[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
N_B_N
Berichten: 1965
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 19:55

mingming schreef:
Heeft iemand hier misschien een tip voor een cadeau voor mijn beste vriend? Elk jaar een dillema en nu weet ik het echt niet meer :') En hij weet ook niks. Hobby's zijn vooral muziek & series kijken, maar een cd kopen kan niet, want ik heb geen smaak volgens hem en series kijkt hij op netflix :))

Edit; Hij wordt trouwens 18



Een ticket voor een concert dat hij gaaf vindt?

mingming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 30-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 20:03

Lootje1991 schreef:
mingming schreef:
Heeft iemand hier misschien een tip voor een cadeau voor mijn beste vriend? Elk jaar een dillema en nu weet ik het echt niet meer :') En hij weet ook niks. Hobby's zijn vooral muziek & series kijken, maar een cd kopen kan niet, want ik heb geen smaak volgens hem en series kijkt hij op netflix :))

Edit; Hij wordt trouwens 18



Een ticket voor een concert dat hij gaaf vindt?


Dat is iets boven budget voor mij, zeker gezien de artiesten die hij leuk vindt. Maar wel een heel leuk idee!

mirriezz
Berichten: 2013
Geregistreerd: 12-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 08:03

Tshirt/poster/kalender/koffiemok van zijn favo serie een idee? Bijvoorbeeld van big bang theory zijn allerlei items te vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 11:38

Mijn nicht en haar verloofde hebben vandaag te horen gekregen dat de baby een jongetje is. :D *\o/*
We hebben een onwijs goede band en zijn net zussen, dus eigenlijk word ik tante! :))

Nu wil ik elke babywinkel/afdeling leegkopen :') , maar ik ben opzoek naar een origineel cadeau!

Wie helpt?! :D

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 18:20

_Dominique schreef:
Mijn nicht en haar verloofde hebben vandaag te horen gekregen dat de baby een jongetje is. :D *\o/*
We hebben een onwijs goede band en zijn net zussen, dus eigenlijk word ik tante! :))

Nu wil ik elke babywinkel/afdeling leegkopen :') , maar ik ben opzoek naar een origineel cadeau!

Wie helpt?! :D


je hebt van die baby pakketjes gemaakt van luiers en ander spul in een vorm van een baby enz.

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:47

_Dominique schreef:
Mijn nicht en haar verloofde hebben vandaag te horen gekregen dat de baby een jongetje is. :D *\o/*
We hebben een onwijs goede band en zijn net zussen, dus eigenlijk word ik tante! :))

Nu wil ik elke babywinkel/afdeling leegkopen :') , maar ik ben opzoek naar een origineel cadeau!

Wie helpt?! :D


Van die fotomoment kaarten!! Je hebt ze in heel veel verschillende soorten, heb ze zelf van Woezel en Pip in huis :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 09:47

_Dominique schreef:
Mijn nicht en haar verloofde hebben vandaag te horen gekregen dat de baby een jongetje is. :D *\o/*
We hebben een onwijs goede band en zijn net zussen, dus eigenlijk word ik tante! :))

Nu wil ik elke babywinkel/afdeling leegkopen :') , maar ik ben opzoek naar een origineel cadeau!

Wie helpt?! :D


Een action-man truitje? :')

Oke even zonder dollen. Die fotomomentkaarten zijn heel leuk, misschien dat je in dat thema door kan gaan, dat je ze een pakketje geeft waarmee ze herinneringen aan de eerste weken vast kunnen leggen. Bijvoorbeeld die kaarten, setje voor gipsbuik/voetafdrukken of iets dergelijks?

Mri

Berichten: 15316
Geregistreerd: 01-12-04

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 08:19

Boekjes! De grufallo!
Maar rupsje nooitgenoeg volvoer valt mn stal ook goed in de smaak. Kan je zelf nog en rupsje nooitgenoeg gaan haken en erbij doen :D
Boeken blijven, kleding gaar weer weg als het niet meer past.

gerlindie

Berichten: 4661
Geregistreerd: 10-08-10

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 12:16

Ik zoek een eindexamen cadeau voor een goede vriend van me.
Hij gaat straks toegepaste wiskunde studeren, en houdt van Games, films en eten :Y)
Maar ik heb het liever onder de tien euro, en probeer iets origineels te bedenken.
Kan iemand me helpen?

WinSel

Berichten: 20574
Geregistreerd: 28-09-04

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 12:57

Misschien een tip voor mensen die iets zoeken voor bijvoorbeeld hun vader. .. mijn vader is dol op lps en nu hebben we van lps onderzetters gemaakt :)) uiteraard lps met muziek waar hij niet van houdt anders krijg k straks op m'n kop hoe ik mooie lps kapot kon maken haha
Afbeelding

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 23:09

Is het niet leuk om dan geld cadeau te doen? Kan je heel creatief verpakken/ knutselen dat het ook echt leuk is om te geven. Of anders een goede film cadeau geven of meenemen naar de bioscoop?

