[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 12:51

Zo'n jurkje heb ik inderdaad gekocht voor het EK. haha.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 12:52

Willen jullie er op letten dat jullie ontopic blijven? Dank jullie wel :)

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 12:55

Gave outfitjes zeg! Die laatste schoenen! <3
Qua concerten ga ik naar Django Django, ben howard! En Paul kalkbrenner. :)
Ik moet nog een winterjas, kan echt niets vinden..

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:05

Wat zoek je voor winterjas?

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:12

Ik drop even snel een outfit voordat ik de bus moet halen!

Afbeelding

Blouse en broek: Zara
Scoenen: Sacha
Sieraden: New look

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:27

CCCCC schreef:
Wat zoek je voor winterjas?

Ik zoek een beetje een stoerder model, parka idee. En wel een wat langer model en warm! :)

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:27

Davinia_ schreef:

De zwarte legging vind ik echt slecht gematcht. Dat irriteert omdat het uit de toon valt.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:29

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 13:31

Davinia_ schreef:

1e is leuk, 2e vind ik erg lomp en saai. Schoenen vind ik vreselijk, sorry.

Wie is die 1e? Ik hou wel van die ietwat shabby maar toch chique stijl. Heet dat niet shabby-chique ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 15:37

Matsje schreef:
Margoooo schreef:
Ja hier een wetenschapper in spe! Studeer ook in Amsterdam :j

Ik ben het winkelen daar beetje zat, erg veel dezelfde winkels.. Wie weet andere straten dan de Kalverstraat die leuk zijn? En wie kan mij uitleggen waar de Negen Straatjes zijn? :o

Als je vanaf de Kalverstraat bij Australian het spui op loopt en dan door loopt via de bloemenschuit de leidsestraat in richting leidseplein dan zitten de 9 straatjes aan de rechterhand. Dus tussen bloemenschuit en leidseplein ergens rechtsaf slaan en een eind doorlopen langs 1 van de grachten. Na een tijdje zie je in de dwarsstraatjes winkels. Nu is het niet zo dat er een enorm bord hangt van 'Hier zijn de 9 straatjes' maar je komt gewoon in de dwarsstraten tussen de grachten winkels tegen. Zowel wat duurdere winkels (Maison Scotch, Relaxx) als vintage winkel. Beetje goed zoeken, maar als je er eenmaal loopt kan je het vast wel aan iemand vragen

De Leidsestraat zelf vind ik ook wel aardig, dus vanaf het spui doorlopen richting leidseplein, dat is de leidsestraat. Zit ook een leuke B&B lunchroom, aanrader!
Daar heb je iets luxere winkels dan de kalverstraat, maar alsnog vrij algemeen.

Als je echt een beetje luxer wilt kan je tram 5 nemen naar de van baerlestraat en de willem sparkweg, daar zit Bellerose, Fred de la Bretoniere, Vlerk etc. Wel duurdere winkels maar wel mooie dingen. De PC zit daar ook.

De Episode zit geloof ik ook in de 9 straatjes he? Leuke winkel vind ik dat :)

Sorrie dat ik hier zo weinig reageer! Mijn computer is gecrasht helaas.. en ik ben heel erg druk met school. Volgende week tentamenweek. Heb mezelf gisteren wel getrakteerd op een heerlijke rode wollen trui, hihi. Zal na mijn tentamens hier weer uitgebreid meepraten, in elk geval lees ik nog wel met jullie mee.

Ik vind zelf Amsterdam trouwens heerlijk om te winkelen. Wat zou ik daar graag willen wonen zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 15:39

Astaloca schreef:
Jaloers Mendel? }> :D

en in joggingbroek naar school...... no way. Zelfs niet toen ik nog op de sportopleiding zat :=

Hé wat leuk! Ik ga er ook heen :) Had al gelijk een kaartje gekocht, gelukkig, want de HMH was heel erg snel uitverkocht.. en toen werd het ineens verplaatst :))! Wat is je favoriete nummer van the Script? En heb je ze al vaker live gezien? :)

Ik ga ook echt niet in joggingbroek naar school. ja, heb ik wel eens gedaan als ik voor 1 uurtje in een toetsweek moest komen of zo, maar dat vind ik dus écht geen gezicht..

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 15:59

Rebecca; ik ben ook heeeel erg blij dat ik in 'Amsterdam' woon :))

En The Script heb ik ooit op Pinkpop gezien, maar dat optreden vond ik echt waardeloos :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 16:29

Margoooo, snap ik! Ik woon in het oh zo geweldig Ede.. prima hoor, genoeg winkels en lekker centraal maar ik ben een beetje Ede moe soms. Gelukkig kan ik volgend jaar ergens anders heen! Lekker op kamers. Weet alleen nog niet waar..
En grappig, ik heb ze ook gezien op pinkpop! Heb ook nog hun handtekeningen sinds pinkpop (2011). Heb jij ze in 2011 of 2009 gezien? Vond ze in 2011 best wel oké eigenlijk. Gewoon leuk en by far het gezellige "concert" van pinkpop 2011 vond ik het!

Afbeelding
Ik wil heel erg graag zo'n kleur broek, iemand enig idee waar ze zoiets verkopen voor niet al teveel geld..?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 16:39

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 17:00

Ja ik woon ook op kamers hoor :)

En ik heb ze gezien in 2011, maar vond ze vals, niet mooi zingen ofzo... Vond het niet zo bijzonder..

