xxxlottie schreef:Iedereen bedankt voor de lieve reacties. Ik vind praten niet zo, dan weet ik het ineens allemaal niet meer en is er opeens niks meer aan de hand. Schrijven vind ik ook maar niks. Typen vind ik persoonlijk dan nog het fijnst. Al komen er dan vaak wel kromme zinnen uit omdat mijn gedachten zo snel gaan en mijn vingers niet zo snel mee kunnen komen![]()
En mijn vader apart nemen al meerdere keren geprobeerd, hij wil de confrontatie (volgens hem gezeur) niet aangaan. Als ik het er niet mee eens ben dan ga ik toch gewoon het huis uit, zo simpel is het volgens hem.
Haha, ik moest even lachen om datgene wat je zei over dat je zoveel wílt schrijven,maar dat je vingers dat niet bij kunnen houden, komt me erg bekend voor.Ikzelf heb ook wel 's een poging gedaan om een soort van dagboek bij te houden, want dat was goed voor me zei m'n Psychologe...Maar ben er gauw weer mee gestopt, want in mijn hoofd wordt het er alleen nog maar drukker van, omdat ik moeite heb met dingen goed te omschrijven, en dan ga ik daar weer veel te veel bij na denken, nee laat dan maar haha.