Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

femkepien

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 18:50

Mijn ouders hadden een fiets verkocht via marktplaats. Meneer had last van zijn knie en vroeg of ze de fiets wouden komen brengen. Nou toch wel een flink stukje. Maar oke, werd vergoed van hem. :)
Dus zij fiets brengen, komen ze daar aan. Huis helemaal ingericht als een hut, allemaal koeien vellen aan de muur. Man zelf in een schotse rok. Mijn moeder moest toch wel even haar lach inhouden. Verder aardige vent en fiets verkocht! :') +:)+

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 19:42

femkepien schreef:
Man zelf in een schotse rok.

Vind je het gek? Die wil niet fietsen met al die wind! :D :D

Wat verkocht via mp maar nog steeds geen geld binnen....

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 21:19

Even een vraagje
Had iets op marktplaats gezien en de adverteerder gemaild met de uiterlijke prijs. Mailtje terug gehad en gezegd dat ik even moest overleggen thuis en dat ik het even zou laten weten. Direct even met vhriendlief overlegd dat we wel nieuwsgierig waren en wel willen kijken of het wat is. Ik wil graag even kijken of het wel zo mooi is als in de advertentie verteld wordt.
Nou ja vriendlief was ook enthousiast dus direct weer een mailtje gestuurd of ze mij aan wilde geven wanneer we zouden kunnen komen om te kijken.
Dat was allemaal gisterochtend en ik heb nu nog steeds geen reactie. Ben ik nu te ongeduldig?
Er staan geen telefoonnummer in de advertentie helaas anders had ik wel even gebeld ;)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 21:23

Ik vind gisterochtend best al lang geleden, ik denk in deze tijd met internet op mobiel en dergelijke dat iedereen wel 1 keer per dag zijn mail bekijkt.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 21:31

had paar dvd's die ik graag wilde hebben, had ik dus een advertentie gevonden. Bleken het kopies, nou ja oke voor die prijs. Maar ze blijft een beetje vaag. Geeft maar op de helft van de vragen antwoord. En ze wil ook geen adres geven. Heb toen maar gezegt dat ik het niet vertrouw en dat het voor mij over gaat.

Jammer ;( (maaar beter dan opgelicht worden)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 21:35

ik was ook op zoek naar dvds en was ook tevreden met kopies maar ik heb nooit geen reactie op mijn mail gehad :(

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 21:40

Ja dat vond ik dus ook dus ik wacht nog even af tot morgenvroeg en dan waag ik er nog even een mailtje aan. Ik vergeet ook weleens mijn mail te bekijken, maar ik zag dat ze ook veel andere advertenties had staan (kinderkleding)

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 21:40

haha had ook pas na 2 mails reactie, maar ja contact wordt erna dus ook niet beter

ze reageert nu trouwens ook niet meer :')

sannnnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 21:55

Ik opgelicht voor 60,- op een myler bit.... Betaald nooit meer wat gekregen.
Op internet blijkt het een echte oplichter te zijn..
Gebeurd je een keer, daarna hopelijk nooit meer. (Net een via bokt gekocht, dus ben benieuwd)

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 09:27

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 16:02, in het totaal 1 keer bewerkt

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 09:50

Maar hier in het noorden is het pas volgende week herfstvakantie en zij wonen zelf ook in het noorden ;)

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 09:55

Alja schreef:
Ik vind gisterochtend best al lang geleden, ik denk in deze tijd met internet op mobiel en dergelijke dat iedereen wel 1 keer per dag zijn mail bekijkt.

Nee hoor, ik kijk ook weleens 2 dagen niet. Niet omdat ik niet wil, maar ik het te druk heb.
Inderdaad een beetje jammer van de mensen die dan 100 mailtjes gaan sturen ieder uur.. Ik heb nog een ander leven buiten internet.. :=

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 10:07

Pffffffffffffffffff..... Het is zo fijn als mensen iets langer dan 2 seconden wachten voordat ze hun mailprogramma afsluiten. Iedere keer als ik n mailtje stuur over die telefoon, ookal beantwoord ik de mail direct zodra hij binnenkomt, dan moet ik weer een dag wachten voordat ik antwoord krijg...

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 10:10

Alja schreef:

Is wel het fijnst idd als je iets verkoopt.

Ik heb e-mail op m'n telefoon, dus ik check het vrij snel en antwoord dus ook vaak zeer snel.
Dit zorgt voor goede verkoop en tevreden mensen :D
En als ik niet op tel kijk kan ik ook even 2 minuutjes kijken als ik op internet zit, kleine moeite, maar wel fijn.

