Inzamelingstopic bloemstuk overleden Bokker Bietjuhh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:39

Is het nog mogelijk om ook mee te doen? :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-12 13:40

Venix schreef:
Is het nog mogelijk om ook mee te doen? :j

Jazeker. :j

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:40

Ik vermoed dat HolyPope ook graag mee zou willen doen.

Kan iemand hem bereiken?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:40

Geen zorgen over het benzine-potje, Roosch .. het totaalbedrag wordt toch gewoon door 10 gedeeld door de borgers en uiteindelijk verrekend met alle deelnemers ?

Alles rustig bekijken en optellen :(:)

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:41

Kentaro schreef:
Is deze tekst wat?
'Een gezicht dat voor vele nooit bekend zal worden, maar een persoon dat in véle harten voortleeft!'

vind ik een heeeeele mooie!

DesireeK

yvonnedv schreef:
DesireeK schreef:
kan je met dat Wordle het woord bokt niet maken met de namen??

Ja, hoe vaker een woord in de tekst staat, hoe groter hij wordt in de Wordle

Ik denk dat desireeK bedoelt dat de namen niet in een blok cirkel oid komen te staan maar in de vorm van BOKT
Op zich vindt ik dat ook een leuk idee maar ik weet alleen niet of dat mogelijk is[/quote]

Inderdaad dat bedoel ik.. Jammer dat ik niet kan printen want ik vind dat rommelen met dit soort dingen wel leuk ;)

Liejn

yvonnedv schreef:

Kan iemand hem bereiken?

daar heb ik ook aan gedacht ja.. ik kan hem inderdaad niet bereiken.. weet niet of iemand dat kan? anders neem ik even contact op met een MOD..

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:42

Liejn ik had me ook aangemeld maar sta ook nog niet op de lijst. Wil je mij er ook opzetten? Bedankt alvast.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:42

pipo schreef:
Misschien een idee om iedereen gewoon 50 ct te laten betalen. Zodat we de ouders/familie een cheque kunnen overhandigen om bv. een voor hun goed doel te sponsoren of en ik weet uiteraard niet hoe ze verzekerd waren, maar een gebaar om de uitvaart te laten worden zoals ze graag willen voor hun dochter is misschien ook erg fijn. In deze tijden is het vaak al moeilijk genoeg.

Dit vind ik opzich helemaal geen slecht idee :) !
Lindy kan het bedrag wat voor het bloemstuk benodigd wordt, er gewoon afhalen en de rest van het geld kunnen de ouders besteden zoals het hun goeddunkt.
Misschien willen ze het aan een goed doel wat Bianca een warm hart toe droeg, schenken, of misschien willen ze er voor het voorjaar bloemen voor op het graf voor kopen, ofofof....
Op een begeleidend kaartje bij de cheque/kontant geld kan je gewoon uitleggen dat er heel veel mensen gaag een bijdrage aan Bianca's afscheid wilden geven en dat de familie het dus naar goeddunken kan besteden.

Voordeel is, dat er nu niet gewacht hoeft te worden welk bedrag er over gemaakt kan worden en het geld is ook sneller binnen bij degene die het verzamelt.
Ik moet bijv. mijn broer vragen of hij voor mij wil overmaken, want vanuit Dld duurt het waarschijnlijk even voordat het bij iemand in Ned. op de rek. komt en het overmaken is waarschijnlijk duurder dan het over te maken bedrag.
Laatst bijgewerkt door Sterre op 14-09-12 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:44

DesireeK schreef:
yvonnedv schreef:

Ik denk dat desireeK bedoelt dat de namen niet in een blok cirkel oid komen te staan maar in de vorm van BOKT
Op zich vindt ik dat ook een leuk idee maar ik weet alleen niet of dat mogelijk is

Inderdaad dat bedoel ik.. Jammer dat ik niet kan printen want ik vind dat rommelen met dit soort dingen wel leuk ;)

Je kunt hem wel maken en dan mailen naar de vervoerder

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:45

nnicolex schreef:
Kentaro schreef:
Is deze tekst wat?
'Een gezicht dat voor vele nooit bekend zal worden, maar een persoon dat in véle harten voortleeft!'

vind ik een heeeeele mooie!

ik blijf die van 'de herinnering' het mooiste vinden eigenlijk..

@valyra: ik zet je er nu bij:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-12 13:45

yvonnedv schreef:

Kan iemand hem bereiken?

Misschien papagroom?

Goed, even concreet. Wie wil zich morgenavond rond een uur of 10 buigen over de Wordle? Is een heel simpel systeem.
Deze persoon moet online zijn rond 10en en een beetje creatief zijn. :D
Tip voor degene die het wil: Stoei er nu vast een beetje mee rond, kijk of je hem op groot formaat kunt opslaan etc.

