Lees net op fb via via een jongetje geboren genaamd J.up. En het viel me op dat niemand antwoordde goh wat een prachtige naam ! Wat ik normaal toch wel regelmatig lees bij reacties op andere geboren kindjes.
Leuk als ie zich in het Engels moet voorstellen; 'Hi, my name is Road.'
Samiyah
Geplaatst: 11-06-13 00:48
Sannert schreef:
Lees net op fb via via een jongetje geboren genaamd J.up. En het viel me op dat niemand antwoordde goh wat een prachtige naam ! Wat ik normaal toch wel regelmatig lees bij reacties op andere geboren kindjes.
J.up *geen woorden voor*
Konstantine
Geplaatst: 11-06-13 09:11
Is dat niet bedoeld als Joep, maar dan op z'n Duits geschreven? Denk aan Jupp Heynckes; Duitse voetbaltrainer, zojuist in drievoud kampioen geworden met Bayern München, wellicht is papa fan?
Sinds vanochtend een K.yan (K.ie-j.an) in de familie. Apart, maar wel mooi en goed te doen qua schrijven en spreken. Z'n grote broer heet M.ike (M.aik).
vuurneon
Geplaatst: 11-06-13 17:10
Ariebombarie schreef:
Jup als in Jupiler
Daar was papa pas écht fan van
Pikkepor
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-13 17:26
lor1_1984 schreef:
Sinds vanochtend een K.yan (K.ie-j.an) in de familie. Apart, maar wel mooi en goed te doen qua schrijven en spreken. Z'n grote broer heet M.ike (M.aik).
Kyan is best leuk De neefjes vn een collega heten K.ian, S.eth en I.lja. ook niet alledaags.
Ik ben sinds vandaag weer aan het werk bij mijn vakantiebaantje en heb er alweer flink wat gezien... Allemaal met (redelijk) normale Nederlandse achternamen: K.iona O.kana P.avine G.ianna W.illemarie M.itra L.aia Y.asue E.mi (aparte spelling van A.my ) A.rris T.ilopa G.iotto T.abea D.ienke N.ellize E.lfi B.astine W.illiene G.eerlize D.irthe