Primark deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

louiisie

Re: Primark deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 09:53

ik ga vrijdag na de Primark in Rotterdam. Is die makkelijk te vinden vanaf t station?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 09:53

louiisie schreef:
ik ga vrijdag na de Primark in Rotterdam. Is die makkelijk te vinden vanaf t station?

Dat staat in de openingspost:
Citaat:
Routebeschrijving naar de Primark in Rotterdam vanaf station Rotterdam Alexander:
Vanuit de trein met de trap naar beneden naar de stations hal, dan naar links de hal uit lopen. Je komt dan op een groot plein, dat steek je over en gaat dan met de (rol)trap het alexandrium in. Hier loop je helemaal doorheen, rechts aanhouden. Dan ga je het winkelcentrum uit (waar ook een mac donalds zit) , daar is weer een plein en dan links, eigenlijk niet meer te missen zit dan de primark

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 12:42

Ik was eergister ( hartstikke heet! ) in de PRIMARK Rotterdam, er was echt niemand :')
Moest ook alleen 2 paar 3 euro schoentjes hebben dus was er zo weer weg maar wat een eye-opener haha :P

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 12:44

Ik ben gisteren naar Primark in Dortmund geweest, twee tassen vol meegenomen!
Twee shirtjes, twee shortjes, basic zwart truitje en nog een sjaal. De rest van de spullen waren voor mijn zus :')
Was trouwens niet heel druk daar, drie verdiepingen (waarvan twee vrouwenafdeling).
En het was mijn eerste Primark ervaring :))

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:50

Hoe is de collectie op dit moment?
Ik wil graag een dezer dagen heen maar ben toch wel minimaal 1,5 uur onderweg :)

RomyS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 15:54

Ik ga dinsdag naar Primark in Luik. :D
Ben erg benieuwd naar de zomercollectie, vemits er nog iets hangt. :o

Zijn er kledingstukken die ik absoluut niet over het hoofd mag zien? Ik zoek eigenlijk een paar topjes. :)

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 17:27

Natasja91 schreef:
Hoe is de collectie op dit moment?
Ik wil graag een dezer dagen heen maar ben toch wel minimaal 1,5 uur onderweg :)

Ik vond de collectie leuk! Maar dat hangt natuurlijk volledig van je eigen smaak af.
Leuke schoenen (veel hoge hakken), blousjes, jurkjes en er hingen ook aardig wat blazers.

Ik kom er net vandaan, mocht van mezelf maar 50 euro uitgeven en dat is gelukt, ik was 50,50 kwijt :')

Ik had:
- Enkellaarsjes met studs (24 euro)
- Jurkje met hartjesprint aan bovenkant (11 euro)
- Felroze blouse (10 euro)
- Grijze colsjaal (4 euro)
- Make-up remover doekjes (1,50)

Van die bruine en zwarte enkellaarsjes met die riempjes die eerder in dit topic populair waren/gezocht werden stonden er ook erg veel, maar echt alleen maar maat 36, 37 en een enkele 38.
Ik was in Zaandam.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:16

Klinkt goed!!
En die blousjes, is dat dan met lange mouwen?
En zijn ze niet allemaal doorschijnend zoals ik hierboven ergens zag?

Mooie lijst heb je zeg!!! Foto's? :D

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:32

Welke Primark is leuker/beter/groter? Die in Zaandam of in Hoofddorp? :D
Sleur mijn vriend een deze dagen maar eens even mee maar dan wil hij ook naar andere winkels.. welke van deze 2 zouden jullie me dan aanraden?

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:44

Natasja91 schreef:
Klinkt goed!!
En die blousjes, is dat dan met lange mouwen?
En zijn ze niet allemaal doorschijnend zoals ik hierboven ergens zag?

Mooie lijst heb je zeg!!! Foto's? :D

Met lange mouwen ja, maar ze hadden ook blouses zonder mouwen. Hij schijnt bijna niet door, je ziet mijn bh er een beetje doorheen dus ik doe er wel een topje onder. Maar het is niet zo'n transparante blouse nee :)

Foto's heb ik ook wel, niet heel mooi, met telefoon gemaakt en een beetje onhandige hoek, haha.

