Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 15:40

Ik ben ook wel benieuwd.. :o

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 16:25

En is ze nog gekomen voor de kinderkamer?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 16:31

*\o/* *\o/* (hopelijk niet te vroeg)

Yes weliswaar een beetje laat, maar toch gekomen , de kinderkamer akkoord (wachten op aanbetaling) en de box er ook bij!
Kan ik eindelijk het nieuwe bed voor mijn dochter bestellen :D

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 16:49

Tv ook net opgehaald. Sluit ik hem aan lopen er potverdikkie rode strepen door het beeld. Waarschijnlijk Door het verplaatsen gebeurt. Plasma is al zo gevoelig. Dus opgezocht wat laten maken kost. Helaas duur. Dus tv voor de helft verkocht :(. Maar ja het is niet anders

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 17:38

Dat is balen!!

Zojuist ons logeerbed opgehaald (had ik op MP gezet want de kamer in ons nieuwe huis is helaas kleiner dan ons vorige :P )
Man was helemaal blij en vond hem er super uitzien :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 21:49

Pups net alvast op mp gezet, vind het helemaal niet leuk eigenlijk..
Heb mijn eerste reactie ik heb niet veel geld maar wel een warm mandje al binnen..

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:02

ik krijg nog steeds onzettend veel mail voor mijn kingland jasje ter waarde van 289 euro.
kreeg ik vandaag een mail van iemand die gewoon al 5 dagen aan het mailen is dat ze 40 euro incl toch wel te duur vind maar wel 32 euro incl wil betalen.
ppfff wordt zo moe van zulke mensen..
al 6 dgn aan het mailen en dan 25 euro nog teveel vinden..
heb maar gezegd dat het dan helaas over gaat ik doe hem niet weg voor 25 euro.
vind 35 al niet veel.. en heb gezegd dat ze dan maar in de winkel moet gaan kopen in de uitverkoop.. dan heeft ze met geluk hem nog voor 150 euro.

wat een moeilijke mensen heb je toch op marktplaats.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:03

dees_daan schreef:
Heb mijn eerste reactie ik heb niet veel geld maar wel een warm mandje al binnen..

dat hebben wij ook regelmatig gehad met onze chihuahua pups.. die willen ze het liefst gratis hebben..

ze hebben niet veel geld maar willen wel zo'n hondje...
als je al niet veel geld heb vraag ik mij af hoe ze zo'n pup willen onderhouden zeg!!..
als ik al zie wat ik kwijt ben aan eten voor 2 grote honden en een kleine in de maand is al 100 euro.. dan komen spulletjes entingen en ontwomen enz enz er nog bij..

zulke mensen reageer ik gewoon niet een meer op.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:21

my_precious schreef:
ik krijg nog steeds onzettend veel mail voor mijn kingland jasje ter waarde van 289 euro.
kreeg ik vandaag een mail van iemand die gewoon al 5 dagen aan het mailen is dat ze 40 euro incl toch wel te duur vind maar wel 32 euro incl wil betalen.
vind 35 al niet veel.. en heb gezegd dat ze dan maar in de winkel moet gaan kopen in de uitverkoop.. dan heeft ze met geluk hem nog voor 150 euro.

35 is wel erg weinig, ik heb een tijdje terug mijn 3 jaar oude anky jasje twv 160 verkocht voor 40 euro excl. moest ook nog in pakket verzonden worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:24

my_precious schreef:
dees_daan schreef:

dat hebben wij ook regelmatig gehad met onze chihuahua pups.. die willen ze het liefst gratis hebben..

als je al niet veel geld heb vraag ik mij af hoe ze zo'n pup willen onderhouden zeg!!..
als ik al zie wat ik kwijt ben aan eten voor 2 grote honden en een kleine in de maand is al 100 euro.. dan komen spulletjes entingen en ontwomen enz enz er nog bij..

Idd, ik ben al heel lang op zoek maar heb niet veel geld.. Waarom moet het dan perse een chihuahua pup zijn? Er zijn genoeg leuke hondjes.. En idd je bent zomaar veel geld kwijt.
Mijn witte herder heb ik 'gekregen' ik heb hem nu bijna 4 jaar en ben al 1500 euro aan dierenartskosten kwijt, entingen niet meegerekend.. Wist van te voren dat hij me geld ging kosten en heb hem ook niet via marktplaats, maar die kosten kunnen/willen ze dan ook niet betalen lijkt mij..

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:28

dees_daan schreef:
my_precious schreef:

Idd, ik ben al heel lang op zoek maar heb niet veel geld.. Waarom moet het dan perse een chihuahua pup zijn? Er zijn genoeg leuke hondjes.. En idd je bent zomaar veel geld kwijt.
Mijn witte herder heb ik 'gekregen' ik heb hem nu bijna 4 jaar en ben al 1500 euro aan dierenartskosten kwijt, entingen niet meegerekend.. Wist van te voren dat hij me geld ging kosten en heb hem ook niet via marktplaats, maar die kosten kunnen/willen ze dan ook niet betalen lijkt mij..[/quote]

ik wist ook niet dat die van mij zoveel gingen kosten na de operatie..

het leuke is dat ze vaak dan graag een gratis hondje willen en dan moet het wel een chihuahua zijn of een ander populair hondje..
rare mensen hoor

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:28

Maar op MP trek je in 85% van de gevallen ook wel een 'apart soort volk' aan als het om kittens en pups gaat.

