Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

orienta

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:51

booeee schijtpaarden.

Sommige lijken net zo lang te persen totdat er een keuteltje valt

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:56

HIer is alles ook heel relaxed... Plassen gewoon met deur open.. no problemo, tenzij er mensen op visite zijn natuurlijk! Verder bij grote boodschappen wel de deur dicht.. Vind ik wel zo lekker..

En scheten, tja ik geloof dat mijn vriend liever niet heeft dat ik ze laat := *Die gaat bijna van zn stokkie...*

Nu zit ik ook al een week aan de olvarit, brinta en witte zachte broodjes... laten we zeggen dat hetniet bevordelijk is voor de geur :=

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:58

Vergeten te melden :D Toen wij 7 maandjes samen waren hadden we tegelijk buikloop in Egypte.
Hebben net niet hand in hand op de wc gezeten. <3 Ben voor de terugreis bij een wazig medicijnmannetje wat zich apotheek noemde gaan uitbeelden dat we buikflushhhh hadden en heb toen pillen gekregen waarvan we beiden een week verstopt zaten en google leverde op dat de pillen in NL al lang niet meer verkocht mochtten worden :D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 15:00

F_Orumster schreef:
Vergeten te melden :D Toen wij 7 maandjes samen waren hadden we tegelijk buikloop in Egypte.
Hebben net niet hand in hand op de wc gezeten. <3 Ben voor de terugreis bij een wazig medicijnmannetje wat zich apotheek noemde gaan uitbeelden dat we buikflushhhh hadden en heb toen pillen gekregen waarvan we beiden een week verstopt zaten en google leverde op dat de pillen in NL al lang niet meer verkocht mochtten worden :D

bij elkaar op schoot? eentje gaat gewoon wijdbeens zitten zodat de rest van de ander er ook nog gewoon bij kan :j

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 15:01

Maartje1990 schreef:
F_Orumster schreef:

bij elkaar op schoot? eentje gaat gewoon wijdbeens zitten zodat de rest van de ander er ook nog gewoon bij kan :j

Beelddenker...--> IEHW!

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 15:04

Maartje1990 schreef:
F_Orumster schreef:

_O- _O- Zie het helemaal voor me

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 15:05

Haha, hier ook een beeld denker.. Heel charmant moet het eruit gezien hebben!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 15:06

Tja dan levert zo'n reisje Egypte toch weer interessante verhalen op! _O-

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 15:32

beelddenker :j en zie het helemaal voor me hahaha duo toilet zou ook handig zijn als je zo'n reisje naar eqypte boekt

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 16:01

In thailand waren we op een gegeven moment ergens waar de huisjes op hoge palen stonden. Ware het neit dat het huisje dus heen en weer ging met de wind (of als vriendlief er doorheen liep)
Voor mn gevoel ging die echt meters opzij elke keer!
Echt niet dat ik kon schijten daar :n werd gewoon misselijk van het feit dat ik mn evenwicht steeds moest zoeken, en ff kakken??? :n

Heb het dus opgehouden (3 dagen O:) ) hele dag in een busje gezeten tot de plaats waar we zouden overnachten om de volgende ochtend op de boot te gaan naar een eiland.
Overnachtingsplek had geen eigen toilet, maar een gedeelde (2 toiletten, +/- 15 2 persoons kamer, toiletten werden ook gebruikt door de gasten van het restaurant en de bar, en door de mensen die in grote touringbussen daar een stop maakte voordat ze doorreden naar de haven :r :r :r ) kortom, ze waren zooooo ranzig (lees: in de pot werd het bruine gewoon opgestapeld :') ) dat ik het daar ook echt niet kon, dat werd dus dag 4....
En toen dacht ik op de boot te kunnen, helaas waren er heel at mensen zee ziek, zwaar over de rand gekotst en de toiletten waren onder luid braak geluid de volle 3,5 uur bezet :x

Op het eiland aangekomen besloten we zo snel mogelijk naar het door ons gekozen hotel te gaan...
Niet wetende dat we een stuk van 45 minuten ACHTER IN EEN PICKUP moesten zitten over een onmogelijke en hobbelige weg.... ik kan je zeggen, het had niet veel meer moeten hobbelen of ik had in mn broek gescheten!
Bij het "hotel" aangekomen snel de sleutel gehaald, kamer bekeken en besloten het te doen (wc was namelijk netjes :') ) Mijn eerste actie was op de pot gaan zitten en alles eruit werken :')
tussendoor 2 keer moeten "doortrekken" (lees: emmer water in de pot gemieterd) omdat die anders vast en zeker zou verstoppen omdat die te vol was :') ...

