wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 14:33

GamblersCup schreef:
Gisteren, ik voor het eerst in de fysio praktijk, na mijn behandeling sta ik bij de balie, komt er een inimini wit harig dingetje met tuigje de hoek om wandelen. Het kwispelde nog enigszins, ik dacht dat het van een patient was ofzo. Ik maak de opmerking "goh, hebben ze hier ook mismaakte ratten rondlopen!" Zegt mijn fysiotherapeute, da's mijn hond... oeps :D

Oeps-momentje :=

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 17:12

deze week zaten we in een startviering van school
een vriend liet een hele luide scheet
iedereen kijkt achter zich naar ons
kijkt die jongen heel droog achter zich om te doen alsof hij het niet was
alleen zaten we op de laatste rij :')

prugelpiet

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:25

:+ schaamm

vriendin liet ook een keer hele harde boer toen iedereen stil was

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-12 21:32

Nog eentje die ik jammer genoeg regelmatig doe :+
Mama zeggen tegen je leerkracht :')
Vaak spelen ze dan mee en zeggen ze dan 'ja dochter wat is er?'. De hele klas hoort het dan natuurlijk xd
Sommige leerkrachten plagen me er de les daarna nog steeds mee :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 06:49

teen docent zeggen: mee.......neer! nog steeds gewent meester te zeggen:P
of meester juf noemen

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 11:11

Ging zojuist met paps naar de mediamarkt, en onder de mediamarkt hier zit een parkeergarage, waar wij de auto neerzette. Toen we terugkwamen zag ik dat een auto naast ons heel scheef geparkeerd stond zodat ik niet de auto in kon stappen, dus schreef ik tegen mn vader: ga er maar eerst uit, ik kan er zo niet in, sommige mensen kunnen echt niet inparkeren he :roll: ?
Komt er een verhit vrouwenhoofd uit de auto, met een kind op dr arm. Uuh oeps, niks gezegd! :=

Gambeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 17:05

Ik liep laatst op Amsterdam centraal, en daar heb je tussen spoor 1 en 2 zo’n schuin stukje. . Ik had hakken aan en ging met één van mijn hakken op iets glads staan, waardoor mijn schoen draaide en ik languit op de grond lag.. Het was superdruk en ook niemand die even kwam vragen of het ging pff.. En dan was ik ook nog in mijn eentje, met iemand samen kan je er nog om lachen :=

En laatst ging ik naar de supermarkt op mijn scootertje. Ik had wat spullen tussen mijn benen op de scooter dus ik moest afstappen door met mijn been achterlangs te zwaaien (snappen jullie? ) Ik tilde mijn been niet hoog genoeg op, dus daar lag ik…. Met mijn scooter boven op mij. 8)7 Zo stap ik dus nooit meer af, dat begrijpen jullie wel!

En een paar jaar geleden alweer.. fietste ik samen naar huis met een jongen die ik wel heel leuk vond. Op een gegeven moment moest hij naar links waar ik rechtdoor moest, dus ‘doei, tot morgen!’, en ik fietste verder. Nog geen 5 meter verder wikkelde mijn veter om mijn trapper, en lag ik op de grond met mijn voet muurvast aan de fiets. Die jongen zag het gebeuren en moest me helpen de veter los te knippen want die ging echt niet meer los. Ik moet het nog steeds aanhoren als ik hem tegenkom.. “weet je nog van die veter?? Ha-ha!!!” -O-

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 17:12

Een klasgenootje van mij:
Moest niezen, en ik zat voor haar. dus ze nieste heel hard.
Zegt ze ineens: SOO DAT IS EEN NATTE! :+
Begint heel de klas haar uit te lachen..

Bleek dat ze dat bij haar thuis altijd zeggen, maar wij vonden het allemaal maar raar :P
Nu elke keer dat er iemand niest zeggen we: Dat is een natte!

zegt ze: Zucht* hier kom ik nooit meer van af :')

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 17:47

Gambeltje schreef:
En laatst ging ik naar de supermarkt op mijn scootertje. Ik had wat spullen tussen mijn benen op de scooter dus ik moest afstappen door met mijn been achterlangs te zwaaien (snappen jullie? ) Ik tilde mijn been niet hoog genoeg op, dus daar lag ik…. Met mijn scooter boven op mij. 8)7 Zo stap ik dus nooit meer af, dat begrijpen jullie wel!

Dat vind ik best slecht eigenlijk, voor een ruiter ;) :D

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 18:01

Nou, vandaag weer een hoor!

