Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:@ikbencoolie : "GIJ LEKKER APPELS AAN HET ETE , TEEFJE?!"
Citaat:Applelover: "Jaaaaaa, wil je er ook een?!!![]()
![]()
Applelover schreef:Fry schreef:Haai mag ik me hier ook melden?
Tuurlijk, gezellig, lach maar lekker mee!
Applelover schreef:Er was een of andere gek die zichzelf op Bokt "ikbencoolie" noemde. Hij maakte om de haverklap een topic die helemaal nergens over ging. Op een gegeven moment opende ie een topic over dat ie de kamer in liep en dat zijn ouders lagen te vrijen...![]()
En dat in een beetje groffere taal. Hij werd door alle bokkers natuurlijk belachlijk gemaakt, daar konnie niet tegen, ging ie keihard scheldenUiteindelijk was het echt niet meer normaal meer , het taalgebruik dat ie gebruikte
Naar mij had ie dit geschreven(Oja hij schreef alles in CAPSLOCK)
Ikke achter mijn helemaal dubbel liggen, een van de beste 40 minuten uit m'n leven. Ik maak me daar niet zo druk om, terwijl er bokkers zijn die meteen over de zeik gaan en gaan schrijven: "zooo wens ik niet aangesproken te worden"
Ik ben dan natuurlijk zo nuchter om dit terug te schrijven.Citaat:Applelover: "Jaaaaaa, wil je er ook een?!!![]()
![]()
Of course lag ik natuurlijk helemaal dubbel
Applelover schreef:Er was een of andere gek die zichzelf op Bokt "ikbencoolie" noemde. Hij maakte om de haverklap een topic die helemaal nergens over ging. Op een gegeven moment opende ie een topic over dat ie de kamer in liep en dat zijn ouders lagen te vrijen...![]()
En dat in een beetje groffere taal. Hij werd door alle bokkers natuurlijk belachlijk gemaakt, daar konnie niet tegen, ging ie keihard scheldenUiteindelijk was het echt niet meer normaal meer , het taalgebruik dat ie gebruikte
Naar mij had ie dit geschreven(Oja hij schreef alles in CAPSLOCK)
Ikke achter mijn helemaal dubbel liggen, een van de beste 40 minuten uit m'n leven. Ik maak me daar niet zo druk om, terwijl er bokkers zijn die meteen over de zeik gaan en gaan schrijven: "zooo wens ik niet aangesproken te worden"
Ik ben dan natuurlijk zo nuchter om dit terug te schrijven.Citaat:Applelover: "Jaaaaaa, wil je er ook een?!!![]()
![]()
Of course lag ik natuurlijk helemaal dubbel
unihorses schreef:zou nog antwoorden.... maar hij was al opslot![]()
ik had geantwoord
het is vakantie
![]()
daar kwam een aardig CAPLOCKS ANTWOORD OP
waar ik op zou antwoorden
Applelover schreef:unihorses schreef:zou nog antwoorden.... maar hij was al opslot![]()
ik had geantwoord
het is vakantie
![]()
daar kwam een aardig CAPLOCKS ANTWOORD OP
waar ik op zou antwoorden
Idd, het was echt op een gegeven moment gewoon niet meer normaal, kon gewoon niet meer
Jouw post kan ik me nog herinneren ja, en volgens mij de reactie van ikbencoolie ook nog wel