Rouwboeket amsterdam_30, aka SG (inzameling afgerond)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia

Re: Rouwboeket amsterdam_30, aka SG (inzameling afgerond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 22:55

Heel mooi geworden Q!! :j

Het zal niet makkelijk zijn morgen, maar wel mooi denk ik :j Ik hoop op een mooi zacht zonnetje voor jullie!
Ga je met de koets?

mar10tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 11:59

Om even terug te komen op het "bekend" maken van haar naam en online activiteiten:
SG wilde niet dat haar echte naam gekoppeld kon wordnee aan haar account hier op bokt, en haar topics.
Dat ze met haar echte naam gewoon van diverse social media gebruik maakte,staat dan los van haar persoonlijke verhaal hier dat ze met ons deelde.
Dus de mensen die haar hier kenden, die leerden haar wel in het echie kennen, maar andersom kan dat niet zo makkelijk.
en als haar naam op de foto niet te vinden is op google, is er niets aan het handje.

Verder gaan we er vandaag een heel mooie dag van maken, vol herinneringen en met mooie mensen bij elkaar.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 14:49

Wauw, prachtig zonnetje erbij vandaag....
Alsof het zo had moeten zijn...

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:44

Verslag 1 van het overhandigen van de cheque door mij

Veilig weer thuis na een geweldige dag Ik zal alleen het paardengedeelte vertellen en ook nog wat te vertellen over laten aan de anderen. Wel zo fair, want dit was een echte gemeenschappelijke dag. Alvast als opwarmer, want later komen de foto's.

Supergirl had gezorgd voor prachtig weer. al de hele week komt het met bakken uit de hemel en vandaag.........ZON.

Toen wij aankwamen, hebben we eerst de koetsen van de wagens gehaald en daarna de paarden. De Fjord Wish en Janouk kenden elkaar helemaal niet, maar samen op de trailer ging super. Ze vonden elkaar aardig. Toch wel fijn als je de hele dag samen moet optrekken.

Roze Roosjes in de manen van Janouk, de gouden springschoenen aan, Pluis zijn Burberry schabrak op de koets en inspannen maar. Daar kwam Supergirl moment 2: onder de koets, midden op straat lag een klein apenknuffeltje, verloren geweest in de sneeuw, maar nu lag het daar. haha Dank je SUpergirl; aapje bevestigt op de koets en even losstappen met Janouk en Wish.

Om 12.00 u kwam de familie Supergirl en de familie Quartel. Met zijn allen op de 2 koetsen hebben we een tochtje rondom het kasteel Drackensteijn gemaakt. Het was even zoeken naar goed toegankelijke verharde wegen, want we waren behoorlijk zwaar beladen en de paardjes moesten er flink aan trekken na zo'n maandje sneeuw en ijs.

Dit is informatie over de rit :
http://www.endomondo.com/workouts/155998877/3893112 In het midden, in het donkere vierkant ligt Kasteel Drackensteijn.

Rond 13.05 u weer terug bij het restaurant. Even de gasten lekker binnen opwarmen en wij even de paarden op adem stappen.
Om 13.30 u kwam de mevrouw van de Minke Stichting, de familie en de beste vriendinnen van Supergirl.
Dat mag Quartel vertellen

Daarna hebben wij de paarden uitgespannen en opgeladen. Koetsen weer op de trailers en toen hadden wij toch ook honger, dorst en vooral behoefte aan plaspauze
Dus ons binnen aangesloten bij het gezelschap; met een lach en een traan. Onder het genot van Snert, koffie en pannenkoeken werd het Bokt Boek overhandigd. INDRUKWEKKEND< wat een prachtig boek. Complimenten Marlinda, Marleeentje en Minke, maar dat mag Marlinda straks vertellen.

Toen zijn wij na het eten meteen huiswaarts vertrokken, omdat het anders wel een lange sta op de trailer wordt, terwijl de paarden flink afkoelen.
Eerst de Fjord en koets naar huis brengen en toen snel naar huis.

Momentje Supergirl 3
Terwijl ik Janouk van de trailer haal, begint het te stortenregenen en voilaaaaaaaaaa een regenboog over de stal heen als dank.

Bedankt Supergirl: we hebben het graag voor jou en jouw familie gedaan.