Bij ons op school hebben ze allemaal kluisjes en dan hebben ze die rijen naast elkaar gezet. Ik heb zeg maar de laatste kast. Ik liep naar 'mijn' kluisje en pakte mijn sleuteltje en probeerde hem open te krijgen. Hé? Het lukt niet! Ik dus een andere leerling gevraagd of die het wel lukte. Nee, ook niet. Intussen kwamen er een paar omheen staan om te kijken. Had iemand de conciërge maar opgehaald voor mij. Dus die ook proberen, nee lukte niet. Komt er een meisje aanlopen 'Wat doe je bij mijn kluisje?' Ik kijk zo rond, en ik denk nee hé, ik ben 1 kast te vroeg.... Dus iedereen lachen en ik maar snel naar mijn echte kluisje gegaan!
Heb me zo geschaamd hé.....

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 23:36

Ohhh ik heb vanmiddag zo'n genant moment meegemaakt..

Vriendinnetje verhuist naar mijn dorp en we gingen nog even wat bij de winkel halen. Zij loopt rechts van mij en aan de rechterkant van haar stond nog een man, zijn rits dicht te doen.
Op een gegeven moment klinkt er rechts mij een ENORME scheet, ontzettend hard. :')

Ik weet het nog 5 meter te rekken zodat we achter een muurtje liepen en toen heb ik zo hard moeten lachen dat mijn buik zeer deed en de tranen over mijn wangen liepen. Toen het eindelijk een beetje rustig was liepen we verder en ik zei 'Nou, jij past je ook makkelijk aan het dorp aan, allemaal tuigmensen hier. :D '
Dacht dus dat het vriendinnetje was die een scheet liet maar het was dus blijkbaar die vent die een paar meter verder op stond. Hilarisch.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 00:06

prugelpiet schreef:
laats liet in mn fiets vallen en had ik alleen nog maar mn fiets vast en toen ign ik heeeel hulpeloos over het schoolplein help! help! help! roepen en iedereen keek zo van wtf? wrm tilt zij haar fiets niet gewoon op?

Ik moet om deze echt huilen van het lachen, ik kom niet meer bij _O-

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 00:15

phormicola schreef:
prugelpiet schreef:
laats liet in mn fiets vallen en had ik alleen nog maar mn fiets vast en toen ign ik heeeel hulpeloos over het schoolplein help! help! help! roepen en iedereen keek zo van wtf? wrm tilt zij haar fiets niet gewoon op?

Ik moet om deze echt huilen van het lachen, ik kom niet meer bij _O-

Nou hilarisch :')

Haha

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 00:19

Ik zie die echt voor me _O- Komt misschien omdat ik zelf ook weleens zo'n actie heb gehad:

Toen ik acht was viel ik een keer in de sloot. Ik begon ook keihard om hulp te roepen. M'n moeder liep naar buiten en zei: Je hebt je zwemdiploma, zwem gewoon naar de kant". En toen dacht ik: Oh ja :+

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 00:44

Hahaha tranen in mijn ogen!!

Mijn buurman werkt bij een Praxis. Ik ging er met mijn vriend heen om dat dingen te halen, we staan in een gang pad en ik zie (dacht ik..) mijn buurman aan het eind staan.
Dus ik roep keihard: HEEE BUUUUUUUURMAN!! (op een hele rare toon :P)
Dus die jonge kijkt omhoog.. is het heel iemand anders haha!! Mijn vriend ging helemaal stuk en ik wist niet hoe gauw ik weg moest lopen :P

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 00:56

phormicola schreef:
Ik zie die echt voor me _O- Komt misschien omdat ik zelf ook weleens zo'n actie heb gehad:

Toen ik acht was viel ik een keer in de sloot. Ik begon ook keihard om hulp te roepen. M'n moeder liep naar buiten en zei: Je hebt je zwemdiploma, zwem gewoon naar de kant". En toen dacht ik: Oh ja :+

Kijk, dát vind ik nou wel weer leuk _O-

Die andere komt nogal aandachttrekkerig over. Ik was er niet bij maar zo komt het over :))

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 01:04

Ik vond het vandaag leuk om te doen alsof ik een hond was samen met mijn hond ( ja echt lijk wel 3 haha) opeens spring ik op wil wegrennen ( dan komt die hond achter me aan) hij springt opeens voor,ik struikel over hem heen en in mijn val greep ik nog even de boekenkast mee in mijn val echt he

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 10:32

_Apple_ schreef:
Nou, vandaag weer een hoor!

