Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:25

Girlgamer schreef:
Mijn maag draait niet snel om, niet van dode, halve dieren, poep enz. Maar vorig jaar hielpen we onze buurman om een koe te vangen die moest kalven. Koe was al een paar uur bezig, maar toen het tijd was haar binnen te halen was ze niet te vangen. Ze ging helemaal door het lint. Na een hels uur de koe te pakken gekregen, vast gezet. Kalf was al dood, maar moest er natuurlijk af. Geen poten te vinden, alleen een hoofd. Dan maar een touw om de kop, want hij was toch al dood. Kalf kwam er met heel veel moeite af, maar dat touw om de nek ging steeds strakker zitten en stropte de nek helemaal op. Uiteindelijk had de nek op de plek waar het touw zat nog maar een doorsnede van 5 cm en bungelde "vrolijk" uit de koe. Ik dacht echt dat de kop er ieder moment af zou komen. En dat alles ging gepaard met een ongelovelijk stank. Het kalf bleek achteraf al een paar dagen dood te zijn....
Ik ben in slachthuizen geweest en zelfs bij de distructor, maar dit. Blegh!

Als dierenarts moet je soms het kalf IN de koe in stukken zagen, als het te groot is, maar wel al dood. Dan kan het niet heel door de geboortegang dus dan maar in delen. Het leren daarvan was... nou ja luguber.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:26

Urielle schreef:
Zojuist de badkamer nog eens schoongemaakt, incl wc.
Maar in de wcborstel hing dus nog echt een halve drol tussen de haren en die liet zich niet wegspoelen ook (ja, heb dus met mijn handen (met handschoenen dan wel) die drol eruit kunnen wassen :r ) Gelukkig poets ik met bleek maar ik blijf me nu heel smerig voelen. Geloof maar dat er vanavond even gesproken wordt over dat mama het huishouden doet en geen kabouters en of iedereen zijn eigen gorigheid even op wil ruimen!

Niet alle mama's doen dat ook hoor... mijn moeder laat de remsporen gewoon in de wc zitten. :(
Maar ja zij is dan ook niet degene die de wc's schoonmaakt, want dat ben ik.

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:28

Ik weet dat dat ook gebeurd inderdaad Nemurin, bah!

Nummus

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:49

Yep. En iedere dierenarts hoopt het niet te hoeven doen!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:52

Ik bedoelde idd in de haren van de wcborstel :))
Ik hoef de borstel eigenlijk nooit te gebruiken, Enya zit nog in de pampers dus het is of Gioya of mijn vriend. En ik denk de laatste, weet eigenlijk niet of Gioya ooit de wcborstel gebruikt.

Hier ben ik iig degene die de badkamer poetst, alle sanitair dagelijks en 2 keer per week alles incl. tegels enzo. Dus ik heb al heel wat weggepoetst maar een complete drol van iemand anders... da's gewoon onachtzaamheid!

Ik weet idd van vroeger nog dat een toenmalige vriendin van me een vriendje had die thuis een boerderij hadden en dat hij ook een lammetje in stukken eruit had moeten halen, anders ging de ooi ook mee dood.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:56

O ja, ook iets goors: ik heb ooit net na een spaghettimaaltijd moeten overgeven en ik haalde de wc niet meer, dus dan maar in de wasbak. Helaas was er dus nog niks verteerd, alleen al dat gevoel van die slierten die terug door je keel komen, de zurige smaak van al eens opgegeten tomatensaus, het totaal was genoeg om eeuwig te blijven kotsen. Maar het leuke is: daarna moet je het er ook weer uit scheppen, want dat spoelt dus niet door het gootsteenputje.
Zo smerig! Ik lust nu geen spaghetti meer :n

Een vieze van mijn broer: die werkte in de bejaardenzorg toen en aangezien die dames niet erg veel meer bewegen komt er heel veel constipatie voor. Daar kregen ze dan medicatie voor, maar dat helpt niet altijd. Soms zat er dan een soort harde drol als plug voor de uitgang, moest ie er dus met zijn vingers uithalen, waarna er dus een heleboel diarree uitspuit van de medicatie en de darmen die hard aan de slag zijn gegaan om de ontlasting er toch uit te krijgen :r

En ik woonde nog niet zo heel lang samen toen ik op de grond een onderbroek tegenkwam van mijn vriend. Een donkere dus ik kon niet zien of het ding proper was. Ik dacht dus dat hij gewoon schoon was, dus ik deed de snuiftest. Zat ik daar met mijn gezicht in een vieze onderbroek, iek! Daarna ben ik overgegaan op: bij twijfel wasmand. :+

En niet echt vies maar wel genant: Ruim 70% van de dames die een derde kind of later krijgt heeft last van (stress)incontinentie. Zo ook ik, bij een flinke nies of een stevige hoestbui is het wel eens ineens kleine lekkage. Nou is dat geen probleem, na de bevalling gaat dat weer over en schone onderbroek aan en klaar. Maar gisteren had ik dus een ongelukje onderweg om mijn kind op school af te zetten. Ik kon me niet verschonen en ik rook mezelf, dus ik heb met een intens rood hoofd heeeeel snel mijn dochter door de schoolpoort geduwd met een snelle kus om zsm weer in de auto te kunnen duiken.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 13:17

Cchanny schreef:
Ik ben ook wel eens in mijn gezicht geniest door een paard die droes had.. Zat helemaal onder.

Oehhh die was ik vergeten: ik heb voor een meisje wat op vakantie ging haar paard verzorgd. Helaas kreeg het dier een dag voor de vakantie een ongeluk en de complete schouder (weet je hoe groot?!) was dus een abces geworden, die ik drie keer daags met biotex moest uitwassen en de gele pus eruit knijpen en nogmaals wassen, ook om te voorkomen dat het terug dicht ging. Gelukkig was het dier genezen toen de eigenaresse zelf weer terug thuis kwam van vakantie. Maar een puist met dikke gele stinkende pus uitknijpen ter grootte van een groot formaat voetbal bedenk je niet als Pennymeisje :=

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 13:19

Urielle, dat lijkt me wel een vreemd soort voldaan gevoel geven. Gewoon omdat ik een hekel heb aan pussende wonden en ik dan de boel zo snel mogelijk weer schoon en opgelost wil hebben zodat het arme dier er geen last meer van heeft.

Heb 't nog nooit zelf gedaan, weet wel hoe erg pus stinkt, dus nja... :') Kan me er zo wat bij voorstellen.

DeSprinkhaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 13:28

Doden teken in bed vinden als de kat weer in bed is geweest. Zonder handschoenen een naaktslak uit de moestuin vissen en proberen je handen schoon te houden.

Oh ja, gelukkig zat ik toen achterin, maar wij hebben een hondje, en die werd nog eens misselijk in de auto, en dus :r
Helaas had ze ook een verslaving: poep eten. En dus hadden we haar binnen gelaten 's ochtends omdat we rond 11 weg gingen, gaan naar buiten naar de auto, ze ontsnapt, heeft honger, en komt met stinkende bek terug.
En nog geen half uur later, naar enkele haarspeld bochten, komt het er allemaal weer uit, over de schoenen van mijn moeder..........

Dus help

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 13:51

Toen ons hondje nog geleerd moest worden buiten kaka en pipi te doen lag ik eens in mijn bed.
Badjas lag naast mij op de grond, ik word wakker, wel degelijk met het verkeerde been uit bed gestapt, recht in de kak van m'n hond :') njum, voor de rest van de dag geen grijns op mijn gezicht!