Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Vergeten te meldenToen wij 7 maandjes samen waren hadden we tegelijk buikloop in Egypte.
Hebben net niet hand in hand op de wc gezeten.Ben voor de terugreis bij een wazig medicijnmannetje wat zich apotheek noemde gaan uitbeelden dat we buikflushhhh hadden en heb toen pillen gekregen waarvan we beiden een week verstopt zaten en google leverde op dat de pillen in NL al lang niet meer verkocht mochtten worden
Maartje1990 schreef:F_Orumster schreef:Vergeten te meldenToen wij 7 maandjes samen waren hadden we tegelijk buikloop in Egypte.
Hebben net niet hand in hand op de wc gezeten.Ben voor de terugreis bij een wazig medicijnmannetje wat zich apotheek noemde gaan uitbeelden dat we buikflushhhh hadden en heb toen pillen gekregen waarvan we beiden een week verstopt zaten en google leverde op dat de pillen in NL al lang niet meer verkocht mochtten worden
bij elkaar op schoot? eentje gaat gewoon wijdbeens zitten zodat de rest van de ander er ook nog gewoon bij kan
Maartje1990 schreef:F_Orumster schreef:Vergeten te meldenToen wij 7 maandjes samen waren hadden we tegelijk buikloop in Egypte.
bij elkaar op schoot? eentje gaat gewoon wijdbeens zitten zodat de rest van de ander er ook nog gewoon bij kan
Mri schreef:In thailand waren we op een gegeven moment ergens waar de huisjes op hoge palen stonden. Ware het neit dat het huisje dus heen en weer ging met de wind (of als vriendlief er doorheen liep)
Voor mn gevoel ging die echt meters opzij elke keer!
Echt niet dat ik kon schijten daarwerd gewoon misselijk van het feit dat ik mn evenwicht steeds moest zoeken, en ff kakken???
Heb het dus opgehouden (3 dagen) hele dag in een busje gezeten tot de plaats waar we zouden overnachten om de volgende ochtend op de boot te gaan naar een eiland.
Overnachtingsplek had geen eigen toilet, maar een gedeelde (2 toiletten, +/- 15 2 persoons kamer, toiletten werden ook gebruikt door de gasten van het restaurant en de bar, en door de mensen die in grote touringbussen daar een stop maakte voordat ze doorreden naar de haven![]()
![]()
) kortom, ze waren zooooo ranzig (lees: in de pot werd het bruine gewoon opgestapeld
) dat ik het daar ook echt niet kon, dat werd dus dag 4....
En toen dacht ik op de boot te kunnen, helaas waren er heel at mensen zee ziek, zwaar over de rand gekotst en de toiletten waren onder luid braak geluid de volle 3,5 uur bezet
Op het eiland aangekomen besloten we zo snel mogelijk naar het door ons gekozen hotel te gaan...
Niet wetende dat we een stuk van 45 minuten ACHTER IN EEN PICKUP moesten zitten over een onmogelijke en hobbelige weg.... ik kan je zeggen, het had niet veel meer moeten hobbelen of ik had in mn broek gescheten!
Bij het "hotel" aangekomen snel de sleutel gehaald, kamer bekeken en besloten het te doen (wc was namelijk netjes) Mijn eerste actie was op de pot gaan zitten en alles eruit werken
tussendoor 2 keer moeten "doortrekken" (lees: emmer water in de pot gemieterd) omdat die anders vast en zeker zou verstoppen omdat die te vol was...
En na mij moest vriendlief nog... maar de geur was dusdanig niet te harden dat hij eerst 10 minuten met een ventilator bij de deur heeft gestaan