Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:Pups net alvast op mp gezet, vind het helemaal niet leuk eigenlijk..
Heb mijn eerste reactie ik heb niet veel geld maar wel een warm mandje al binnen..
my_precious schreef:ik krijg nog steeds onzettend veel mail voor mijn kingland jasje ter waarde van 289 euro.
kreeg ik vandaag een mail van iemand die gewoon al 5 dagen aan het mailen is dat ze 40 euro incl toch wel te duur vind maar wel 32 euro incl wil betalen.
ppfff wordt zo moe van zulke mensen..
al 6 dgn aan het mailen en dan 25 euro nog teveel vinden..
heb maar gezegd dat het dan helaas over gaat ik doe hem niet weg voor 25 euro.
vind 35 al niet veel.. en heb gezegd dat ze dan maar in de winkel moet gaan kopen in de uitverkoop.. dan heeft ze met geluk hem nog voor 150 euro.
wat een moeilijke mensen heb je toch op marktplaats.
my_precious schreef:dees_daan schreef:Pups net alvast op mp gezet, vind het helemaal niet leuk eigenlijk..
Heb mijn eerste reactie ik heb niet veel geld maar wel een warm mandje al binnen..
dat hebben wij ook regelmatig gehad met onze chihuahua pups.. die willen ze het liefst gratis hebben..
ze hebben niet veel geld maar willen wel zo'n hondje...
als je al niet veel geld heb vraag ik mij af hoe ze zo'n pup willen onderhouden zeg!!..
als ik al zie wat ik kwijt ben aan eten voor 2 grote honden en een kleine in de maand is al 100 euro.. dan komen spulletjes entingen en ontwomen enz enz er nog bij..
zulke mensen reageer ik gewoon niet een meer op.
dees_daan schreef:my_precious schreef:
Pups net alvast op mp gezet, vind het helemaal niet leuk eigenlijk..
dat hebben wij ook regelmatig gehad met onze chihuahua pups.. die willen ze het liefst gratis hebben..
ze hebben niet veel geld maar willen wel zo'n hondje...
als je al niet veel geld heb vraag ik mij af hoe ze zo'n pup willen onderhouden zeg!!..
als ik al zie wat ik kwijt ben aan eten voor 2 grote honden en een kleine in de maand is al 100 euro.. dan komen spulletjes entingen en ontwomen enz enz er nog bij..
zulke mensen reageer ik gewoon niet een meer op.
birte schreef:my_precious schreef:ik krijg nog steeds onzettend veel mail voor mijn kingland jasje ter waarde van 289 euro.
kreeg ik vandaag een mail van iemand die gewoon al 5 dagen aan het mailen is dat ze 40 euro incl toch wel te duur vind maar wel 32 euro incl wil betalen.
ppfff wordt zo moe van zulke mensen..
al 6 dgn aan het mailen en dan 25 euro nog teveel vinden..
heb maar gezegd dat het dan helaas over gaat ik doe hem niet weg voor 25 euro.
vind 35 al niet veel.. en heb gezegd dat ze dan maar in de winkel moet gaan kopen in de uitverkoop.. dan heeft ze met geluk hem nog voor 150 euro.
wat een moeilijke mensen heb je toch op marktplaats.
35 is wel erg weinig, ik heb een tijdje terug mijn 3 jaar oude anky jasje twv 160 verkocht voor 40 euro excl. moest ook nog in pakket verzonden worden
roxiie schreef:Maar op MP trek je in 85% van de gevallen ook wel een 'apart soort volk' aan als het om kittens en pups gaat.
Ik zou er zelf ook nooit voor kiezen om mn pups via MP te verkopen, zeker niet als het rashonden zijn..
Weet niet hoe dat in jou geval zit?
roxiie schreef:Maar op MP trek je in 85% van de gevallen ook wel een 'apart soort volk' aan als het om kittens en pups gaat.
Ik zou er zelf ook nooit voor kiezen om mn pups via MP te verkopen, zeker niet als het rashonden zijn..
dees_daan schreef:roxiie schreef:Maar op MP trek je in 85% van de gevallen ook wel een 'apart soort volk' aan als het om kittens en pups gaat.
Ik heb duidelijk in de advertentie staan dat de pups niet zomaar weg gaan, ik heb ze er nu ook al op gezet zodat mensen nu al kunnen reageren en ik tijd heb om fijne baasjes te vinden, eigenlijk iedereen gebruikt mp.. De pups gaan ook zeker niet met iedereen mee, wil wel weten waar ze terecht komen, daar rekening mee houdend zie ik niet wat er verkeerd is aan mp, zelfs mensen van de rasvereniging hebben er pups op.
Het zijn rashondjes, mams heeft alleen een ARFE-stamboom dus de pups krijgen die ook, geen FCI-stamboom dus.
my_precious schreef:vind ik ook hoor dees, ik deed ook als ik een echo gedaan had en zeker wist dat mijn honden drachtig zijn een aankondiging vanwege reserveringen..
dan heb je ook wat meer zekerheid.. en heb altijd van mensen netjes een aanbetaling gehad.
vroeger fokte ik nog met de engelse stafford en dan had je soms 10 pups.. aangezien ik shows liep en de honden uit hele goede bloedlijnen had zette ik ook een aankondiging op marktplaats neer.. zo kan je ook goed kijken of een pup geschikt is voor die personen die reageren of echt interesse hebben.
my_precious schreef:ja precies ik doe het ook zo.. bij mij blijven de chi pups altijd 10 wkn en de pitbull pups meestal 8 a 9 wkn.. ik wil bij ook altijd dat de pups de 9 wkn enting nog bij mij krijgen.. dan weet ik zeker dat ik er goed aan gedaan heb..
vind je het niet moeilijk ze weg te doen?
ik kan er nooit geen afstand van doen als het aan mij had gelegen dan had ik alles gehouden, het is dat mijn man dan een stop erop zet haha..