Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvonnedv schreef:DesireeK schreef:kan je met dat Wordle het woord bokt niet maken met de namen??
Ja, hoe vaker een woord in de tekst staat, hoe groter hij wordt in de Wordle
pipo schreef:Misschien een idee om iedereen gewoon 50 ct te laten betalen. Zodat we de ouders/familie een cheque kunnen overhandigen om bv. een voor hun goed doel te sponsoren of en ik weet uiteraard niet hoe ze verzekerd waren, maar een gebaar om de uitvaart te laten worden zoals ze graag willen voor hun dochter is misschien ook erg fijn. In deze tijden is het vaak al moeilijk genoeg.
DesireeK schreef:yvonnedv schreef:
Ik denk dat desireeK bedoelt dat de namen niet in een blok cirkel oid komen te staan maar in de vorm van BOKT
Op zich vindt ik dat ook een leuk idee maar ik weet alleen niet of dat mogelijk is
Inderdaad dat bedoel ik.. Jammer dat ik niet kan printen want ik vind dat rommelen met dit soort dingen wel leuk
yvonnedv schreef:Ik vermoed dat HolyPope ook graag mee zou willen doen.
Kan iemand hem bereiken?
Sterre schreef:pipo schreef:Misschien een idee om iedereen gewoon 50 ct te laten betalen. Zodat we de ouders/familie een cheque kunnen overhandigen om bv. een voor hun goed doel te sponsoren of en ik weet uiteraard niet hoe ze verzekerd waren, maar een gebaar om de uitvaart te laten worden zoals ze graag willen voor hun dochter is misschien ook erg fijn. In deze tijden is het vaak al moeilijk genoeg.
Dit vind ik opzich helemaal geen slecht idee!
Lindy kan het bedrag wat voor het bloemstuk benodigd wordt, er gewoon afhalen en de rest van het geld kunnen de ouders besteden zoals het hun goeddunkt.
Misschien willen ze het aan een goed doel wat Bianca een warm hart toe droeg, schenken, of misschien willen ze er voor het voorjaar bloemen voor op het graf voor kopen, ofofof....
Op een begeleidend kaartje bij de cheque/kontant geld kan je gewoon uitleggen dat er heel veel mensen gaag een bijdrage aan Bianca's afscheid wilden geven en dat de familie het dus naar goeddunken kan besteden.
Voordeel is, dat er nu niet gewacht hoeft te worden welk bedrag er over gemaakt kan worden en het geld is ook sneller binnen bij degene die het verzamelt.
Ik moet bijv. mijn broer vragen of hij voor mij wil overmaken, want vanuit Dld duurt het waarschijnlijk even voordat het bij iemand in Ned. op de rek. komt en het overmaken is waarschijnlijk duurder dan het over te maken bedrag.