Zo ik ben benieuwd naar de andere verhalen en de foto's. Eerst een kopje thee.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:51

Mooi verslag Janouk! Ik heb aan jullie gedacht vandaag en was ook zo blij toen de zon ging schijnen :)

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:07

Dank je Janouk, dat is weer een prachtige weergave van de dag. Ik vond vandaag ook een bijzondere dag en die zon erbij. Ik ben nu net binnen omdat ik even moet eten, maar heb heerlijk buiten op mijn bankje gezeten genietend van de inval van het duister. Het is nog steeds prachtig buiten nu. Temperatuur goed met een klein briesje.

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 19:19

Mooi verslag Janouk +:)+ Bedankt.Nu ben ik ook heel nieuwsgierig naar het verslag van de andere.

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 21:00

janouk schreef:
Momentje Supergirl 3
Terwijl ik Janouk van de trailer haal, begint het te stortenregenen en voilaaaaaaaaaa een regenboog over de stal heen als dank.

Bedankt Supergirl: we hebben het graag voor jou en jouw familie gedaan.

Zo ik ben benieuwd naar de andere verhalen en de foto's. Eerst een kopje thee.

Bedankt voor je verslag, leuk geschreven, kan het me allemaal voorstellen. Momentje Supergirl3 is een regelrechte tranentrekker... wat een toeval weer he? Mooi!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 21:48

De zon brak door vanmorgen en ik zei nog........Lieve SG, als je een beetje in de buurt bent zal de zon blijven schijnen.
En dat was zo......de zon scheen alsof het voorjaar was.....heel de dag op een paar kleine momentjes na.
En dan zie je op de heenweg met de zenuwen in je buik de zonnestralen tussen de bomen door en word je weer helemaal kalm :o

Uiteraard moesten wij ondanks de navigatie toch een klein beetje verkeerd rijden :roll:
Maar ineens zagen wij daar die koetsen *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* GEVONDEN *\%/* *\%/* *\%/*
Ik werd ineens zo blij van binnen dat ik spontaan begon te zwaaien naar mensen bij de koetsen die mij heel niet kenden _O-
Ze moeten op dat moment wel gedacht hebben......uhm....ja....wie is die mafkees :? :')
Ik moest mezelf beheersen niet die trailer in te stormen.........ik wilde Janouk knuffen <3 <3
Maar aan de kant van de zijdeur stond Wish, de fjord.........en die heeft me toch een lekker bekkie <3 <3 <3

De laatste details werden bij janouk aangebracht en ze is echt ROYAL hoor :j
Baasje had er echt werk van gemaakt.........te mooi die dame /3
Mag ik janouk??? :D
Afbeelding

Afbeelding

Ze kent ook mooie kunstjes......die wilden we uiteraard even zien :D
Afbeelding

en dit is Wish.....Wish stond voor de andere koets en zijn baasjes waren ook mee.......vreselijk lieve mensen <3
Afbeelding

Janouk voor de koets
Afbeelding

en Wish voor de koets
Afbeelding

Onderweg bleef de zon schijnen zo hard ze kon <3 <3 <3 <3
Hier wat actie fotos
Afbeelding

Afbeelding

check de shyning diamonds <3 <3
Afbeelding

Goed.....en zo heb ik er ongeveer uhm......meer als 100 _O-

Inmiddels was iedereen zo een beetje aangekomen, ook de dame van de stichting.
Het werd tijd voor de overhandiging en ik bedacht me dat ik niet eens nagedacht had wat ik moest gaan zeggen :oo _O-
Juist......ik had ineens een probleem. :=
Iedereen verzamelde buiten, ik moest terug de koets op en richting de dame van de stichting.
Mar10tje en ik hadden wat ruzie met de spullen die mee moesten :') en ineens ging janouk in draf (had ik niet op gerekend :') )
Tijd om af te stappen en toen moest ik gaan praten.....uhm.....juist.....uhm..... :')
Ik geloof dat ik van alles gezegd heb want ik praat veel als ik nerveus ben maar vraag me niet wat ik precies zei op dat moment :o?
Ik denk dat fotos nu even meer zeggen dan woorden :')

mevrouw van de stichting was zichtbaar blij en verast :D :D

Afbeelding

Wat een lieverd is zij <3 <3
Ze vertelde over de projecten waar ze mee bezig zijn en hoe fijn het was dit bedrag daar aan te kunnen besteden

Janouk moest natuurlijk wel ff checken of er geen wortel aan de achterkant geplakt zat :')
Afbeelding

Verder ben ik heel erg flauw geweest.
Ik vertelde Marlinda gisteravond pas dat zij het boek mocht overhandigen _O-
Hoe ze het gedaan heeft weet ik niet maar ze heeft dus een hele tekst in elkaar gezet nog even snel.

