Hier kan ik ik maar 1 wedstrijd kijken en dat was vandaag spanje-italie dus ik heb het schattigheids gehalte van Ierland niet kunnen bekijken. Dat zal het wel zijn dan
Nanne schreef:Je weet niet wat je mist.. Je hebt gelijk ik weet niet wat ik misKeith Adrews van het ierse team, te schattig voor woorden! http://www.google.com/imgres?q=6.+Keith ... s:40,i:226
Ik bedoel niet schattig in de zin van knap! Maar ze winnen nooit wat en vechten er wel voor.. En dan hebben ze dat prachtige accent.. Dan moet je ze wel schattig vinden.
Haha dan is het vast een gevalletje ''had je bij moeten zijn''. Ik leef mee met hun verlies vandaag en zal de volgende keer voor ze juichenps. ik dacht ook dat Ierland een goed team was. Had ze ook winst gegeven in mijn pool
Nee joh Ierland doet normaal ook niet zo vaak mee.. De helft van wat er in staat speelt niet eens op het hoogste niveau..
Als dit ritme zich blijft voortzetten in mijn voorspellingen,kan Nederland het EK verder wel vergeten
Ik ben weer gezakt, nu sta ik 70e met nog steeds maar 3 punten. Gelukkig heb ik niet meer gedaan aan een pronostiek waar ik geld heb ingezet
Nanne schreef:Guttegut.. Bij Studio Sportzomer zitten Robin van Persie z'n mentale gezondheid te analyseren.. Inderdaad, prutser.
Nou.. Je kan een hoop zeggen over van Persie, maar het is geen prutser. Hij had gister niet z'n beste dag, maar als voetballer hoort hij echt in de wereldtop thuis.