En na mij moest vriendlief nog... maar de geur was dusdanig niet te harden dat hij eerst 10 minuten met een ventilator bij de deur heeft gestaan _O-

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 16:03

Barbabientje schreef:
Haha, hier ook een beeld denker.. Heel charmant moet het eruit gezien hebben!

Same here... vreemde beelden kan ik je zeggen :')

orienta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 16:04

Mri schreef:
In thailand waren we op een gegeven moment ergens waar de huisjes op hoge palen stonden. Ware het neit dat het huisje dus heen en weer ging met de wind (of als vriendlief er doorheen liep)
Voor mn gevoel ging die echt meters opzij elke keer!
Echt niet dat ik kon schijten daar :n werd gewoon misselijk van het feit dat ik mn evenwicht steeds moest zoeken, en ff kakken??? :n

Heb het dus opgehouden (3 dagen O:) ) hele dag in een busje gezeten tot de plaats waar we zouden overnachten om de volgende ochtend op de boot te gaan naar een eiland.
Overnachtingsplek had geen eigen toilet, maar een gedeelde (2 toiletten, +/- 15 2 persoons kamer, toiletten werden ook gebruikt door de gasten van het restaurant en de bar, en door de mensen die in grote touringbussen daar een stop maakte voordat ze doorreden naar de haven :r :r :r ) kortom, ze waren zooooo ranzig (lees: in de pot werd het bruine gewoon opgestapeld :') ) dat ik het daar ook echt niet kon, dat werd dus dag 4....
En toen dacht ik op de boot te kunnen, helaas waren er heel at mensen zee ziek, zwaar over de rand gekotst en de toiletten waren onder luid braak geluid de volle 3,5 uur bezet :x

Op het eiland aangekomen besloten we zo snel mogelijk naar het door ons gekozen hotel te gaan...
Niet wetende dat we een stuk van 45 minuten ACHTER IN EEN PICKUP moesten zitten over een onmogelijke en hobbelige weg.... ik kan je zeggen, het had niet veel meer moeten hobbelen of ik had in mn broek gescheten!
Bij het "hotel" aangekomen snel de sleutel gehaald, kamer bekeken en besloten het te doen (wc was namelijk netjes :') ) Mijn eerste actie was op de pot gaan zitten en alles eruit werken :')
tussendoor 2 keer moeten "doortrekken" (lees: emmer water in de pot gemieterd) omdat die anders vast en zeker zou verstoppen omdat die te vol was :') ...

En na mij moest vriendlief nog... maar de geur was dusdanig niet te harden dat hij eerst 10 minuten met een ventilator bij de deur heeft gestaan _O-

omg :') ik zie het al helemaal voor me _/-\o_

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 16:26

Jezus Mri, jij hebt wel hele verschrikkelijke verhalen :'). Maar ohhh, wat zul jij een pijn hebben gehad zeg!

@f_orumster, daarom moet je ook altijd diarreepillen meenemen in je koffer, wist je dat niet dan :')?
Dat tandemtoilet ook _O- :')

Mijn moeder heeft trouwens ooit eens een hele zeldzame aandoening aan haar darmen gehad, die heeft echt meerdere keren gewoon wekenlang niet kunnen poepen, dan verga je echt gewoon van de pijn!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:37

Mocht ik nu net op de wc zitten mijn ding te doen en te bokten.. blijf nog effe een kwartier zitten haha

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:42

leuk poepverhaal
Gisteren tijdens de strandrit moest Wayne schijten, prima, paardenstrand en kustlijn, verdwijnt met vloed wel weer :+ Komt er letterlijk een vent aan met "ruim je dat wel even op?" ... :') Ik: "meneer het is een paardenstrand, hier mogen de paarden gewoon komen en poepen" en de ruiter van Wayne: "maa meneer, jij mag het wel opruimen als je wilt?" :+ en toen gingen we er vandoor in rengalop :') komop zeg, ga een beetje een ander lopen zieken. Als Whitney een drol draait ga ik er echt niet af hoor, dan kom ik er niet meer op :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:46

Wij doen altijd mencursussen in Rijnsweerd, de goudkust van Utrecht zeg maar.
Tegenwoordig moet er dan toch echt een poepschep mee, want er schijnt eens een kerel achter de wagen aan gefietst te zijn die constant liep te schelden omdat er in zijn mooie wijk door een paard gepoept werd.