Afbeelding

Ik had het haar niet na gedaan hoor.......GOED GEDAAN MARLINDA!!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_
Echt iedereen werd genoemd, wie wat gedaan had en hoe alles gelopen was.
Petje af meis........het was best even spannend allemaal +:)+
Ik zag haar handen trillen....... :(:)
Na het eerste deel voorgelezen te hebben kreeg paps het boek.
jeetje....kippenvel en een paar traantjes want de emoties waren goed af te lezen ;(

Broer die nog bij me kwam, ik verwees hem door naar Marlinda want zij was het die het deed.
Dit boek zou zo de winkel in kunnen hoorde ik hem zeggen. *\o/* *\o/*
Marlinda.....ik zag dat je je geen houding wist te geven maar echt....wees trots op jezelf want dat is zeker niet misplaatst!!!!!!!

Over een paar dagen komt er op de site van de Minke stichting een vermelding van deze donatie.
De cheque moest mee naar de stichting want daar hebben ze een muur waar alles cheque`s opgehangen worden <3 <3
Die van SG komt daar dus bij......fijn idee <3
Zodra die vermelding er op staat krijg ik een seintje en zal hier de link er naar toe plaatsen :j

Toen dit eenmaal achter de rug was aten we met elkaar een pannekoek.
Was een mooie locatie
Afbeelding

Afbeelding

mevrouw van de stichting aan de pannekoek :Y)

Afbeelding

Zij kende SG persoonlijk en vertelde daar nog over.
Ze hadden al lang geen contact meer gehad maar hebben ooit in het zelfde huis gewoond in hun studie tijd.
Haar roze outfit verklapte het al bijna <3 <3
Helaas zat ik op een plek waar ik niet ieder woord kon verstaan.
Later sprak ik haar buiten nog en dan praat je toch anders...........mooie vrouw :j

Op de terugweg naar huis kregen we nog een lief klein kadootje....althans....zo voelde we dat wel........
Afbeelding
Roze lucht <3 <3 <3

Het was een mooie dag.....met een traan en een lach.......

Dank lieve bokkers.........dank SG...... :*

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:28

Wat een mooie dag <3 Je hebt het mooi verwoord zo Q..

En oh, die vlechtjes van Janouk *\%/* luvit.

Mistral_Bink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 01:38

Allemaal prachtig, ik ben nog steeds heel blij dat ik hier aan heb mee ge'werkt'

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 11:35

Wat is het boek PRACHTIG !!! Prachtig prachtig prachtig <3

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 14:03

Super !!!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 14:18

Wauw wat een super mooi verhaal!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 18:33

Fantastisch mooi verhaal meiden! Toppie! :j

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:45

Mooie verslagen......<3

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 23:05

Prachtige verslagen......een prachtige dag......een prachtig bedrag......een prachtig boek.... <3

Allemaal heel erg bedankt.....wat mooi dat dit gelukt is _/-\o_

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 23:15

Wat een mooie verslagen allemaal!! Klinkt als een fantastische dag! :)

En, hihi, ik moest wel lachen.. Kijk eens naar de naam van het meertje waar jullie praktisch langsgereden zijn met die rit??
Pluismeer :D

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 09:46

Wat een mooie verslagen! Het voelt alsof we allemaal aanwezig waren achterop de koets en samen de cheque en het boek overhandigd hebben. <3 Wat een mooie dag! En wat een mooie verslagen!
Ben dr even stil van...

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 09:53

GroteVogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:14

Janouk, wat grappig!! Heeft Janoek geen oogkleppen op? Stoer dat ze zo dat allemaal maar doet hoor met al die mensen!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 11:32

Ja hoor, altijd met oogkleppen. Anders is ze bij de eerste beste broodjestent afgeleid. :Y)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 12:12

janouk schreef:
Ja hoor, altijd met oogkleppen. Anders is ze bij de eerste beste broodjestent afgeleid. :Y)

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 12:28

_O_ _O_ Voor jullie allemaal! Echt prachtig hoe jullie dit allemaal voor elkaar hebben gekregen, ontzettend bijzonder.

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 15:44

janouk schreef:

:') :Y)