Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
louiisie schreef:ik ga vrijdag na de Primark in Rotterdam. Is die makkelijk te vinden vanaf t station?
Citaat:Routebeschrijving naar de Primark in Rotterdam vanaf station Rotterdam Alexander:
Vanuit de trein met de trap naar beneden naar de stations hal, dan naar links de hal uit lopen. Je komt dan op een groot plein, dat steek je over en gaat dan met de (rol)trap het alexandrium in. Hier loop je helemaal doorheen, rechts aanhouden. Dan ga je het winkelcentrum uit (waar ook een mac donalds zit) , daar is weer een plein en dan links, eigenlijk niet meer te missen zit dan de primark
Natasja91 schreef:Hoe is de collectie op dit moment?
Ik wil graag een dezer dagen heen maar ben toch wel minimaal 1,5 uur onderweg
Natasja91 schreef:Klinkt goed!!
En die blousjes, is dat dan met lange mouwen?
En zijn ze niet allemaal doorschijnend zoals ik hierboven ergens zag?
Mooie lijst heb je zeg!!! Foto's?
emr schreef:Die sjaal is heerlijk! Ik heb er ook 2(inmiddels 1) van vorig jaar. Erg lekker warm voor in de winter
xAylie schreef:Hoi! Mag ik hier even binnen komen vallen?
Vriendinnen van mij wonen bij Rotterdam in de buurt en 3 tot 4 keer per jaar als ik bij hun weer eens een paar daagjes ben is het standaard dat we voor mij altijd 1 of 2 keer langs de Primark gaan, waar ik geen enkel probleem mee heb.
Afgelopen keer (vorige week) zijn we er weer 2 keer geweest en deze keer heb ik nog meer uitgegeven dan de vorige keren, vond wat ze hadden hangen ook echt ontzettend leuk!
Onwijs jammer dat ik niet zo dicht in de buurt woon van een Primark (Arnhem, Gelderland) maar ik heb al gehoord dat er in 2013 een in Nijmegen komt, iemand die hier wat meer van weet?
xAylie schreef:Ik kom niet vaak in Nijmegen dus vandaar![]()
Almere ben ik nog nooit geweestmaar volgens mij is dat een stuk dichterbij dan Rotterdam, of zit ik nu heel verkeerd?
Ik ben wel echt ontzettend blij met mijn laatste aankopen, de tas die ik gekocht heb voor 13,- is echt ontzettend fijn en blijf 'm leuk vinden