Verder moeten er dus teksten verzonnen worden voor het lint en de kaart.
De kaart lijkt me heel simpel, iets in de trant van 'Gecondoleerd met het verlies van jullie Bianca. Wij leven intens met jullie mee. De leden van Bokt.nl'
('leden van Bokt.nl' is een uitdrukking die gewenst wordt vanuit het team. Als we Bokt.nl gebruiken is dat een ander verhaal.)

Voor op het lint ben ik even inspiratieloos. Als er een tekst wordt geplaatst waarop positief gereageerd wordt door meerdere Bokkers zullen we die kiezen. Ik las een Nederlandse songtekst die Bianca ooit geplaatst had maar kan hem niet vinden. Daarin stond een regeltje waarvan ik dacht 'dat is mooi voor op het lint'. Heeft iemand die quote voor mij?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:46

Citaat:
bewaar ze in je hart
de helden die verdwenen
hou ze maar in leven
je geest is zonder grens
geloof maar wat je wenst
laat je hoofd en angst je waarheid zijn.

Deze?

Winged

Re: Inzamelingstopic bloemstuk overleden Bokker Bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:48

Holypope is volgens mij wel te mailen via zijn profiel...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-12 13:50

Ja, die!

Wat vinden jullie van "Je geest is zonder grens." Rust zacht, lieve Bianca. De leden van Bokt.nl

Hmm, in mijn hoofd was ie mooier.

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:51

Roosch schreef:
Ja, die!

Wat vinden jullie van "Je geest is zonder grens." Rust zacht, lieve Bianca. De leden van Bokt.nl

Ik vind het mooi :j

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:52

Roosch schreef:
Ja, die!

Misschien 'ziel' ipv 'geest'?

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:52

Alleen 'je geest is zonder grens' vind ik nogal zweverig klinken, ik zou dan het hele stukje doen of iets korters. Iig de eerste 2 zinnen erbij.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:53

Sterre schreef:
pipo schreef:
Misschien een idee om iedereen gewoon 50 ct te laten betalen. Zodat we de ouders/familie een cheque kunnen overhandigen om bv. een voor hun goed doel te sponsoren of en ik weet uiteraard niet hoe ze verzekerd waren, maar een gebaar om de uitvaart te laten worden zoals ze graag willen voor hun dochter is misschien ook erg fijn. In deze tijden is het vaak al moeilijk genoeg.

Dit vind ik opzich helemaal geen slecht idee :) !
Lindy kan het bedrag wat voor het bloemstuk benodigd wordt, er gewoon afhalen en de rest van het geld kunnen de ouders besteden zoals het hun goeddunkt.
Misschien willen ze het aan een goed doel wat Bianca een warm hart toe droeg, schenken, of misschien willen ze er voor het voorjaar bloemen voor op het graf voor kopen, ofofof....
Op een begeleidend kaartje bij de cheque/kontant geld kan je gewoon uitleggen dat er heel veel mensen gaag een bijdrage aan Bianca's afscheid wilden geven en dat de familie het dus naar goeddunken kan besteden.

Voordeel is, dat er nu niet gewacht hoeft te worden welk bedrag er over gemaakt kan worden en het geld is ook sneller binnen bij degene die het verzamelt.
Ik moet bijv. mijn broer vragen of hij voor mij wil overmaken, want vanuit Dld duurt het waarschijnlijk even voordat het bij iemand in Ned. op de rek. komt en het overmaken is waarschijnlijk duurder dan het over te maken bedrag.

Zeker voor de buitenlandse bokker is het handig om paypal te gebruiken. Ik maak wel eens geld over naar Hong Kong (ebay aankopen) en dat geld is binnen een half uur op de rekening van de ontvanger.

Ik heb al meerdere keren aangeboden mijn account daar voor te gebruiken ik weet alleen niet hoe dat dan geregeld moet worden dat degene die met paypal willen betalen bij mij (borger) op de lijst komen.

dodyg

Keet

Rust zacht Bietjuh - De leden van Bokt.nl op het lint en dan die tekst op de kaart?

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:54

HolyPope doet sowieso al via ons huiskamertopic mee voor iets :) Maar je kunt hem inderdaad vragen of hij hier ook bij wil meedoen. PB anders Lieffiefi even, zij kan contact met hem opnemen :)

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:55

Niet de teksten te zwaar maken..

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:57

Ik ben aan het stoeien met wordle.. Ik denk alleen dat niet alle namen er in 1 keer in kunnen..
Ik kan em ook niet printen want ik heb geen printer..

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-12 13:58

Dees, kan je hem wel mailen naar me ?