Zo'n broek is leuk! Ik ben alleen vreselijk slecht met combineren dus weet niet of het wat voor mij is.. Berska, Vero Moda ofzo hebben zulke toch vast wel? :)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 17:02

Flying_Angel schreef:
OMG die moet ik echt meteen kopen!!! ze hebben trouwens echt best gave dingen bij de nieuwe artikelen!
ook een kortere pailletten top. jammer dat die dan tot navel hoogte is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 17:33

Bestellen liever niet, maar dankje voor de site :)

Bershka zit hier niet in de buurt en ga ik de komende tijd ook niet zien vrees ik. V&D ja? Wist ik niet, niet aan gedacht ook maar daar kan ik binnenkort wel een kijkje nemen. Vero Moda heeft enkel de jegging versies zeg maar en dat wil ik niet.

--
Waar stond je, vooraan of achteraan? Het geluid vervormde heel erg vond ik.. ik stond vooraan en daar vond ik het gewoon echt meer dan prima. vond de sfeer ook echt gewoon verreweg het leukste daarzo! Beter dan bij 30stm.. daar mocht ik het podium op bij het laatste liedje en toen werd ik door een meisje achter me aan m'n haren naar beneden getrokken (!!) en toen mocht ik van de beveiliger het podium niet meer op. :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 18:04

Rebeccaa schreef:
Margoooo, snap ik! Ik woon in het oh zo geweldig Ede.. prima hoor, genoeg winkels en lekker centraal maar ik ben een beetje Ede moe soms. Gelukkig kan ik volgend jaar ergens anders heen! Lekker op kamers. Weet alleen nog niet waar..
En grappig, ik heb ze ook gezien op pinkpop! Heb ook nog hun handtekeningen sinds pinkpop (2011). Heb jij ze in 2011 of 2009 gezien? Vond ze in 2011 best wel oké eigenlijk. Gewoon leuk en by far het gezellige "concert" van pinkpop 2011 vond ik het!

[ Afbeelding ]
Ik wil heel erg graag zo'n kleur broek, iemand enig idee waar ze zoiets verkopen voor niet al teveel geld..?

Zoiets hadden ze ook bij de Jukebox (?) in Veenendaal. Die winkel in de Coridor tegenover die dure schoenenzaak.

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 18:05

De H&M heeft ze volgens mij in het okergeel, of was het een andere winkel :'). Weet het niet meer, vandaag teveel winkels gezien.

Niet geslaagd.. Wel nieuwe schoen (niet die ik van plan was te kopen) maar geen kleding. Jammer.

(wat was er eigenlijk niet on topic?)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 18:58

H&M heeft ze inderdaad in okergeel, niet dat heldere maar meer dat goud/groenige kleurtje.

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 19:05

Nou vooruit, dan heb ik wel een vraag aan jullie. :D

Ik heb een limegroene en fluororanje 7/8 broek gekocht, dit model:
Afbeelding

Dacht, doe eens gek, moet kunnen voor vijf euro. Ik draag normaal gesproken alleen zwart/grijs met af en toe verzadigde of diepe kleuren (en ik draag zo goed als geen broeken, dus dubbel gek), dus ik vind het een leuk experiment maar vraag me wel af wat voor dingen je daar bij zou dragen. Iemand suggesties? :)

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 19:06

Wat weer een super leuke inspiratie plaatjes!

Ik ben ook opzoek naar een winterjas. Had bij de primark een mooie parka gezien maar was niet in mijn maat :(
Nu gaat een vriendin zaterdag naar een andere primark en gaat voor mij kijken of hij daar is en of hij dan in mijn maat is & als dat zo is neemt ze hem alsnog voor mij mee :D
Wat ben ik toch blij met mijn dinnetje!!

Ik heb vandaag mijn schoenen binnen gekregen van http://www.hippe-schoenen.nl
Afbeelding
Ben er echt super blij mee, ze zijn nog mooier dan ik had verwacht!
heb voor beide paren 65 euro betaald inclusief verzendkosten, omdat ik een kortingscode had van kittehscupcake!

Leuke look _vivi_ Gaaf dat je schoenen in dit geval echt de eyecatcher zijn!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 19:08

FirebirdM schreef:
Nou vooruit, dan heb ik wel een vraag aan jullie. :D

Ik heb een limegroene en fluororanje 7/8 broek gekocht, dit model:
[ Afbeelding ]

Dacht, doe eens gek, moet kunnen voor vijf euro. Ik draag normaal gesproken alleen zwart/grijs met af en toe verzadigde of diepe kleuren (en ik draag zo goed als geen broeken, dus dubbel gek), dus ik vind het een leuk experiment maar vraag me wel af wat voor dingen je daar bij zou dragen. Iemand suggesties? :)

Ohh heftig! Ik zou zeggen pasteltinten/wit. Of alles zwart, zwarte blouse, zwarte blazer, zwarte hakken..

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 19:09

Karin_Mylo schreef:
Wat weer een super leuke inspiratie plaatjes!

Ik ben ook opzoek naar een winterjas. Had bij de primark een mooie parka gezien maar was niet in mijn maat :(
Nu gaat een vriendin zaterdag naar een andere primark en gaat voor mij kijken of hij daar is en of hij dan in mijn maat is & als dat zo is neemt ze hem alsnog voor mij mee :D
Wat ben ik toch blij met mijn dinnetje!!

Ik heb vandaag mijn schoenen binnen gekregen van http://www.hippe-schoenen.nl
[ Afbeelding ]
Ben er echt super blij mee, ze zijn nog mooier dan ik had verwacht!
heb voor beide paren 65 euro betaald inclusief verzendkosten, omdat ik een kortingscode had van kittehscupcake!

Leuke look _vivi_ Gaaf dat je schoenen in dit geval echt de eyecatcher zijn!

Leuk, die bikerboots zag ik gisteren ook bij iemand bij mij op school!