Als er nu eentje poept stappen we even af, scheppen het op en gooien het gewoon in de berm. :')

En sorry hoor maar van die dunne groene wei-poep laten we gewoon liggen. :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:48

maar ik kán niet afstappen want dan kom ik er gewoon niet meer op :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:49

Tja daar hebben wij het nadeel van 5 man op de wagen dan weer bij. :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:51

ja op de wagen is het easypeazy :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:51

Ja dus dat excuus kunnen we niet gebruiken! :(
Aan de andere kant die poepschep is vast handig voor als iemand op de wagen moet.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:52

Ted is mijn lieve kitten van 5 maanden oud....

Ik lig lekker in mijn bedje... Ted ligt altijd op mijn hoofdkussen. Kijkt die kat me aan :) ... staat op... loopt heel droog een metertje naar rechts en *plof* gaat weer liggen. :z

en dan.... een STANK waar je U tegen zegt! Die kat liep gewoon weg voor zijn eigen stinkiewinkie en laat MIJ erin liggen!!!! :( Getverdegetver zeg! Die kat kan meuren dat wil je niet weten!!!

later moest ik er wel om lachen :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:53

je hebt toch van die poepzakken die je achter een paard kan hangen? :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 17:57

Ja die gebruiken ze in de stad maar voor dat ene rondje Rijnsweerd vinden wij dat niet de moeite waard... :')

Zo'n poepzak is ook wel handig voor die stinkkoters... oh nee wacht die hebben al een luier.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 18:09

Mijn vriendin maakte een rondreis door China, komen ze in een dorpje, had iedereen last van de maag. Toilet bleek daar een rij ouderwetse kakdozen te zijn, zonder tussenscheiding. Had 1 voordeel, niemand had meer last van gene tijdens de rest van je reis haha want dit was toch wel heel persoonlijk. Optie 2 was schijten in de goot... En laten net al die Chinezen de hollanders reuze interessant vinden dus privé momentje zat er helaas niet bij haha.
ging een reisgenoot ook nog een foto maken van het tafereel, hoef niet te zeggen dat die foto het album niet gehaald heeft haha
Moet eerlijk zeggen dat ik daardoor de wat primitieve landen en gebieden oversla, ik wil een gewone pot en een deur ervoor haha. Alhoewel die hurktoiletten in Frankrijk ook geen pretje zijn... Als je vergeet niet op tijd weg te springen bij het doortrekken!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 18:23

In madagascar heb ik geregeld langs de kant van de weg zitten schijten :P
was gewoon schoner dan op een toilet. En wat is de beste plek? Nou, gewoon hurken bij het achterwiel :D
uit de wind, niet direct in het zicht en geen vieze/rare/enge beesten langs je voeten.
Ohja, en meestal stond je dan ook niet in de kak van anderen (wat je wel had als je een stukje verder de bosjes in ging/moest)

Op een "camping" hadden we ook een wc en douche in 1 :=
Nou moet ik zeggen dat dat daar vrij normaal is, maar dan heb je een wc pot in een hokje, waar ook nog een water afvoer putje/doucheputje zit. Daar was je jezelf dan ook (emmer water met een kopje/bakje die je over je zelf heen gooit).

Alleen deze??? tja...
er was geen stromend water (of beter gezegd, er was zoiezo geen water) dat moest je 20 km verder op uit een dorpje halen.
De douche en WC in 1 was gewoon een hutje (wel met betonnen vloer) met een gat in erin en een grote "kelder" er onder.

Even een uitleg van de foto.
Het gat in het beton is net zo groot als de stenen om op te staan. Het voorste stuk van eht gat zie je niet, het achterste stukje wel erg duidelijk, want daar zie je ook tot hoever de "kelder" vol is geshit :r

En dan moet je er even 35-40 graden bij denken en de geur proberen voor te stellen _O-
ik ging dus een stukje het bos in, gaatje graven en lekker gehurkt kakken in de bosjes (waar ik geen probleem mee had, totdat er een slang vlak voor me langs schoot....)

Afbeelding