Enkellaarsjes (zien er een beetje gek uit zo van onderaf)
Afbeelding

Jurkje, deze was er ook in het zwart met vlinders en nog 2 andere kleuren (blauw/groen en stippen ofzo, niet echt op gelet)
Afbeelding

Blouse, deze was er ook in andere kleuren, uit mijn hoofd gezegd sowieso (diep/donker)blauw.
Hij lijkt zo een beetje een nette/overhemdblouse, maar ik heb hem iets oversized, in mijn normale maat, dus hoort zo denk ik.
Afbeelding

Sjaal, deze was er ook in het lichtroze
Afbeelding

Van de make-updoekjes heb ik maar geen foto gemaakt :))

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:47

Ik kom even binnenvallen, ik ga volgende week voor de 2e keer naar de primark. Weten jullie of ze bij de primark ook kleren hebben met aztec printjes?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:02

Oeh die blouse en die sjaal vind ik errrrug tof!
Thanx, ik ga heen. :D

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:12

Die sjaal is heerlijk! Ik heb er ook 2(inmiddels 1) van vorig jaar. Erg lekker warm voor in de winter

R00s

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:19

Ik wil ook naar de primark :P Wie gaat er binnekort heen en wil iets voor mij meebrengen, ik moet het rosekleurige horloge met bloementjesprint hebben! :P

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:30

Die sjaal heb ik ook in het zwart, echt blij mee!

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:40

Begin volgende week weet ik waarschijnlijk mijn schoolrooster. Hopen op wat tussenuren, dan kan ik weer even langs de Primark tussendoor :o

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 21:43

emr schreef:
Die sjaal is heerlijk! Ik heb er ook 2(inmiddels 1) van vorig jaar. Erg lekker warm voor in de winter

Ik had het idee dat deze iets anders is dan die van vorig jaar, iets grover gebreid ofzo en andere stof.
Maar misschien lijkt het zo omdat mijne van vorig jaar inmiddels nogal pluizig en uitgerekt is en dus niet meer zo voelt als eerst :))
Ik had er inderdaad ook 2 van vorig jaar (en inmiddels ook nog maar 1, ben er 1 kwijt), zijn erg fijn :j

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 22:12

Hoi! Mag ik hier even binnen komen vallen? :o

Vriendinnen van mij wonen bij Rotterdam in de buurt en 3 tot 4 keer per jaar als ik bij hun weer eens een paar daagjes ben is het standaard dat we voor mij altijd 1 of 2 keer langs de Primark gaan, waar ik geen enkel probleem mee heb. :D
Afgelopen keer (vorige week) zijn we er weer 2 keer geweest en deze keer heb ik nog meer uitgegeven dan de vorige keren, vond wat ze hadden hangen ook echt ontzettend leuk!
Onwijs jammer dat ik niet zo dicht in de buurt woon van een Primark (Arnhem, Gelderland) maar ik heb al gehoord dat er in 2013 een in Nijmegen komt, iemand die hier wat meer van weet? :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 23:11

xAylie schreef:
Hoi! Mag ik hier even binnen komen vallen? :o

Vriendinnen van mij wonen bij Rotterdam in de buurt en 3 tot 4 keer per jaar als ik bij hun weer eens een paar daagjes ben is het standaard dat we voor mij altijd 1 of 2 keer langs de Primark gaan, waar ik geen enkel probleem mee heb. :D
Afgelopen keer (vorige week) zijn we er weer 2 keer geweest en deze keer heb ik nog meer uitgegeven dan de vorige keren, vond wat ze hadden hangen ook echt ontzettend leuk!
Onwijs jammer dat ik niet zo dicht in de buurt woon van een Primark (Arnhem, Gelderland) maar ik heb al gehoord dat er in 2013 een in Nijmegen komt, iemand die hier wat meer van weet? :)

Almere is momenteel in de bouw, Nijmegen is al heel lang bekend :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 23:17

Ik kom niet vaak in Nijmegen dus vandaar :)
Almere ben ik nog nooit geweest := maar volgens mij is dat een stuk dichterbij dan Rotterdam, of zit ik nu heel verkeerd? :o

Ik ben wel echt ontzettend blij met mijn laatste aankopen, de tas die ik gekocht heb voor 13,- is echt ontzettend fijn en blijf 'm leuk vinden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 23:20

xAylie schreef:
Ik kom niet vaak in Nijmegen dus vandaar :)
Almere ben ik nog nooit geweest := maar volgens mij is dat een stuk dichterbij dan Rotterdam, of zit ik nu heel verkeerd? :o

Ik ben wel echt ontzettend blij met mijn laatste aankopen, de tas die ik gekocht heb voor 13,- is echt ontzettend fijn en blijf 'm leuk vinden :D

Waar moet je vandaan komen dan?
Almere is op zich wel leuk, maar je bent er redelijk snel op uit gekeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 23:21

Ik heb vanmiddag een kettinkje van een uil met een klokje gekocht, ben er zo blij mee! :+:
Heb zelfs al een foto naar mijn vriend in Frankrijk gestuurd. :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 23:35

Ik kom uit Arnhem, Gelderland. Heb geen idee hoe de trein-verbinding dan is. Heeft elke Primark eigenlijk dezelfde collectie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 23:39

ongeveer 1 uur en 20 min. ben je onderweg naar Almere, met 1 overstap op utrecht centraal :)

Niet altijd exact dezelfde collectie, geloof ik.

arabcarlaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 23:47

yeah morgen naar de primark, voor t eerst dus ik word ontmaagd haha :-)