Glossybox ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 12:19

Ik zit zoooo te twijfelen tussen de VIPbox en Truly Yours... Ik was gewoon happy met de Glossybox -O- Over die WAATbox, die de glossybox heeft overgenomen, lees ik allemaal slechte verhalen (producten al 5 jaar uit het assortiment en vet over de datum enz) dus ik geeft het 1 kans en anders zeg ik het op...

Sammie

Re: Glossybox ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 12:26

Dat van WAAT was idd 2 boxen achter elkaar gezeur, maar ik heb er de laatste tijd weinig meer overgehoord.

Maar het is voor mij iig wel een reden om 't gewoon even af te wachten wat het wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 12:30

Ik heb de WAAT een aantal keer gehad en er zaten elke keer producten in die of heel oud of over de datum waren.
Heb van mijn 5 boxen 1 leuke gehad (en ook daar zat een product in wat al een aantal jaar niet meer verkocht werd).
Reden dus om hem op te zeggen, maar dit is al wel zeker een half jaar, zo niet langer geleden, dus misschien hebben ze hem nu wel verbeterd.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 13:48

Ik hoop het. Het is natuurlijk wel zo dat het niet de WAATbox zelf wordt. Naja ik geef het in ieder geval een kansje.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 13:53

Ik vond mijn VIP box juist weer heel erg leuk! :j

Ben benieuwd hoe glossybox wordt als waat het overneemt, ik heb ook een tijdje de WAAT gehad, maar vond die toch iets minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 13:54

Wat zat er in de VIP box?
Ik twijfel of ik die een keer ga bestellen of niet... heb nu echt al heel lang de BeautyBox en wil wel eens wat anders.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 13:57

Ik vind de VIP box zeer onprofessioneel tegenover de Truly Yours welke ik gewend ben. Ik heb het idee dat er dit keer 'goedkope troep' (sorry) in zat. Met de Truly Yours heb ik dat nooooit zo gehad.. Daar zit altijd m.i. wel wat bijzonders in of aparts, dit was gewoon spul wat ik (nogmaals, in mijn ogen!) bij de op=op ofzo kon kopen..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 13:58

TY is ook overgenomen recent toch? Verbeterd of toch niet?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:00

Anc schreef:
Wat zat er in de VIP box?
Ik twijfel of ik die een keer ga bestellen of niet... heb nu echt al heel lang de BeautyBox en wil wel eens wat anders.

Hoe bevalt de Beautybox?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:00

Even kijken hoor!

-Blush kwast van DaVinci
-Beauty UK Bronzer
- Jelly pong pong - wede awake palette (met een concealer, highlighter en wenkbrauw poeder)
- Miners complete base face powder
- Raw skincare lipbalm (die vond ik heel vies :') )
- Dr van der hoog gezichtsmasker

Zie trouwens dat er in de vorige WAATbox alweer een blond amsterdam body mist zat. Dan kan dat wel een heel leuk product zijn maar het zat er in totaal al 3x in, wat moet je daar nou mee als je dat 3x hebt.

Heb verder trouwens geen ervaring met de TY, maar wat ik bij de meeste boxen zo jammer vind is dat er meestal ontzettend veel testers inzitten en bijna geen fullsizes. En ik hou gewoon van make up.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:02

Dan is VIP beter te doen, die hebben veel make-up.

Dat van die testers.. ja dat vind ik ook stom. Maar daar verdienen ze mee. Die krijgen ze lekker goedkoop of zelfs gratis en dan hoeven ze nog maar 1 fullsize ergens vandaan te rammelen.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:03

Micha, ik ken deze merken verder niet hoor maar op uiterlijk heb ik in mijn hoofd dat het 'goedkope troep' is, misschien kun jij er wat meer over vertellen/is het helemaal geen 'goedkope troep'?

(en die lipbalm is idd heel vies! ;) )

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:06

Volgens mij is Davinci wel een 'bekend' iets. Voor zover mijn kennis, want op dat gebied interesseert het mij echt weinig.

maar iets dat Jelly Pong Pong heet.. Dát kan toch geen troep zijn :')

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:08

Ik ken Jelly Pong Pong alleen van die lippenstift die in de glossybox zat en die was heeeeeel fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:23

Beauty Box bevalt eigenlijk wel goed.
Laatste box was ook echt leuk vond ik.

Zat een fullsize douchegel van Anatomicals in die hemels ruikt, een fullsize cherry chapstick van Anatomicals, fullsize Lookx oogpotlood in een olijfgroene kleur, fullsize Pupa nagellak en een 5ml sample van Eau de parfum Angel van Thierry Mugler.

Er heeft al eerder zo'n oogpotlood in gezeten en die gebruik ik nog steeds heel vaak.
Deze is net zo fijn en de kleur past echt bij iedereen denk ik.

De parfum sample was leeg, deze moest je bij de ICI Paris laten vullen, maar 5ml vind ik een behoorlijk formaat en ik vind hem ook nog eens erg lekker.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-03-14 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:24

B-movie bodygel zeker :D Die zat laatst ook bij GB of TY. Die is zeker lekker. Als is de geur wel snel weg heb ik het idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:25

Nee, die niet.
You need a blooming shower.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:26

Die Jelly Pong Pong ken ik totaal niet.. En mag (als ik de prijs op de bijgesloten kaart mag geloven) ook wel eens wat aan uitstraling doen.. Misschien ben ik een zeurpiet maar dit is niet iets waar ik bij ICI Paris bijv. mee de deur uit hoop te lopen.

http://4.bp.blogspot.com/-GgpBdZdvo5A/U ... 030927.JPG

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:29

Wat is de prijs van dat palette?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:35

18 euro volgens mij, maar dat zou ik thuis even moeten kijken.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:36

Ik dacht ergens in de 20 euro, maar misschien heb ik in de haast te snel gekeken dan. ;) Maar goed, ik ga weer terug naar de Truly Yours, hopen dat die net zo fijn blijven als ze waren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:37

Hmmm...
Vind ik best redelijk heel eerlijk gezegd.

De foto hier boven was niet heel representatief natuurlijk, maar het is een leuke middenmoter.
Zelf heb ik trouwens helemaal niks met zulke palettes, ze zijn altijd te donker voor mij :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 14:59

oei dat ziet er gewoon erg goedkoop uit :oo

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 15:00

DIe inhoud is wel leuk Micha!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 17:23

Ik vind het eigenlijk wel meevallen met dat palette hoor, 18 euro of hoeveel het ook was :') is nou ook niet echt een prijs waar je een palette met een geweldig uiterlijk voor kunt verwachten dan praat je toch wel over een stuk meer geld.

Dacht trouwens dat het poeder dramatisch zou zijn, maar er zit een best goede kleur voor me bij.

Moet trouwens nog steeds aan mijn treacle moon douche gel beginnen, maar ik moet eerst andere dingen op maken :')