Ik zou er zelf ook nooit voor kiezen om mn pups via MP te verkopen, zeker niet als het rashonden zijn..
Weet niet hoe dat in jou geval zit?

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:29

birte schreef:
my_precious schreef:

35 is wel erg weinig, ik heb een tijdje terug mijn 3 jaar oude anky jasje twv 160 verkocht voor 40 euro excl. moest ook nog in pakket verzonden worden

dan heb jij het beter gedaan als ik, 160 is leuk verdienen..
ik vind 35 ook echt niet veel.. en idd pakket vezending is ook 6,75 euro.

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:30

Ik heb je een pb gestuurd over je jasje, heb misschien interesse :)

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:32

roxiie schreef:
Maar op MP trek je in 85% van de gevallen ook wel een 'apart soort volk' aan als het om kittens en pups gaat.

Ik zou er zelf ook nooit voor kiezen om mn pups via MP te verkopen, zeker niet als het rashonden zijn..

ik denk dat het aan de advertentie zit en ook hoe een hond of puppies gehuisvesd zijn.. tegenwoordig gebruikt echt iedereen marktplaats.

ik heb van mijn andere teefje het eerste nestje via marktplaats verkocht en het 2de nestje via de chihuahua vereniging.. die hadden een fci stamboom en dan ben je de pups snel kwijt naar erkende fokkers of club genoten.
is toch ook wel heel anders als marktplaats mensen.
de mensen die een pup kochten via de club heb ik allemaal nog kontakt mee en die via marktplaats hoor ik helaas niets meer..

dit teefje wat ik nu heb heeft nog geen nestjes gehad ze is nu pas 4 geworden.
we willen het 1 keer proberen met haar, en mocht het lukken en ze krijgt puppies gaan ze naar familie dit keer.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:34

shetties schreef:
Ik heb je een pb gestuurd over je jasje, heb misschien interesse :)

ik heb je een pb terug gestuurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:39

roxiie schreef:

Ik heb duidelijk in de advertentie staan dat de pups niet zomaar weg gaan, ik heb ze er nu ook al op gezet zodat mensen nu al kunnen reageren en ik tijd heb om fijne baasjes te vinden, eigenlijk iedereen gebruikt mp.. De pups gaan ook zeker niet met iedereen mee, wil wel weten waar ze terecht komen, daar rekening mee houdend zie ik niet wat er verkeerd is aan mp, zelfs mensen van de rasvereniging hebben er pups op.
Het zijn rashondjes, mams heeft alleen een ARFE-stamboom dus de pups krijgen die ook, geen FCI-stamboom dus.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:42

vind ik ook hoor dees, ik deed ook als ik een echo gedaan had en zeker wist dat mijn honden drachtig zijn een aankondiging vanwege reserveringen..
dan heb je ook wat meer zekerheid.. en heb altijd van mensen netjes een aanbetaling gehad.
vroeger fokte ik nog met de engelse stafford en dan had je soms 10 pups.. aangezien ik shows liep en de honden uit hele goede bloedlijnen had zette ik ook een aankondiging op marktplaats neer.. zo kan je ook goed kijken of een pup geschikt is voor die personen die reageren of echt interesse hebben.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:46

dees_daan schreef:
roxiie schreef:

Ik heb duidelijk in de advertentie staan dat de pups niet zomaar weg gaan, ik heb ze er nu ook al op gezet zodat mensen nu al kunnen reageren en ik tijd heb om fijne baasjes te vinden, eigenlijk iedereen gebruikt mp.. De pups gaan ook zeker niet met iedereen mee, wil wel weten waar ze terecht komen, daar rekening mee houdend zie ik niet wat er verkeerd is aan mp, zelfs mensen van de rasvereniging hebben er pups op.
Het zijn rashondjes, mams heeft alleen een ARFE-stamboom dus de pups krijgen die ook, geen FCI-stamboom dus.

Het wil mij niet aan dat je juist jou honden dan niet kwijt kunt via andere wegen dan marktplaats.
Maar goed ieder z'n eigen ding natuurlijk! Er zullen ook heus wél echt geinteresseerden bij zitten.

