentjes en versiering dan houd ik het heel subtiel met de sieraden. Als de jurk weinig bling heeft dan durf ik wel iets meer uit te pakken ermee.
Something borrowed heb ik niet, geen idee of ik t nog ga vinden.

vuurneon

Re: trouwen in 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 21:18

Ik heb een open halslijn dus daar komt een sieraad die wat groter is dan normaal (jurk is vrij eenvoudig) met doorzichtige glasparels en zoetwaterparels en bijpassende oorbellen. Kleine hangers :) heb mijn haar opgestoken, dus dat is mooi. Zilver verder; trouwring wordt ook van zilver. Dus ik heb vrij veel sieraden wat dat betreft maar dat past heel mij bij de halslijn en dus de vrij eenvoudige jurk :) vandaar ook de 'bling' op de schoon :D

Een mooi parelknopje kan ook erg leuk zijn, je jurk is al veel om te zien Anthea :j (in goede zin natuurlijk! Maar kant trekt al veel aandacht)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 21:18

Dit is een zoet water parel, $195 excl tax. Op zich wel chique. :j Weet niet of ie blijft zitten, maar kan tegen die tijd langs de winkel wel uitproberen.
Aan de andere kant vind ik het wel weer veel geld. :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 21:19

Oei! Wat een prijs, bijna duurder dan je jurk :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 21:21

Die is mooi! Vast wel goedkopere te vinden hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 21:21

Duurder dan mijn jurk. _O- Maar alles is duurder dan mijn jurk want mijn jurk kostte bijna niks. :P
Mijn torselet is duurder dan mijn jurk, haar & makeup is duurder, schoenen zijn duurder.. :')

Goedkopere kan ik vast wel vinden, maar ik heb best wel een Tiffany tik. :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 21:24

Mooi erfstuk alvast haha :D

Mijn sieraden waren niet zo duur maar zeker duurder dan de trouwringen samen zullen zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 21:29

Ja het voordeel van Tiffany is dat het zijn waarde wel behoudt. Nadeel is dat je heel veel betaald. _O-

Onze trouw ringen waren niet zo duur, samen voor minder dan $400. :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 21:31

Ik heb een budget tot 200 euro dus moet wel willen :) heb ze al voor 100 euro gezien voor 2, maar ik wil er graag een steentje in (en het maakt mij echt niets uit of het echt nep is :') ) ben meer van de oorsieraden en kettingen dan ringen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 22:58

Ik heb ook niks met ringen, die van ons zijn heel simpel. :) Zwart carbon fiber, die van mij heeft 1 diamantje. :P

Ik heb net mijn haar & makeup artiest geboekt! Ik denk dat ik voor een makeup trial ga, maar niet een hair trial. Het kost mij nu $204 inclusief 15% fooi en 5% btw.
Niet mijn eerste keuze, maar mijn eerste keuze bleek achteraf een arrogante trut. :')

Dit is hoe ik mijn haar wil, imo moet dat zonder hair trial wel lukken. Mijn makeup wil ik ook vrij natural, maar ik denk dat ik wel zeker wil weten dat het goed blijft zitten en niet too much is, etc.. Makeup trial kost $65.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 09:05

Anthea, ik weet niet hoe lang je haar is, en je zegt dat je kant van je jurk tot aan je hals doorloopt.....vaak wordt los haar dan afgeraden, omdat het je jurk bedekt. Werd bij mij ook gedaan, maar mijn haar is net van zo'n lengte dat het nog gaat. :)

Qua sieraden heb ik http://www.lemony.nu/collectie/bruidske ... et%20bloem als ketting. Ik heb ook een hoogsluitende jurk, en de coupeuse past de halslijn aan op de ketting. :)
Als armband http://www.lemony.nu/collectie/bruidsar ... kristallen, en kam in mijn haar http://www.lemony.nu/collectie/bruidska ... 0bruidskam. Oorbellen zitten er bij, maar heb geen gaatjes. :')

Mijn kapsel is gebaseerd op dit voorbeeld:

Afbeelding

Alleen is mijn haar een stuk korter, zeker met wat krullen erin. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 10:23

Mijn haar is niet zo lang, net over mijn schouders. En ga eind maart nog naar de kapper. :)
Mooie ketting! Heb even op de site rondgekeken, ze verkopen mijn tiara ook. Hij is daar alleen 20 euro duurder. :P

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 10:50

Oh dat kapsel is te gek Neon! Ik sla hem ff op :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 10:53

niemand die hier dus nog aan sluiers doet :))

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 10:55

Nou ik wil er wel eens een passen om te kijken hoe het staat. Maar ik denk dat t niet zo mijn ding is.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 10:59

Ik heb er 1 aangehad maar het stond gewoon niet :(

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 11:00

Wat een mooie kapsels komen er voorbij :D .

Mooie sieraden Anthea!

Ik heb (overdag) een sluier :)) . (mijn kapsel met sluier :) http://www.mijnalbum.nl/Foto550-RY7HLFN4.jpg )
Lees hier voornamelijk mee in het topic want de laatste drukke week is hier aangebroken :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 11:01

Ohh ga je volgende week al trouwen? Spannend!! :D

Wij trouwen niet in een kerk, dan past een sluier niet zo. :P

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 11:04

Wij trouwen op 1-4-2014 :D .
Morgen gaan we de trouwkleding ophalen en aankomende week de laatste dingen doen en regelen.

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 11:10

Spannnnend calice!

Ik heb ook een sluier :j

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 13:22

Ik heb ook een sluier Sammie :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 17:31

Ik ben helemaal fan van de locatie waar we vrijdag geweest zijn <3

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-14 21:37

Ik heb ook een sluier :j

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 14:15

Ik heb ook een sluier geprobeerd, vind t wel wat hebben, nog iets meer bruidachtigs :P
Waar ben je geweest Jans?