Bij ons op school hebben ze allemaal kluisjes en dan hebben ze die rijen naast elkaar gezet. Ik heb zeg maar de laatste kast. Ik liep naar 'mijn' kluisje en pakte mijn sleuteltje en probeerde hem open te krijgen. Hé? Het lukt niet! Ik dus een andere leerling gevraagd of die het wel lukte. Nee, ook niet. Intussen kwamen er een paar omheen staan om te kijken. Had iemand de conciërge maar opgehaald voor mij. Dus die ook proberen, nee lukte niet. Komt er een meisje aanlopen 'Wat doe je bij mijn kluisje?' Ik kijk zo rond, en ik denk nee hé, ik ben 1 kast te vroeg.... Dus iedereen lachen en ik maar snel naar mijn echte kluisje gegaan!
Heb me zo geschaamd hé.....

Dat heb ik ook een keer gehad,
Was de laatste schooldag voor de zomervakantie, dus wij moesten onze lokkers leeg halen,
Maar er stonden allemaal stoelen en tafels van de kantine opgestapelt vóór onze lokkers,
dus ik helemaal kruipend door die tafels heen,
op een stukje kon ik staan bij 'mijn' lokker,
Ik doe me sleutel erin,
gaat niet open,
vriendin erbij gehaalt, nee lukte ook niet,
Ik helemaal schoppen tegen dat deurtje, nee nog niet, de lokker heeft wel een deuk overgehouden :o
Maar ik moest 1 lokker ernaast zijn , XD

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 12:03

Wat is een lokker? :o ben ik nou dom? :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 12:04

Een locker/kluisje. :')

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 12:07

Ik had laatst best een gênant moment met mijn vriend :o (18+) ..

We waren fanatiek aan het fietsen ( :') ), tot we keihard (en dan ook echt hard) door het bed heen gingen. Dit was op zich niet zo erg. Ik hoorde een zacht klopje op de deur, was m'n moeder,die dacht dat de voordeur in werd getrapt.. :') Op dat moment kon ik echt wel door de grond zakken en m'n vriend lag helemaal dubbel van het lachen.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 12:20

Hahaha, door het bed zakken. En dan ook nog gehoord worden door je moeder. :') Zou me rot schamen.

Ben een keer met nat weer onderuit gegaan met m'n motor midden op een kruising. Regende pijpenstelen en ik kreeg dat ding NIET meer overeind. 250 kilo kan ik niet optillen. Daar sta je dan -O- En automobilisten blijven je gewoon aangapen hoe je de zoveelste poging doet dat ding van de straat te halen. En sommige werden ook nog boos dat het te lang duurde... Ik kon wel door de grond zakken, wat voelde ik me banketstaaf zeg... -O- Kon wel janken.
Uiteindelijk kwam er een man aan die me kwam helpen. En daarna startte m'n motor ook niet meer... -O- Hij had zo lang op de grond gelegen dat alle olie uit het blok was gelopen. (Niet op straat, maar aan 1 kan van het blok, dan smeert ie dus niet meer en ratelt ie als een gek, loopt ie droog).
Gelukkig zei hij dat ik even moest wachten, zodat de olie weer op z'n plek kwam. Daarna deed ie het wel weer, maar ohhh... wat was dat een klote situatie zeg!

kyaraciara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 16:22

speedfiets_2 schreef:
toen ik buiten aan het rijden was zonder zadel.
ik wou weleens proberen te draven ,paardje gooit nogal hoog op
dus ik stuiter flink op haar rug
komt er een wielrenner langs en lacht mij keihard uit
maar het ergste was dat de wielrenner zo druk was met mij uit te lachen dat ie vol tegen een paaltje aan reed.

hahahahahhahahahhahha

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 09:57

Ik heb weleens voor een blunder gezorgd :')
We hadden bezoek en die mensen bleven logeren en torn moesten ze natuurlik ook douchen. Nou toen heb ik de douche op het koudst gezet en die vrouw ging douchen. Nou ineens hoorde je haar zo van aaaaahh dat is koud en toen wist ze niet hoe hij warmer moest. En toen had ze een handoek omgedaan en gingvze in handoek naar mijn moeder toe om te vragen hoe de douche werkte.

Was echt leuk! *\o/*

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-12 10:44

Ik had lekkere hot dog broodjes.
Een vriendin zei goh wat lekker koop je gewoon in de winkel? Ik dacht ooh hoezo blond? Natuurlijk koop je die in de winkel!

Hoe maak je die dan? Nou in de magnetron, op de verpakking staat 60 seconden maar mijn magnetron springt na 50 seconden op 1 minuut, dus ik doen dan altijd maar gewoon 1 minuut.

60 seconden is 1 minuut!!!!!!
Domste opmerking ooit! Ik zal hem dus ook nooit meer vergeten.