Had ook dat ik zadelbontje kocht van iemand, kreeg nooit meer geen reactie, had wel betaald enzo, dus maar even smsje eruit. Kreeg ik sms terug gelukkig en nu heb ik het zadelbontje wel ontvangen, vind alleen dan de communicatie waardeloos en zou niet snel nog wat kopen, vertrouw het dan niet, kreeg het bontje pas na een week binnen, terwijl ik zelfde dag nog had betaald, slordig, ik word graag op de hoogte gehouden dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 10:14

Ik vind het ook behoorlijk ongeduldig, ik kijk ook wel eens 2 dagen niet mijn mail, soms ook omdat ik er geen zin in heb, heb wel meer te doen aldus constant op internet zitten.

Maar ik ben tegenwoordig meer van de meelees stand, heb elke keer minder leuke ervaringen via mp dus zet er ook niks meer op.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 10:25

Ik heb best wat advertenties staan, maar kijk echt wel meerdere keren per dag m'n mail na!
Vind het zelf ook niet prettig als ik dagen op een reactie moet wachten :P

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 10:27

ik heb visjes op mp staan, iemand is geinteresseerd in een koppeltje. Hij vraagt: waar moet ik zijn, dus ik had gereageerd, wanneer zou je langs kunnen komen? krijg ik terug: en waar moet ik zijn.

GRRRRR ikgeef echt niet zomaar mijn adres aan iedereen die het vraagt. Ik wil eerst een afspraak hebben dan geef ik pas mijn adres. Dit heb ik m ook duidelijk gemaakt.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 10:29

Batlow schreef:
ik heb visjes op mp staan, iemand is geinteresseerd in een koppeltje. Hij vraagt: waar moet ik zijn, dus ik had gereageerd, wanneer zou je langs kunnen komen? krijg ik terug: en waar moet ik zijn.

GRRRRR ikgeef echt niet zomaar mijn adres aan iedereen die het vraagt. Ik wil eerst een afspraak hebben dan geef ik pas mijn adres. Dit heb ik m ook duidelijk gemaakt.

dan geef je hem alleen de plaats naam, daar moet die dan ook zijn

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 10:33

Groot gelijk hoor!
Misschien dat je nog een berichtje kunt sturen met de vraag of je zijn telefoonnummer mag, zodat je kunt bellen om e.e.a. verder af te spreken!?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 10:37

Nou ja ze hebben bijna 40 advertenties op MP staan, verwacht dan als je er zo veel hebt, de verkoop ook wel een beetje in de gaten houdt. Dit is natuurlijk wel anders als je maar 1 advertentie op MP hebt staan.

Als wij advertenties er op hebben staan, kijk ik toch zeker elke dag een keer en al helemaal als je inprincipe een koper hebt en deze is aan zet om te antwoorden. Je wilt toch graag verkopen lijkt me.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 11:24

Naborah schreef:
Prisca, "Bod geaccepteerd" :D
PocoGaucha, linkje? :)

ja idd zal wel een of andere vage buitenlander zijn.....reageert in iedergeval niet hahaha.

heb hem gegevens gemailt.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 12:25

dit maal weer een goede mp ervaring er bij, ik had nog een set peesbeschermers liggen, waren nog vrij weinig gebruikt (waren van mijn vorige paard, die ik nu heb past ze niet) maar helaas was de rand van 1 van de strijklappen aangevreten door onze pup. dus gister het set er op gezet met duidelijke omschrijving (met foto's) van de beschadigingen en dat het set voor een klein prijsje weg mocht. Ik krijg vanmorgen al een bod van €8,- dus die geaccepteerd en als het goed is word het geld vanmiddag al overgemaakt.

het kan dus wel

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 15:43

Mocht iemand nog boeken te koop hebben van de 'onsterfelijken' serie (Alyson Noel), dan hou ik me aangebevolen! Ik heb helaas nog niks in mijn buurt kunnen vinden :n

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 12:09

die mensen op MP gooien hun eigen ruiten in :') ik heb op meerdere hoofdstellen de vraagprijs geboden maar kreeg maar geen reactie. Dus hoofdstel via ebay gekocht (al was dat ook een heel gezeik, maarja. Hoop het deze week te ontvangen :P ) krijg ik gisteren en vandaag emails van dat ze akkoord gaan met mijn bod :') na anderhalve week. Helaas, ben nu al voorzien :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 12:11

Het is op het moment een dráma met terugreageren op mails zeg....... Eergister bijvoorbeeld heb ik op 4 biedingen gereageerd dat ik akkoord ging, op niet 1 een reactie...... ;(

Heb zelf iets gekocht, vriendlief het vanmorgen opgehaald. Was in prima staat en voordat hij thuis was, kreeg ik van haar nog een mailtje met bedankt voor het zakendoen en veel plezier ermee! Dat vind ik dan weer wel heel leuk :D