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 12:35

Iemand enig idee wat ik aan de eigenaren van me verzirg ponys kan geven.
Heb de ponys de 28ste 5jaar.
Met de eigenaren heb ik eigelijk niet veel cotact mag de paarden als eigenbeschouwen.
Liefst niet veel meer als 10 euro

KirstenHorse

Berichten: 1293
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:02

HELP. Mijn tweelingzus wordt 18 jaar (ik dus ook :+ ) en ik loop een beetje vast. Ze heeft een hele lieve vriend en ze houden allebei van sushi, dus ik dacht aan een sushi cadeaubon voor 2. Helaas blijkt dat vrij moeilijk te vinden voor Amsterdam? Heb wel iets gevonden, maar dat lijkt zo'n kale boel en totaal niet gezellig. Toen ben ik gaan kijken naar sushiworkshops; dat is het ook niet. Of je moet met een groep vanaf 6 personen of het is ongeveer 60,- pp -O-
Mijn ouders gaan haar waarschijnlijk al een ketting geven. Ze wordt wel 18 en ze is óók net klaar met haar eindexamen vwo, dus ik wil haar echt iets leuks geven! Mijn budget loopt tot ongeveer 40,-

Britta31

Berichten: 13198
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:41

Een sushi zelfmaak pakket.Bv een boek en benodigdheden.

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 12:29

Kan je niet gewoon sushi gaan eten in een restaurant met een restaurant kadobon?

KirstenHorse

Berichten: 1293
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 13:54

Het is dus zo dat slechts weinig sushirestaurants in mijn omgeving zijn aangesloten bij de cadeaubonnen.. Een restaurant hier in de buurt en dat ziet er niet uit als een leuke plek voor 18jarigen -O-

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 11:53

Zondag is het vaderdag en ben echt hopeloos met kado ideetjes.

Sokken overhemden en dassen heeft ie al zo veel van net als van parfum. :=

Goede en leuke films heeft ie ook al allemaal en alle muziek die hij leuk vindt luistert hij via de tv op youtube. Lezen houdt ie alleen van als ie op vakantie is.

Iets doen is ook niet een optie, zijn gezondheid is enorm slecht namelijk..

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 17:47

KirstenHorse schreef:
Het is dus zo dat slechts weinig sushirestaurants in mijn omgeving zijn aangesloten bij de cadeaubonnen.. Een restaurant hier in de buurt en dat ziet er niet uit als een leuke plek voor 18jarigen -O-


Loop een gezellig zaakje binnen en vraag of je een cadeaubon bij ze kan kopen :) Vaak wel namelijk en dan zit je niet aan zo'n Hema bon vast.

Of kijk even op Groupon voor een workshop in de buurt :)

L_iek
Berichten: 9734
Geregistreerd: 11-01-07

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 15:02

Binnenkort is mijn vriend jarig. Hij weet zelf niet wat wat hij wil hebben als cadeautje en daarom ben ik nu op zoek naar iets origineels waarbij jullie mij hopelijk kunnen helpen. Parfum, etentjes, weekendjes weg, kleding etc gaat het allemaal niet worden wil dit keer echt iets origineels. Mag vanalles zijn.

mirriezz
Berichten: 2013
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 15:30

Zoals bij iedereen dan meteen de vraag: wat voor jongen is je vriend? Wat voor soort dingen vind hij leuk? Maakt nogal verschil of iemand een metalhead is of van ballet houd, om maar even flink te overdrijven

loez

Berichten: 11079
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 17:04

Beeeeetje laat! Zie net dat ik morgen een bruiloft heb :')
Wil eigenlijk een leuk doosje kopen met wat leuke kleine dingetjes erin... Alleen géén idee wat!
Iemand tips of suggesties? :)

dreamheart

Berichten: 390
Geregistreerd: 28-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:15

loez schreef:
Beeeeetje laat! Zie net dat ik morgen een bruiloft heb :')
Wil eigenlijk een leuk doosje kopen met wat leuke kleine dingetjes erin... Alleen géén idee wat!
Iemand tips of suggesties? :)


Misschien wat leuke, kleine frutsels zoals gezellige kaarsjes?

Ik wil mijn oom en tante een cadeautje geven en zat te denken aan iets van zelfgemaakte koekjes in een pot. Iemand een leuk idee welke koekjes? :)

mirriezz
Berichten: 2013
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 08:38

@dreamhart: mijn bakkunsten komen niet verder dan zandkoekjes en 2 kleuren-koekjes (die vanille/chocolade zandkoekjes dus)

Ik heb een keer alle spullen voor brownies cadeau gekregen, dat zat ook in een pot. Was ook heel leuk! Als je ingrediënt voor ingrediënt doet, krijg je hetzelfde effect als dat je van die laagjes gekleurd zand hebt. En je kunt er ook nog iets lekkers van bakken!

biggirl

Berichten: 1379
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 15:50

Hey weet iemand een leuk cadeau voor me neef hij word 16 .
Maar heb echt geen idee wat ik hem moet kopen .

Hij is meer zo'n straat jongen die veel hangt met vrienden luister naar die Nederlandse rap dusja zoals de jeugd van tegenwoordig :P
Vroeger heeft die veel gemoter crost
Een bouwt momenteel een scooter om .

Wie oh wie weet iets leuks

lianne304

Berichten: 1053
Geregistreerd: 09-09-12
Woonplaats: kootstertille

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 16:20

Mischien een cap, als je het zo schrijft (nee niet zo paarden cap :') )
Of iets als kleding een vest of naar een concert ofzo gaan als het budegt dat toe laat