Jolien87 schreef:Kan je een taartkarton trouwens meermaals gebruiken?
Volgens mij zit je in het verkeerde topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:WhySoWhite schreef:Zo werd ik vorige week gebeld dat mensen mijn tinker wel wilde hebben... Ze zouden er meteen aan komen en haar gelijk mee nemen... hmz vreemd, maar goed het kan.. Sta je dan zonder er iemand op komt dagen of afbeld... Niks meer gehoord
Dat gebeurt niet alleen via MP hoor maar ook via Bokt.
1e keer belde (nou ja een sms) ze dan wel netjes af, een half uurtje van te voren. Ze durfde het niet aan om anderhalf uur met een trailer te rijden met mist. Oke kan ik me voorstellen. Ze had geen agenda bij de hand dus zou bellen voor een nieuwe afspraak.
Ze hebben ook een nieuwe afspraak gemaakt.
Dag van te voren nog een sms of we haar nog hadden. Natuurlijk dat was afgesproken dus ga haar dan niet achter hun rug om verkopen.
'Smorgens weer een sms dat ze wegreden. Nu ze moeten nu nog komen. Geen afbericht helemaal niets. En dan hou je een paardje 3 weken al met al gereserveerd voor iemand
kiki1976 schreef:Het is idd een risico die je neemt dat weet ik.
Maar als ik zelf intresse heb in een paardje en die staat aan de andere kant van NL dan vind ik dat je als verkoper niet kan verwachten dat ze ala minuut op de stoep staan.
En ik zou zelf ook niet te spreken zijn over een verkoper als dat wanneer je een afspraak hebt staan om te komen kijken de pony tussendoor verkocht werdt.
En misschien maakte het uit dat ze niet per direct weg moest want we hadden er totaal geen haast mee.
Maar uiteindelijk heeft het zo moeten wezen want nu heeft ze een super huisje, en wij er een super lieve tinker merrie voor terug.
Anne_mieke88 schreef:JessAndHope schreef:Hm.. die persoon die eerst onder rembours zou sturen maar daarna niet meer.... niet netjesIk zou ook uit mn plaat zijn gegaan. Dan had je maar geen ja moeten zeggen, ongeacht hoe lang je je al netjes gedraagd. Ik handel zo ontzettend veel op marktplaats, in echt vanalles, dat ik niet eens iets stoms WIL doen. Uiteindelijk leverd dat altijd gezeik op en dat is slecht voor de zaken. Afspraak is afspraak... en ja, ik heb ook écht wel gehad dat ik 2 dagen later het product voor 2x de prijs had kunnen verkopen, maarja.... afspraak is afspraak.
Onderlaatst een advertentie op marktplaats. Nagelsetje incl. UV-lamp (nieuw) voor 20 euro. Nu ben ik een beetje aan het hannessen met nagellakken enzo, dus leek me een leuk prijsje om het voor uit te proberen. Dus ik gezegd dat ik interesse had, maar alleen als alles compleet was en werkend was. Nouja... dit was het geval en mevrouw gaf nog even aan dat alles bij elkaar toch al snel 130 euro had gekost, nieuw.
5 minuten daarna een nieuwe mail. Dat ze toch maar vond dat ik meer moest betalen, want het was eigenlijk wel erg goedkoop. Want ja, ze had 20 in de advertentie staan, maar ze moest en zou er minimaal 25 euro voor krijgen om uiteindelijk af te sluiten met 'voor onder de 30 gaat het niet weg'.
Ik netjes een mailtje teruggestuurd dat je simpelweg niet ineens kan beslissen dat de prijs maar even omhoog gaat. Dat had je van te voren moeten bedenken. Gezegd dat ik nog steeds interesse had, maar alleen voor die 20 euro. Nou... naar veel wikken en wegen is ze dan toch maar akkoord gegaan...
Echt, sommige mensen
Agjoh ik ken die persoon toch niet en verkocht is pas als ik mijn geld heb... En die zie ik toch niet meer
HTM schreef:Dingen via bokt horen hier niet besproken te worden, daarvoor kun je een mod inschakelen.