Voor rashonden en raskittens kijk ik echter zelf nooit op MP, je word toch vaak genept ( is bij jou niet het geval.. Maar bij veel anderen wel)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:46

Denise1984 schreef:
Tv ook net opgehaald. Sluit ik hem aan lopen er potverdikkie rode strepen door het beeld. Waarschijnlijk Door het verplaatsen gebeurt. Plasma is al zo gevoelig. Dus opgezocht wat laten maken kost. Helaas duur. Dus tv voor de helft verkocht :(. Maar ja het is niet anders

zonde zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:49

my_precious schreef:
vind ik ook hoor dees, ik deed ook als ik een echo gedaan had en zeker wist dat mijn honden drachtig zijn een aankondiging vanwege reserveringen..
dan heb je ook wat meer zekerheid.. en heb altijd van mensen netjes een aanbetaling gehad.
vroeger fokte ik nog met de engelse stafford en dan had je soms 10 pups.. aangezien ik shows liep en de honden uit hele goede bloedlijnen had zette ik ook een aankondiging op marktplaats neer.. zo kan je ook goed kijken of een pup geschikt is voor die personen die reageren of echt interesse hebben.

Dan kan je idd ruim van te voren kijken naar goede baasjes, dit is voor mij het eerste nestje en ik wilde even afwachten wat voor kleurtjes er zouden komen en of ze lang of kortharig zouden zijn, (mams is blue and tan kortharig en paps choco tan met wit langharig) maar ik ben nog vroeg vind ik (woensdag worden ze 3 weken) en stel dat er voor 1 van de pups nog geen geschikt huisje is dan blijft ie wat langer, geeft ook niks..

Edit: ik kan ze ook via een andere weg verkopen maar kies daar zelf niet voor, heb op Facebook veel vriendschapsverzoeken gekregen toen mijn foto's gedeeld werden maar fb is voor mij geen 'verkoopsite' waar ik de pups op zet om ze te verkopen, fb is voor vrienden, niet voor vreemden die interesse hebben in een pup, dat kan ook via mp en als ze serieus voor de pup willen gaan dan kan ik ze altijd nog toevoegen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-02-13 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:52

ja precies ik doe het ook zo.. bij mij blijven de chi pups altijd 10 wkn en de pitbull pups meestal 8 a 9 wkn.. ik wil bij ook altijd dat de pups de 9 wkn enting nog bij mij krijgen.. dan weet ik zeker dat ik er goed aan gedaan heb..

vind je het niet moeilijk ze weg te doen?
ik kan er nooit geen afstand van doen als het aan mij had gelegen dan had ik alles gehouden, het is dat mijn man dan een stop erop zet haha..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:56

my_precious schreef:
ja precies ik doe het ook zo.. bij mij blijven de chi pups altijd 10 wkn en de pitbull pups meestal 8 a 9 wkn.. ik wil bij ook altijd dat de pups de 9 wkn enting nog bij mij krijgen.. dan weet ik zeker dat ik er goed aan gedaan heb..

vind je het niet moeilijk ze weg te doen?
ik kan er nooit geen afstand van doen als het aan mij had gelegen dan had ik alles gehouden, het is dat mijn man dan een stop erop zet haha..

Ja ik vind het ook helemaal niet leuk dat ze er op staan, daarom wil ik eerst weten waar ze terecht komen en 100% zeker weten dat ze echt een goed plekje krijgen voordat ze weg gaan, er blijft 1, maar ik moet er nog niet aan denken dat de rest gaat verhuizen, word heel moeilijk iig..

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:02

mensen zien gewoon niet dat een nestje geld kost, wij hebben berner sennen honden en 1 van onze honden komt uit een nestje van 5, deze zijn geboren met een keizersnede, 2 van de 5 hondjes heeft het niet gehaald (is van alles geprobeerd) en vlak voordat wij onze hond kwamen halen werden we gebeld dat de hondjes een overbeet hadden en dat ze ze daarom niet voor de volle prijs wilde verkopen, wij mochten er nog vanaf zien als wij het echt een probleem vonden, dit hebben wij niet gedaan (een ander gezin wel)

door alle DA kosten, plus het manco (wat overigens weg getrokken is) en de gewone kosten voor stamboom, enten enz. heeft deze fokker er veel geld bij moeten doen, dan snap je toch niet dat mensen een gratis hond willen en dan nog als je hem niet kunt aanschaffen hoe wil je dan zo'n hond onderhouden en onvoorziene kosten dekken??

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 23:02

ik had er wel 1 bij gewild hoor hihi.. maar denk echt niet dat mijn man dat wil.. ik zeg ook steeds als wij pups hebben dan hou ik er 1 zelf..maar hij wil zelfs geen pups meer omdat hij bang is dat ik er stiekem 1tje zelf hou..

mijn teefje is een tricolor wit, zwart en bruin.. ik had haar een aantal weken geleden laten dekken met een wildkleur reutje.. en een week later werd ze ziek.
echt doodziek.. koorts en een virus op haar longen die zeer besmettelijk was voor andere honden..
ben gelijk naar die vrouw gegaan van die reu en die is ook naar de da gegaan, bleek hij een drager te zijn van 1 of andere honden ziekte...
terwijl ze tegen mij had gezegd hij is getest en kerngezond enz enz..

was ik bijna mijn hondje kwijt geweest.. ze vroeg of ik een week later nog een keer wilde proberen haha ik zeg nou dan maar geen puppies voor ons maar mijn hondje wil ik niet kwijt.

ze adverteert nu op marktplaats als het goed is met haar reutje.